April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Handig...heb ik net koffie gezet wordt Tobin wakker, hahaha. Die wil zeker ook een bakkie :cool:.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nonnie: das jammer dat ie niet meer past! Kei leuke deken!
    Ik heb een lime-groene en een aquablauw gestreepte deken van de Prenatal. Die gebruik ik in de lengte. Dan past ie makkelijk onder het matras door en de deken ligt bij ons niet helemaal tot aan zijn nek, maar tot zijn oksels ongeveer.

Hier een link Prenatal - Slapen - Dekens - Prenatal

Dus 150 cm leg ik in de breedte in zijn bed en dan stop ik 20 cm (van de 120cm) onder het matras a/h voeteneinde. Blijft hele nacht zitten.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook gewoon een ledikantdeken van de prenatal, dus zelfde maat dacht ik. Niet dat hij ooit onder de deken ligt want die liggen altijd opgepropt aan het voeteinde. Denk dat je er weinig aan doet dat het aan de zijkanten los gaat, hier stop ik het er ook altijd helemaal tussen maar helpt dus niks.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ah, wat sneu voor lotte! Hoe gaat het nu met haar?

Wat een leuk filmpje! Noa kan opeens ook bijna alle lichaamsdelen aanwijzen. Zo cute!

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Pamsie: jeetje wat sneu èn schrikken!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Jee, da's schrikken. Ook een beetje een lakse reactie van die leidster, alsof een hersenschudding niks is. En zeker als ze wat suf zijn na een val is dat wel iets om rekening mee te houden. Goed dat je de dokter nog gebeld hebt.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jeetje pamsie das schrikken! Hoe is het nu met Lotte?

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

thanks, ikheid en ing, die zocht ik!! die is groot genoeg want heb dan vergeleken met nu 30 cm over degen die ik had was 100 en die is gekrompen tot 90, stupid me, maar deze is zowiezo al 120 en dat is precies wat ik tekort kwam bij die andere!!!

en nu ga ik snel weg want alyss zit al in de wagen!

ben zo terug!!

en dan zal ik je filmpje kijken pams!!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    F*ck! Ik zit net even naar mij hardloopschema te kijken. Vanaf vandaag is het gedaan met de stukjes van 2 tot 4 minuten! Gelijk beginnen met 5 minuten en dan 6, 7 en 8 minuten. En dan zaterdag vier blokken van 8 minuten en daarna al naar 10 minuten!:$ mij god, bolgens mij red ik dat nooit!:(

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Jawel joh! Lukt best!! Mijn moeder deed ook Evi en die kon op een gegeven moment zonder moeite 20 minuten achtereen lopen.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, koffie is op, dus ik ga Tobin maar eens wassen en aankleden. Later!!

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @lotte: gaat wel goed verder. ook vannacht was ze steeds gewoon alert. alleen bij het wekken om 5 uur dacht ze bekijken het maar. dus toen heeft ze nog even bij ons in bed gelegen. en nu zit ze nog even lekker te spelen. dus kan ik toch alvast kletsen met jullie.:p
    in elk geval het lijkt dus mee te vallen. maar goed toch schrikken als je kind zo'n ei heeft op d'r hoofd.
    hooguit dat ze humeurig wordt van het steeds zijn wakker gemaakt vannacht:p

@mermaid: balen van het schoentje, las dat arco nog wel terug geweest was maar niet meer gevonden:(

@cm: pff jij liever dan ik:p hoewel ik er zelf ook wel aan zal moeten geloven na de bevalling. anders komt het denk ik nooit meer goed.

@mermaid: idd wel een heel leuk jasje.

@lakens/dekens: hier slaapt lotte nog met alleen een slaapzak, haar broertje zal eerst onder een laken en deken slapen en later denk ik ook in een slaapzak

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemorgen meiden!

Even snel teruggelezen, kijken wat is blijven hangen:

@chill: mooie meubels!
    @pamsie: wat schrikken zeg! Maar goed dat je de dokter nog even gebeld hebt: hoe is het nu? Leuk filmpje!! Je man heeft een lieve stem!
    @mermaid: tobin is er al snel bij voor zijn caffeineshot :) Veel plezier in de stad morgen!
    @caro: succes met je hardloopschema: knap hoor van je dat je het uberhaupt doet en voldhoudt :D
    @wonder: sterkte met je rug en veel plezier op vakantie!
    @dekens: Tomas ligt alleen in een slaapzak aangezien hij het hele bed doorreist...dekentje heeft hier dus geen zin...

Hier verder alles goed: Tomas kletst me de oren van de kop en ook Guusje doet het goed...Morgen voor het eerst naar cb, maar volgens mij is ze goed gegroeit :D Gok dat ze een kilo boven geboortegewicht zit :)

Nu even een 1ste maand foto album voor haar maken: bij Tomas ook gedaan...

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier precies hetzelfde....Als ik /s avonds bij hem ga kijken als ik ga slapen ligt hij meestal met zijn hoofd op voeteneind, heerlijk op een hoopje denken!!:cool::D

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Laatste keer was hij in een week tijd maar 50 gram gegroeid en dat vonden ze op het cb wat weinig vandaar dat ik verplicht vaker moet komen wegen;) Vind het zelf een beetje onzin want hij doet het verder prima, drinkt inmiddels flessen leeg van 200cc dus zit op z'n max qua voeding. Hij is gewoon erg bewegelijk en veel bezig met ontdekken enzo dus vind het wel logisch dat hij dan niet heel snel groeit. Deed Julian ook niet want die was ook meer bezig met bewegen en andere dingen en stak daar zijn energie in ipv in het groeien.

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @pamsie: wat schrikken!! HOpelijk heeft ze er niet te veel last van.
    Hier werkt die vallen en stoten creme goed van vsm...word het niet zo dik en blauw!!

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @mermaid: sneu ayla met d'r vingers tussen de vaatwasser

@chilleke: gefelicteerd met het tekenen van het voorlopig koopcontract

@jewe: ondanks alles gefeliciteerd!!

@ingrid: lekker je oudste twee naar het kdv.

@wonder: ai, lekker nog ff door je rug voor je op vakantie gaat. slim dat je jannes vast weg gebracht hebt;)

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Justin wil graag een kussen hahaha

Hier liggen de dekens op een hoopje aan het eind en hij ligt zover mogelijk bovenin zijn bedje, zover mogelijk uit de buurt van de deken hahaha

Julian is pas onder een deken gaan liggen toen hij een dekbed had, hoe koud het ook was dus gok dat Milan hetzelfde gaat doen.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @quschke: ja die creme werkt idd aardig goed hoor. denk dat het anders nog veel erger eruit had gezien.

@franka: haha thanks, ik zal het doorgeven:p fijn dat je kids het zo goed doen.

Deel Deze Pagina