Godverrrr....Ayla ligt alleen maar te geiten in bed en nu hoor ik ook Tobin nog jengelen. Zucht.... schiet lekker op zo. Vooral voor Tobin is het ook wel sneu hoor, want hij zit zichzelf zo in de weg vandaag. Slapen wil niet lekker lukken, maar wakker zijn al die tijd is natuurlijk ook geen optie .
Zo zeg, 2 parttime secretaresse vacatures in de plaatselijke krant. Ik zeg: reageren (dat zal heel vrouwelijk Woerden e.o. wel denken, maar goed )...
hahaha mermaid, smaken verschillen, die eerste vind ik geweldig van de slofjes net als de jas die was ook superrrrrr maar die 2e slofjes vind ik echt lelijk hahaha, geen aanval hoor maar is gewoon niet mijn ding @ikheid, bijna klaar met werken?? @lau, zo goed bezig geweest!! @franka, dan duurt het nog wel even idd gelukkig is het maar 1 maand @quschke, goed bezig!!
@ Nonnie: Smaken verschillen toch?! Ik ben gek op cowboyboots (en op dierenprintjes ) @ TM: Hahahha, zo is 't maar net!
Give it a try Mermaid.. Nonnie: ja nog een uurtje en dan weekend. Dan eerst thuis ff beneden aan de poets. Dan samen eten, opruimen, Jayden op bed en AVOND! Halleluja! Morgenochtend zwemmen.. leuk!
Wij hebben de aap versie gehad voor lukas, maar die sloeg elke keer middenin de nacht op hol! Werden wij niet vrolijk van! Hopelijk doet die van jou het wel goed!
ik ga hier is opruimen eten maken en de kids vermaken tot later o vanavond ben ik er niet bedenk ik me nu achh me buurman die barste gister avond in tranen uit dat we vanavond een bed gaan ophalen voor zijn stiefkindje
zo hier heb ik al gestofzuigd, manlief staat eten te koken, een gerecht van jamie oliver dus ben benieuwd. @Tm veel plezier vanavond! @ikheid geniet van je avond meid! @mermaid he jakkes hopelijk gaan ze straks allebei lief slapen!
zo heee hoezo thobias is echt aan het puberen !!! hij heeft net al 1 x in de hoek gezeten en hij blijft maar door drammen en driftig worden helaas voor hem sta ik steviger in me schoenen dus ik trap er niet in maar owww ik kan hem wel achter het behang plakken !!!!!
Super leuk! Ik wilde eigenlijk zwarte laarsjes, maar ik kon nergens leuke vinden en ik bedacht me dat zilver eigenlijk ook (bijna) overal bij past.
Zucht....nou Tobin is dus inmiddels weer beneden, want die was de longen uit zijn lijf aan het krijsen in bed . Maar goed, hij is aan 1 stuk door aan het gapen, dus ik leg hem maar even in de kinderwagen in de hoop dat hij dan nog even wil slapen.
achhhh smelt !!! thobias moest net weer in de hoek komt noa met thobias aan zegt noa thobias gaat luisteren dus ik zeg tegen noa dat bepaal jij niet en zeg tegemn thobias weer terug moet naar de hoek en draait om en loopt zo terug-