Pfff, net een bult was weggestreken. Nu zit er nog een wasje in de machine en als ik die er uit heb gehaald ben ik er wel effe klaar mee! Het hardlopen ging trouwens best goed. Volgende les wordt wel erg pittig, maar ik heb nog twee dagen om me daar geestelijk op voor te bereiden!
@Mermaid, wat een te schattige laarsjes zeg. Vooral die zilveren vind ik errug leuk. (Ben zo blij dat ik geen meisje heb...anders was ik nu arm denk ik ) @Cm, die zwarte laarsjes vind ik ook helemaal super. @dacht Nonnie, Ik heb de dekens van Meyco die zijn 120x150 even groot dus als een ledikantlaken lekker makkelijk met mooi strak instoppen en super kwaliteit. @TM, haha dat slaapklokje. Had er 1 gekocht op het werk voor een collega van mijn man. Zijn zoontje kwam 's ochtends naar zijn bed met de aap en de mededeling dat het aapje niet wakker wilde worden dus dat ze samen maar even bij papa en mama kwamen liggen. Haha! Hoop dat hij bij jullie wat beter werkt. @Ingrid, Fijn dat ze in elk geval niet temoeilijk deden bij het cb en ach anders ene oor in andere uit. Je merkt zelf het beste of hij tevreden en happy is. @Pamsie, Fijn zijn onduidelijk verhaal van de leidsters. Dat is wel schrikken zeg arme Lotte. @Chilleke, gefeliciteerd met het tekenen van het voorlopig koopcontract. Verder is er niks meer blijven hangen geloof ik. En nu ga ik me bedje in. Slaap lekker allemaal.
@mermaid: leuke laarzen/schoenen. wat een geregel met twee kids he! @eten: zag dat iedereen weer lekkere dingen heeft gegeten. hier witte bonen in tomatensaus, hamburgers en aardappels @lautjuh: en heb je nog animo voor de kittens? @eylem: balen dat het bedrag voor de oude auto tegen valt.
Goedemorgen... of beter ... slechte morgen.. Sanne heeft 39.7 koorts... en we moeten alletwee werken. Dat kan dus niet. Wordt een puzzel vandaag maar goed ik ga haar in ieder geval gewoon thuis houden !
Goedemorgen Kris he getsie arme Sanne! Succes met regelen! Wij zitten hier aan een afbakbroodje omdat ik *schaam schaam* geen brood meer in huis had en ook geen ontbijtkoek of krentenbollen ofzo. Maar goed, wel lekker
GOedemorgen! Ojee...Sanne koorts! Lekker thuis blijven dus! Beterschap! Iemand nog leuke plannen vandaag? hier niet echt...verder met verven en schuren...Tis toch een pokkeweer!!
Lekker toch afbakbroodjes.. Vergeet ook wel eens brood te halen. Nou eet Sanne s`ochtends altijd nog pap dus dat scheelt weer. Nou hoor zo om hoe laat wes naar huis kan vanmiddag kan ik naar mijn werk bellen dat ik later kom ( heb een late dienst ) zou eigenlijk eerder beginnen, maar ja.. het moet maar hoor.
@ Eylem; autoverkopers kunnen heel irritant zijn .. en het valt vaak tegen wat je terug krijgt. Succes ermee @ Mermaid; vervelend dat je er zo onzeker van wordt kan het me nog wel herinneren.. maar toch maar proberen je gevoel te volgen. Dat klopt meestal wel hoor ! @ Ingrid i.d. niet druk maken hoor... die lijntjes maken je alleen maar onzeker.. @ CM wat goed dat je het zo volhoudt dat hardlopen !
Over lijntjes gesproken... ik heb me toch een beetje onzeker late maken.. Sanne was vorige week op het CB 89 cm en 11,75 kilo. Dat betekend dat ze bijna 5 cm gegroeid was in 1,5 mnd tijd ofzo en 0,70 gram aangekomen dat was dus te weinig. Nou zeiden ze dat ik haar over een maand nog maar een keer moest komen wegen maar ik heb heel stoer geroepen dat ik haar thuis wel op de weegschaal zet, maar nu ga ik twijfelen... Ze ziet er absoluut niet mager uit en ze is gezond ( ja nu even niet.. ) ze eet redelijk... heel goed pap en brood en fruit en amper groente / warm eten op het moment ... maar dat beschouw ik even als een fase.. wat vinden jullie ??
@pams, moet er nog 2 kwijt 1tje die over nu 3 kleine weekje weg mag en 1 die over 7 weekjes weg mag dus het schiet op @kris ahhh sterkte met sanne! En vant cb zou ik me weinig aantrekken, tenzij je het zelf ook niet vertrouwd, maar als je het wel vertrouwd zou ik dr gewoon lekker laten gaan.. @Quschke succes met schuren en verven, @eylem lekker afbak broodjes! @hier om 10..50 bij het cb zijn en vanmiddag komen mn moeder en stiefvader op bezoek
lautjuh het gaat hem hier toch echt niet worden nog een kitten erbij die 2 die ik nu heb zijn zo close dat ik bang ben als ik er nog 1 bij neem dat hun die kitten niet accepteren
ik had hetecht heel leuk gevonden maar tussen tom en jerry kan niemand tussen komen zo hecht zijn ze hahah
@Tm haha ach geeft niet hoor, Wij hadden dat eerst ook toen we dr 2 hadden maar toenkwmen dr alsnog 2 en nog 2 whahahaha maar ja wij waren wel extreem bezig