thnx mermaid bij profijt meubelen, woonboulevard poortvliet waren 1500 kwijt, maar moeten dus nog wel 6 stoelen bij
Hey !! Heb proberen terug te lezen.. Maar lukt niet goed om veel te onthouden. Lees dat Mermaid last van regeldagen heeft of Tobin dus eigenlijk... en een schoentje verloren .. bah Wonder door haar rug gegaan is.. sterkte ! hopelijk gauw over en heb je ook nog mooi weer straks op vakantie.. wanneer vertrek je ? Nonnie ... schrikken... gelukkig valt het mee.. en fijn dat je voet iets beter gaat... Chilleke; mooie spullen gekocht ! uhmmm verder weet ik het niet meer..
Lau slaap lekker! Chill, mooie meubels!! Wij hebben ook die kleur teak en ook bij profijt meubel!! Hebben ze er ook een dressoir van? Wil namelijk onze bergkast naar de keuken hebben en dan een dressoir erbij. Nonnie, slaap lekker!!! Quschke, slaap lekker!!
Nou, Tobin werd net zelf wakker voor een voeding, dus ik ga nu afsluiten en slapen, want ik acht de kans dat hij weer voor een nachtvoeding gaat komen wel redelijk groot .
goeiemorgen!! hier niet veel bijzonders dan met de katten naar de DA en de fietsenmaker want die was maandag gesloten dus vandaag even gaan ow en jewe babylon is een onderdeel van lucertis kind en jeugd psychiatrie
goedemorgen ! Hier wel een vrij ontspannen dag voor de boeg. Heb een late dienst en mijn moeder komt oppassen, maar die komt al zo rond half 9 dus heb ik de ochtend ook lekker mijn handen vrij. Ga dus eerst maar eens een uurtje sporten. Dat komt er steeds maar niet van dus dat kan nu mooi. Dan gezellig thuis lunchen met Sanne en mijn moeder en dan helaas werken...
@ Kris: Lekker zeg dat je moeder in de ochtend al komt. Geniet ervan. En vast werkse voor vanavond. Heb je het nog wel een beetje naar je zin? Tobin kwam vanmorgen om 05.15 uur. Wel weer vroeg, pfff, maar gelukkig niet midden in de nacht. Wel een beetje jammer dat hij nu alweer wakker is . Ayla ligt er nog wel in, dus dat scheelt dan weer.
Goeiemorgen! @Mermaid: oefff ja dat was idd wel errug vroeg zeg! Hopelijk komt de bv weer snel goed op gang!!! @Chill:hele mooie meubels zeg!! @Nonnie: las iets van glas in je voet? Houd het maar wel in de gaten, want ik heb het ooit in mijn vinger gehad en de enige reden dat ik op een gegeven moment twijfelde of het er wel uit was, was omdat het wondje niet dicht ging. @Ingrid: wat fijn dat het gesprek goed ging! @Hier: gisteravond Jannes naar zijn logeeradresje gebracht. We vertrekken morgenmiddag pas, maar dan kunnen ze vandaag ff aankijken en nog dingen vragen als het nodig is. Aaaaah voelt wel gek hoor! Ondanks mijn rug moet ik vandaag heel veel schoonmaken dus heb een druk dagje voor de boeg!
Wonder succes!! Mermaid hmm nou in ieder geval geen midden-in-de-nacht voeding Hier ook goed geslapen, wel vroeg wakker, 6.30...maar goed. Ik heb me voorgenomen zometeen al het speelgoed van Irem even uit te zoeken en het 'babyspeelgoed' schoon te maken en dan op te bergen voor de baby....dan blijft het schoon en Irem speelt er toch niet mee. En strakjes lekker zwemmen.
@ WOnder: Slim om Jannes vast te laten slapen bij de oppas. Hopen dat je rug snel beter gaat. @ Eylem: Veel plezier met zwemmen. Zo, Tobin heeft de 2e voeding er alweer op zitten. Hij was tijdens het drinken in slaap gevallen, dus ik heb hem nu maar in de kinderwagen te slapen gelegd. Als ik hem in bed leg zonder slaapzak kruipt hij helemaal omhoog en als ik hem zijn slaapzak nu nog aan ga doen wordt hij natuurlijk wakker, dus dan maar even zo.
Mermaid: poeh, das vroeg! Wonder: slim om Jannes alvast te laten wennen. Ingrid: fijn dat gesprek goed ging. Chill: niet mijn smaak, maar wel mooi. Bij Haco gekocht? Eylem: opruimse/uitzoekse. Bij mij ligt ook al het babyspeelgoed op zolder in een krat. Zo druk dat het gisteren was zo rustig is het vandaag op het werk.. Zaterdag hele dag met m'n grote vent naar de rally, we hebben vip kaarten gekregen, dus de beste plekjes en het beste eten en we kunnen zo overal komen, heb er zin in, ff een dagje samen weg (gaan trouwens met grote groep vrienden). Jayden logeert zaterdag en zondag bij mijn ouders. Morgen zwemmen en verder geen plannen.. vrijdag ga ik ff met Jayden hier op m'n werk een bakkie doen. Ze willen Jayden graag weer eens zien.. Hoe is hier verder? Nonnie: glas er al uit? Liefs
Goedemorgen allemaal. @Chilleke, leuke meubels zeg. Hier heb ik nu alles wit en als we klaar zijn met de verbouwing van ons huis wil ik ook over gaan naar echt hout wel iets donkerder maar vind dit ook heel mooi. En niet duur trouwens. @Wonder, Doe niet teveel zodat je niet nog meer last van je rug krijgt. Straks moet je ook het vliegtuig nog in lijkt me niet prettig met een pijnlijke rug meid. @Mermaid, In elk geval geen nachtvoeding lekker! Ik mag weer een dagje werken. Vanavond wat verjaardags bezoek. Ben jarig vandaag maar vindt er eigelijk geen zak aan vandaag gewoon omdat ik weet dat me moeder niet kan komen vanavond. Heb eigelijk alleen maar zin om te janken vanochtend. Elke keer denk ik zou ze me ook nog 28 zien worden? Ik moet zo niet denken maar toch.. Fijne dag allemaal.