April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

mermaid, ja klopt jij en je dierenprintjes hahaha, elke keer als ik op internet wat aan het neuzen ben en zie weer een printje denk ik oh mermaid artikel :D ben ook gek op comboyboots maar door het elastiekje in het midden knap ik af ;)

cm, toevallig dezelfde laarsjes hahaha

hier, mannetje komt net binnen dus strakjes het eten af maken!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier net heerlijk gegeten, laetitia heeft dr de hik van hahaha,

Atwt afkijken dus ff lekker bankhangen

@nonnie eetsmakelijk!

3. nonnie26

welk gerecht had manlief nou gemaakt?? of hoe heette het??

4. lautjuhhh

ik zal zo ff de naam zoeken haha maar t was in iedergeval gekruide kipfilet met zontomaatjes, spinazie a la creme en krieltjes

5. lautjuhhh

@nonnie het gerecht heet : in de braadslede gebakken kip, geplette aardappelen en spinazie a la creme ;) van jamie oliver ;)

6. nonnie26

jamm lau!!

hier, gegeten en nu alyss onder de douche zetten en dan naar bed, lekker avond!!

7. lautjuhhh

@Nonnie bijna avond :d

@hier net laetitia gebadderd zo laetitia naar bed dan ff keuken opruimen en dweilen en dan avond :d

8. lautjuhhh

zo hier zit ik klaar voor gtst, gedweild, laatste beetje wat niet in de vaatwasser kon afgewassen, en nu is het echt definitief avond :d

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lau, klinkt lekker!

Mermaid en CM leuke schoentjes!

Hier beetje tegenvaller. De auto was prachtig, maar wat we voor de inruil kregen viel erg tegen en het bedrag wat we dan zelf nog moeten bijleggen wordt wel heel hoog. Nog even langs een andere garage gegaan maar die kwamen bijna op hetzelfde bedrag uit. Dus we zullen toch eerst zelf de auto zien te moeten verkopen en met dat geld kunnen we dan op zoek naar een auto. Blegh, heb me echt zo geirriteerd, allemaal van die typische autoverkoper-autoverkopers ;)

10. nonnie26

lekker avond lau!!

eylem, bij inruil krijg je er nooit voor terug wat je ervoor terug zou willen, maar datzelfde geld bij particuliere verkoop, althans was bij ons wel zo tot 3x toe ;)

hier, ook avond!!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, nou ja we hopen ietsje meer te krijgen ;) bij inruil lever je toch altijd wel meer in.

12. lautjuhhh

@Eylem balen dat het tegen viel!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Ja, voor inruil krijg je er altijd weinig voor terug. Het autobedrijf wil er ook nog wat aan verdienen ;).

Hier gegeten, Ayla op bed, Tobin gevoed, gezogen, beetje gedweild en nog een doekje over de wc. Nu lekker op de bank en hopen dat Tobin nog een beetje wil slapen vanavond. Vooralsnog ligt hij heerlijk om zich heen te kijken vanaf de Doomoo.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wij kregen bijna 1000 euro meer via particuliere verkoop dan voor inruil, plus dat we extra korting kregen omdat we geen inruil hadden. We hadden de auto overigens niet aan een particulier verkocht, maar aan een ander garagebedrijf in soest. Die had gereageerd op onze mp advertentie.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tjongejonge, Tobin maakt me wel onzeker zeg ;). Net heeft ie gedronken. Na de eerste borst bood ik hem de 2e aan, maar die wilde hij niet. Prima, hij drinkt er wel eens meer maar 1. Maar vervolgens gaat ie 15 minuten laten op zijn vuistje liggen zuigen. Ik ben dan dus gelijk bang dat hij tóch nog honger heeft, maar ja, zou toch eigenlijk niet moeten kunnen als hij daarvoor de borst weigert...

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ mermaid, ik heb mijn bestelling voor die laarsjes geannuleerd. Ik had een tijdje terug andere laarsjes gezien, maar die waren nog niet leverbaar. En nu zag ik vanmiddag op fb opeens staan dat ze binnen waren bij op kleine voet. Terwijl ze er vanochtend nog niet op stonden. Dus nu heb ik die besteld. Hoop dat de annulering wel goed gaat, heb natuurlijk wel al betaald. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Ik heb nu deze besteld: (de link naar op kleine voet doet het niet, maar het zij dezelfde)
    chic children boutique

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, die zijn gaaf idd. Die had je toen laten zien. Ik had ook nog hele gave andere gezien bij op kleinevoet, maar die zijn iets van € 45,-- en aangezien we ook de woonkamer willen gaan verven enzo houd ik het toch maar even bij de iets goedkopere laarsjes ;).

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sorry hoor, mag ik even klagen?! Ik word echt helemaal gek van dat onrustige gedoe en gejank van Tobin *GROM*. Ik weet wel dat hij er ook niks aan kan doen, maar het is de laatste paar dagen weer elke keer raak als hij moet slapen. En ik weet zeker dat hij moe is, dus daar ligt het niet aan. Zucht....hopen maar dat die klote-productie snel weer op pijl is en we een punt achter dit gekloot kunnen zitten, want ik word er doodmoe en strontchagrijnig van. Zo...dat is er ook weer uit ;).

Deel Deze Pagina