@ Pamsie; fijn dat ze ingedaald is ! Zijn die krampen niet voor niets geweest ! @ TM; sterkte met je megawas... @ Franka; ja i.d alleen vandaag.. maak me ook niet echt zorgen, maar in combinatie met dat ze s` avonds zo slecht eet toch stiekem wel een beetje. Heb van de week een sapcentrifuge gekocht en dat werkt super. Ze drinkt wel groente nl... ha ha.. mist ze natuurlijk de vezels enzo wel, maar ze krijgt toch wat binnen. Ik geef het niet als vervanging maar bv net als vanochtend bij haar fruithapje een beker wortelsap. Gaat er prima in. maar goed .. weet dat ik niet moet vergelijken maar als ik dan lees dat Laetitia 83.5 cm is ( dat is 5,5 cm kleiner ) en 12.2 kilo dat is ruim een kilo meer ... maar goed kindjes zijn niet te vergelijken. Moet er gewoon over ophouden. Maar zit niet zo lekker in mijn vel en dan ga je overal over dubben... althans ik wel..
kris noa die at van 8 maanden tot 14 maanden absoluut helemaal niks behalve haar papfles sochtends dus het komt wel goed !!!
mmmm dat wordt hem dus ook niet mevrouw is in slaap gevallen op de bank pff weet nou niet meer wat ik moet doen hoor want kennelijk heeft ze het nog wel echt nodig
@tm: zou haar lekker laten slapen, blijkbaar heeft ze het toch nodig...Kan ook zijn dat ze vanochtend gewoon toevallig vroeg was...Hb ik hier ook wel eens: ineenkeer is het dan half 7 en soms is het 8 uur of later: laat me altijd verassen...
noa is eigenlijk altijd de klok van 05.30 -06.00 wakker geweest een enkele keer 7 uur maar normaal kreeg ze natuurlijk een papfles en ging ze verder slapen alleen nu is ze echt klaar wakker hooop gauw dat ik dat babyzoo wekkertje binnen krijg
Nou ze is echt ziek hoor.. normaal slaapt ze hooguit drie kwartier a een uur per dag.. nu heeft vanochtend ruim1,5 uur geslapen en ligt ze nu ook alweer bijna twee uur te knorren... Hopelijk knapt ze er van op!
@ Ikheid: Zo zeg, die Jayden! Kleine durfal! @ Pamsie: Fijn dat alles weer goed was bij de vk. @ Kris: Hopen dat Sanne snel weer beter is. Nou, ik heb echt een schandalig dure jas gekocht voor Ayla, maar ik vond m zo mooi en met de cadeaubon die ik nog had hoefde ik uiteindelijk maar 65,-- bij te betalen . Deze is t: http://www.kleertjes.com/_img/scale.rb?img=8818649759774.jpg&w=480&h=480
@nonnie veel plezier! @kris ach arme sanne! @mermaid leuke jas! @hier manlief is ff met laetitia boodschapjes halen,. mn ouders zijn al ff weg, k heb alvast de keuken gestofzuigd, straks de woonkamer nog ff. verder weinig zin vandaag dus ik vind het wel best
Ikheid, leuk he als ze al zoveel durven in en bij het water! Kris, hopelijk knapt ze er van op! Mermaid, leuke jas! Jassen zijn idd belachelijk duur! Mijn ouders kopen altijd de winterjassen (mijn vader is in oktober jarig en die wil zelf niks hebben dus geeft hij het aan de jongens) maar volgens mij zijn ze alweer duurder dan vorig jaar. Nonnie, veel plezier bij je mams! Lau, visite weer weg en huisje weer gedaan, goed bezig! Pamsie, fijn te horen dat alles bij de vk weer goed was en dat de kleine man al is ingedaald! Ik ga mijn best doen het pakketje morgen te versturen!
@ Ingrid: Ja joh, winterjassen zijn echt duur. Deze is van Jottum, dus was helemaal een rib uit mijn lijf. Maar goed dat ik die cadeaubon nog had, anders had ik 'm echt niet genomen... Ik heb de eerste sollicitatie de deur uit gedaan. Nu nog een brief maken voor die 2e. Oh gatver, ik hoor Ayla al weer, die ligt er pas een uurtje in...
Mermaid: ooooooh die jas had ik ook gekocht als ik een dochtertje had! Helemaal leuk en tè eigenwijs! Zal haar vast super staan! Jayden werd al best snel weer wakker, inmiddels gegeten, gewandeld, gespeeld, met klei gespeeld, alvast pasta-saus gemaakt, was opgevouwen/opgeruimd en nieuwe was aangezet.. Nu politie-agentje spelen, adem in adem uit.
@kris: beterschap met sanne, hopelijk knapt ze idd op van het slapen. en idd geen kindjes vergelijken iedereen groeit in zijn eigen tempo, lotte blijft ook een klein ukkie!! @mermaid: leuke jas, maar wel prijzig zeg!! @nonnie: veel plezier bij je mams. al ben je inmiddels mssn al weer terug. @lautjuh: weer druk aan het schoonmaken geweest dus. @ingrid: thanks lieverd, ik zie het pakketje wel verschijnen of niet @mermaid: balen dat ayla al weer wakker is. @hier: lotte weer voor een middagje naar het kdv gebracht. zo nog even het babybadje wassen, ( lotte gaat altijd in het grote bad dus het babybadje stond te verstoffen.) en dan even tijd voor mezelf. heb nog 2 afleveringen van bevallingsverhalen opgenomen staan. dus die ga ik zo lekker kijken
Kris: beterschap met Sanne.. Lau: druk a/d poets lees ik. Nonnie: veel plezier @ mams. Pamsie: lekker ff chillen op de bank met bevallingsverhalen. Uhm.. dat was het geloof ik. Ow.. Mermaid, balen dat ze alweer wakker is.
hier net nog even bij me s.z geweest aan de meiden met bv de kleine meid is nu een week kan ze nu al een regeldagje hebben ja toch??
@ikheid lekker bezig! @Pams lekker rustig dus! @tm geen idee volgens mij wel. @hier manlief is aan het voorsnijden van de groente, dus die begint zo met koken, We eten lekker macaroni stroganoff.. Laetitia en ik hebben nog ff op de galerij gespeeld.
@ TM: Regeldagen zijn met ca. 10 dagen, 6 weken en 3 maanden. Zo zeg, Ayla was zo chagrijnig toen ik haar uit bed haalde, dus ik ben nog maar even met ze naar de C1000 gelopen, moest nog krieltjes hebben. Die zou Arco eigenlijk voor me halen, maar dat is dus niet meer nodig. Kreeg nog een complimentje over Ayla van de kassadame dat ze zo'n mooi meisje is . Dus ik is weer een trotse mama !
dus theoretisch zou het nog nog niet kunnen? die kleine is vandaag namelijk al heel de dag een beetje in de weer maarja ik zei ook tegen der het kan ook krampjes zijn of gewoon mama hanger/zuigbehoefte