April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ikheid, mmm dat is minder wat denk jezelf dat je 2 weken minder ver bent? Klote zeg moet je weer al die tijd in spanning zitten.

@Chilleke, spannend meis. Zou mooi zijn als de makelaar er nog wat af gaat krijgen van de prijs. Succes met de koop. Heeft hij al een bod uit gebracht?

@Smile, ja volgens mij hebben wij al eens in een topic gekletst want je naam komt me bekend voor maar zou niet meer weten in welke.

@Mermaid, wat heerlijk dat Tobin de nachten doorslaapt. Geeft ook weer een hele hoop rust voor jezelf. Jammer dat Ayla met het verkeerde been uit bed is gestapt misschien dat ze er na haar middag slaapje met het goeie been uit bed stapt ;):D

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou de VK zei dat het erg vaak voorkomt bij regelmatige cyclussen dat je dan 2 weken minder ver kan zijn.. moet zeggen dat ik er allemaal niet zo in geloof. Maar goed, we wachten af. Zelfs mannetje lief was helemaal van de kaart. Sneu zeg.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Jewe: Laten we het hopen. Mijn moeder was ff op de koffie, dus Ayla ligt er pas vanaf 12.00 uur in. Ik hoop dus dat ze nu wel flink slaapt tot ca. 14.30/15.00 uur. Dan kan ze vandaag af met 1 slaapje.

Ik heb nu toch een leuk broekje gezien bij de H&M: Product Detail | H&M NL Die ga ik binnenkort bestellen voor Ayla :D.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja die is zeker leuk. Mooie maillot eronder en laarsjes. Super leuk.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Leuke broekje! Met legging eronder, laarsjes en klaar!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag!

Ikheid: shit..... krijg een beetje een deja vu gevoel (sorry) Ik wist zeker dat ik 7 weken was en op de echo was het bruchtje ook rond de 6 weken... Ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen dat het een enorme groeispurt krijgt!

Chilleke: wow! Spannend zeg!

Nou hier net terug uit het zh... Het zit er nog rommelig uit, maar ze denken dat ik wel een eisprong gehad heb. Dus bloed geprikt, vanmiddag uitslag en dan hopen dat de laatste stolsel met de aankomende menstruatie eruit komen...

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LZ: sterkte meissie! Hopelijk ben je er nu dan echt snel vanaf!

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid he jakkes weer afwachten

@mermaid hopelijk slaapt ze effe

@lz hopelijk komt met je menstruatie de rest eruit en is het klaar..

@hier was afgehaald, keuken schoongemaakt, kast opgeruimd, raam lekker open gezet, straks wasje uithangen en stofzuigen en dweilen en dan is eht wel klaar voor vandaag denk ik

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik hoop het ook, want ben nu langer bezig met het krijgen van mn miskraam dan dat ik zwanger was:cool:

Jij heel veel sterkte met de aankomende 2 vreselijke afwachtweken...:(

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat dat zo lang moet duren zeg. Echt een plekje geven gaat niet zolang het nog niet achter de rug is. Jij ook sterkte meis!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, Ayla is alweer wakker ;).

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheidd
    dikke knufff meisje
    ik hoop zo voor je dat het nog goed gaat komen

13. lautjuhhh

@mermaid dat was een kort slaapje dan :)

@hier ze slaapt nog steed whaha de afgelopen dagen sliep ze max een half uurtje nu slaapt ze al anderhalf uur.. huh haha..maar goed ik gaat maar weer eens wat doen haha

14. MamaX

MamaX Niet meer actief

Ikheid heel veel sterkte!!

Chil, GEFELICITEERD!!!!! Super nieuws!

Mermaid, het soort laarsje wat je liet zien is er ook van (geloof) replay, zag ze in de winkel staan, echt super schattig, maar met zachte zool, dus niets voor Xayla. Ze waren er in het zwart, bruin en beige!

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ff hoor:
    werd net al gebeld voor een intake voor Meike, die zal plaatsvinden op 20 oktober. Supersnel! (alleen ja... hopen dat ik dan nog niet ben bevallen... al verwacht ik haar niet voor de 39w ;).

16. lautjuhhh

oh ja het was altijd niet te hard typen he.. haha nou ja ze zit nu lekker aan wat drinken en wat lekkers

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Misschien kan je het zo spelen dat ze je ontslaan? Dan heb je nog even ww

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ahhh schattig!
    GEfeliciteerd nog :D

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Da's al snel idd. Fijn!

@ MamaX: Ik ga dan eens even googlen op die laarsjes. Dank voor de tip.

@ hier: Ayla is volgens mij toch weer gaan slapen, want ik hoor haar niet meer. Tobin hoor ik af en toe wel wat kreetjes slaken, maar toen ik ging kijken lag hij gewoon te slapen, dus die laat ik ook maar met rust.

Deel Deze Pagina