ben ik ook weer, heb niet bijgelezen dus mijn excuus, zag nog wel een berichtje van mermaid over alyss, geen idee meid waarom ze zo bezig was maar ik denk dat mijn prullie het koud had want bij de laatste keer had ik een dikkere deken over haar heen gelegd en toen was ze dus stil van half 4 tot half 11 @hier, hele dag in de weer geweest ik kreeg van vodafone een leuke rekening van 305 euro blijkbaar waren op vage wijze mijn whatsapp berichten geteld als sms berichten dus heb even flink lopen janken en klagen aan de telefoon maar eind goed al goed ze heeft het gecrediteerd net als de berichten voor de maand september die heeft ze ook gecrediteerd, hoe het kan geen idee en dat wist zij ook niet
@Nonnie hopelijk maakt ze een betere nacht vannacht.. Zo'n hoge rekening :O woowwww gelukkig is het nu rechtgezet!
@ mermaid, balen van ayla d'r schoentje! Vorige keer was ik met noa wezen wandelen. Had ze d'r knuffel bij. Had ik dus niet gemerkt dat ze hem uit de wagen had gegooid. Maar opeens begon ze heel de tijd "ohoh" te roepen, dus op een gegeven moment keek ik in de wagen, weg knuffel! Dus ik wilde net terug lopen en toen kwamen er twee jongens aangefietst met haar knuffel! Die hadden ons zien lopen en toen ze de knuffel op de grond zagen liggen hadden ze zo'n vermoeden dat die van ons was. Zo lief! @ wonder, ach meis, balen van je rug zeg! En komt vast wel goed met dat weer! Jullie gaan gewoon heerlijk genieten met z'n viertjes daar! Kus! @ chill, spannend! @ tm, fijn toch, als hij zo makkelijk van de speen af is?! Wanner heb je dat adviesgesprek?
@ Nonnie: Tjezus, dan krijg je toch ook een hartverzakking van zo'n rekening . Fijn dat het gecrediteerd is! Oh nou ja, dan zal dat het wel geweest zijn idd. Het koelt 's avonds ook best wel af natuurlijk. Ik stond daar ook niet echt bij stil omdat het overdag zo warm was, maar het is natuurlijk al wel weer oktober .
watervallen waren er niets bij want heb wat af lopen janken lau, jij weet net als mij hoelang je daar van kan eten
@nonnie ja precies ik zou ook in janken uitbarsten, tis nogal wat, maar gelukkig weer recht gezet, je kan rustig slapen
scheelde niet veel of ik flikkerde van de stoel af maar gelukkig is het opgelost ja ik denk ook de kou want daarna heb ik der niet meer gehoord
Hier echt een butdag gehad op kantoor. Echt weer belachelijke situaties door miscommunicaties en een hoop gezeik eromheen. Bah! Gelukkig nog maar 1 dag werken deze week! Alleen komt vrijdag de schilder, dus moet ik verplicht heel de dag thuisblijven. De kids gaan naar oma, want is niet handig om die thuis te hebben met natte deuren!
Wonder, auwwwww.... niet fijn zo vlak voor de vakantie maar eigenlijk is het natuurlijk nooit fijn! Mermaid, balen van het schoentje! Nonnie, gelukkig is het opgelost met de rekening!! Knuff!! Cm, das niet leuk zo'n dagje werken. Gelukkig nog maar 1 dagje deze week en hopelijk gaat die beter! Hier net het 10 minutengesprek op het kdv gehad van Milan en hij is daar net zo als hij hier thuis is dus was niks verrassends. Wel dronk hij daar al heel lang uit een tuitbeker terwijl hij hier thuis nog steeds elke keer de fles wilde. Nu drinkt hij hier ook alles inmiddels uit de tuitbeker sinds we de fles van het kdv terug hebben gekregen.