April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: haha herkenbaar, dan voel je je heel trots

@lautjuh: lekker macaroni

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier lekker nasi gegeten nu wachten op papa want die werd net na het eten weg geroepen voor een gebouwbrand

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier zo gestofzuigd, laetitia dr bed nog ff lekker verschoond dus die slaapt straks in een schoon bedje. nu zit ik lekker en straks laetitia lekker naar bed en avond

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben gebakken aardappeltjes een hamburger en witte bonen in tomatensaus gegeten. Dat vind ik altijd een beetje studentenvoer, hahaha, maar het was voor een keer wel weer lekker.

5. Trotsemama1

hahah mermaid
    me zus is daar dol op:p

wij gaan de kids even op bed leggen

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook lekker gegeten, tenminste, manlief en Irem, ik had echt 0,0 honger, eet straks wel een boterham. Zometeen Irem naar bed brengen....en dan weinig meer ;)

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Witte bonen in tomatensaus! Mjam, heerlijk!
    Mermaid: altijd leuk als ze dat zeggen van je kindje..

Manlief is naar de diëtiste en Jayden ligt op bed, maar weigert te gaan slapen, terwijl ie echt bekaf is..

Alles is al aan kant.. dus de avond kan beginnen, hopelijk slaapt Jayden snel!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Mermaid, super leuke jas zeg zou hem zelf gekocht kunnen hebben als ik een meisje zou hebben gehad. Vindt Jottum zowieso een heel leuk merk. Barbara Faber ook.

Iedereen weer lekker gegeten zie ik behalve eylem dan. Wij hebben witte bonen in tomatensaus op met aardappels en zigeuner schnittzel. Niet echt geweldig maar goed hebben weer gegeten.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Arco kreeg bijna een hartverzakking toen hij hoorde hoeveel die jas kostte, hahaha.

Ik: Kijk! Da's Ayla's nieuwe jas.
    Arco: Mooi! Hoeveel moest je bijbetalen?
    Ik: Dat wil je niet weten...
    Arco: Kom op T. hoeveel?
    Ik: Nee Arco...echt...dat wil je niet weten.
    Arco: Nou, hup! Hoeveel moest je bijbetalen?
    Ik: € 65,--
    Arco: Nee, hoeveel je BIJ moest betalen.
    Ik: Ja...€ 65,-- dus.
    Hij: :$:$:$ DIE JAS WAS GEWOON € 100,-- :$:$:$
    Ik: Uhm....ja....
    Hij: Ben je gek geworden! Zo'n dure jas koop ik zelfs nooit voor mezelf.
    Ik: Nou ja, het is toch een mooie jas? *zet meest onschuldige gezicht op*
    Hij: Jezus nou, dat mag ook wel voor dat geld. Als ik zeg dat je 'm terug moet brengen doe je dat natuurlijk toch niet...
    Ik: Whahahahahahahaha, wat denk je zelf?
    Hij: Ik was er al bang voor...
    Ik: Hoe smaken de witte bonen in tomatensaus schat?
    :D

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahahahahha die Arco en Mermaid.. heerlijk stel! :D

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Whaha arme Arco en dat ook nog tijdens het eten voor het zeelfde gelt schiet er van schrik een witte boon in tomatensaus in zijn strotje. Haha

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid hahha ik geloof dat zo'n gesprek heir ook wel mogelijk geweest zou zijn hier, alleen had manleif hem toch echt terug gebracht whahah:p you won :D

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echt hoor, soms vraag ik me af hoe wij het al weer ruim 11,5 jaar met elkaar uithouden zonder dat er doden zijn gevallen :cool:.

14. Trotsemama1

wahahahahahha mermaid!!!!!

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jullie vullen elkaar goed aan wijffie. Jij geeft gas, hij (probeert) remt ;)

16. Trotsemama1

dacht het zelfde:p

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahaha, ja met de nadruk op "probeert" :p:D

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, ik ga toch maar eens even al Ayla's kleertjes uitzoeken en kijken of er nog dingen bijzitten die ik op Marktplaats kan verkopen. Ga ook mijn voedingskussen met hoes erop zitten. Ik heb dat ding alleen in de kraamweek gebruikt en de Lodger Shelter die ik voor Ayla had. Voor Tobin heb ik nu een andere.

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Altijd fijn extra centjes!

Ik plof op de bank mèt Jayden, want die was helemaal overstuur, mag manlief hem zo op bed leggen ;)

Morgenochtend ff bakkie doen op het werk, daarna Jayden op bed leggen en dan kom ik weer ff meebeppen, iedereen fijne avond!

Liefs!

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo!

Ben d'r ook weer. Was vandaag echt niet vooruit te branden op mijn werk. Gelukkig ging ik eerder naar huis om de kids op te halen. Mijnouders zijn op vakantie, dus lukas was na school naar een vriendin van mij, maar had beloofd hem rond half 5 op te halen. Dus dat was stiekem wel lekker!

@ kris, balen dat sanne ziek is! Ik moet over twee weken weer naar het cb. Ben benieuwd. Noa eet ook slecht en volgens mij is ze ook niet veel aangekomen! Nou ja we zien wel!

@ mermaid, leuke jas! Hoewel ik zelf niet zo snel zo'n hele donkere jas zou kopen voor noa denk ik. Ben blij dat ik na 6 jaar eindelijk eens wat anders kan kopen dan die saaie blauwe, groene en zwarte jassen! Hahaha! Ik ga nog steeds los op roze en paars!:D

Deel Deze Pagina