@eylem: dat is wel een mooie auto, ik hoop dat jullie wat leuks kunnen regelen met het inleveren van de oude auto. @tm: ziet er handig uit. @lautjuh: alweer goed bezig dus.
Wat voor kleur gaat de kamer worden?? Wel foto laten zien als ie af is he?!! Hij doet thuis altijd 4 puzzels door elkaar heen, van 36 tot 70 stukjes vraag me niet waarom door elkaar heen maar das standaard. Daar krijgt hij ook wel zulke puzzels dus dat zit wel goed. Ook speelt hij regelmatig met de kindjes van de bso, vooral in de vakanties als het wat rustiger is dan zitten de bso kindjes en de 3+ groepjes wel samen en spelen ze dus ook veel samen. Denk dat het gewoon een jaartje doorbijten word, vooral thuis hoor want op het kdv heeft hij zoveel kindjes om mee te spelen dat hij wel goed afgeleid word.
in Juli kan ze hem wel om als ik dit tempo doorzet @ing, julian is ook zo'n lekker ventje, knap hoor die puzzels die ik gezien heb dan! @hier, snel weer verder met mijn eten want ben vast aan het koken voor vanaovnd omdat ben weer laat is en alyss mij niet laat koken zonder aan mijn broek te hangen
we hebben de kamer als cars thema gedaan. teminste met de aankleding, de muren zijn 2 grijs behang. 1 rood, en de andere kant is bij ons helemaal met ramen en daar onder het muurtje met de kachel die heb ik wit gemaakt, de vorige bewoners hadden er een vieze kleur creme/geel opzitten. en op de muur waar de commode tegen aan staat hebben we van die grote cars stickers geplakt. en van zijn oom heeft hij alvast 2 cars knuffels gehad. en een wit met soort grijze vegen laminaatvloer.
manlief is nog ff over de markt wandelen, laetitia heb ik ff lekker voor zandkasteel gezet, ik ga zo ff rommelen
@hier zo was afgehaald en wasje opgehangen dus mn was is weer ff weg voor een dag wahahaha, tis trouwens wel echt onstuimig weer zeg. maar wel lekker! Straks nog ff stofzuigen en ik denk gelijk maar een dweil dr achter aan heb ik dat ook weer gedaan.
Pfff, zo'n fotoalbum maken is toch altijd meer werk dan het lijkt: foto's sorteren, uitzoeken en invoegen. Beetje chronologisch en dan heb ik het nog maar over 1 maand, zucht...Ben bijna klaar....
Tering zeg, wat een organisatie als je thuis bent met 2 van die kleine, jengelende kinderen . Ze liggen nu gelukkig allebei op bed, lekker rustig .
Daarom doe ik de foto's meteen al sorteren inmappen van een maand, zodat alles al meteen op volgorde staat als ik me de foto boeken ga beginnen!!
@Quschke das slim, ik heb nu van januari tot september van dit jaar geloof ik en nu dan een map aangemaakt met vanaf september 2011
Hier ook flink geschuurd en geverft!! Kozijnen en ramen van badkamer...makkelijker omdat nu te doen, dan als de tegels op de muur zitten!!
@ Pamsie & Quschke: Jullie zijn goed bezig geweest met verven! Ik heb net 2 paar winterlaarsjes besteld voor Ayla: 1.) Leren babyslofjes | Babyschoenen 2.) Leren babyslofjes | Babyschoenen
Ik heb alle foto's van Jayden in mapjes staan per maand, scheelt een hoop zoekwerk. Ik ga zondag aan Jayden z'n 2e album beginnen. Hier was het ff druk, nu is de rust weer terug.. nog ff en dan zit de woensdag er ook weer op. Ow.. moet ff koffie brengen.
Ik heb ze ook gesorteerd per maand, maar binnen die maand heb ik dan per fotoshoot zeg maar ook nog een map, dus van dag 1, dag 2, dag 3 enz...Even uitzoekwerk welke foto ik wel en niet wil gebruiken en op welke plek in het album dan enz...