Ka: wat heerlijk een vakantie die kost: een skipak!!! Mermaid: Gerodi is hypermobiel, je kan het zelf ook testen door te kijken in hoeverre de gewrichten gebogen kunnen worden. Ik heb met Gerodi al heel lang fysio, ze leren je dan trucjes om de spiertjes sterker te maken. Mijn fysio vergeleek het met een kindje met down, die zijn ook hypermobiel, alleen hebben dan daarbij wienig spierkracht. Dat hebben onze kindjes wel, alleen moeten de spieren harder wer ken, omdat het allemaal wat "slapper"/ beweeglijker is. Dus het lijkt mij een goed idee!
Ik heb ook aqua gehad, in de tijd dat ik zwanger was/ bevallen was. Vond ik leuk met een jongetje Alleen baal ik er dan van dat er geen aquablauwe bloemen zijn (buiten de blauwe hortensia's die ik had, maar die ben ik ook zat..)
Hello ladies! Hier een heerrlijk me-time dagje gehad! Vanmorgen lukas naar school en noa naar mijn sm gebracht. Toen even bij oma langsgegaan. Daarna even naar de stad geweest. Alleen kleding voor mezelf gekocht! Een jasje, een paar hemdjes, een legging en een topje. Eigenlijk alles wat ik zocht. Daarna naar de kapper geweest. Een flink stuk eraf laten knippen, wat meer laagjes en een soort "lok". Effe wennen wel! Daarna bij een vriendin wezen lunchen. Heerlijk genoten van haar vrolijke meid van 8 maanden. Heelijk zo klein weer! Daarna boodschapjes gedaan en nu lekker op de bank geploft met een kop thee. Vanavond ga ik uit eten met de meiden van de ouderraad van school. Lekker naar de italiaan! Oja, noa d'r nieuwe laarsjes zijn binnen en ze zijn superleuk. Hoop alleen dat ze ze past, want ze lijken vrij groot. Morgen maar even proberen. @ lz, en, nog wat gekocht bij het tuincentrum? @ psz, noa gaat naar het kdv, dus dat vind ik genoeg. @ mermaid, wel verstandig om ook een keer met ayla naar de fysio te gaan, baat het niet, dan schaadt het niet! @ ka, lekker een lyanne dagje! Ik voelde me in het begin soms best schuldig tegenover noa dat ik voor lukas alle tijd kon nemen toen hij baby was en dat noa altijd maar mee moet in ons ritme. Dan vond ik het ook wel eens heerlijk een dagje alleen noa te hebben en niet vier keer naar school te moeten lopen en alles op tijd te moeten doen, waardoor haar slaapjes werden verstoord.
@ ka, oja, leuk van de wintersport. Hoe regel je dat dan met de kids? Of kan je vriend vrij nemen? @ ikheid, zo lekker gefietst! Geen regenbui op je dak gehad?
@ikheid eetse! @Cm lekkerdagje gehad dus! Veel plezier vanavond! @hier net gegeten, nu eerst een kopje thee daarna de keuken opruimen, vanaaf komt een vriendin the voice kijken
Wat is het hier ineens rustig zeg! Iedereen is zeker eten? Ik moet nog even wachten, maar heb zo' trek dat ik gezwicht ben voor die beker snoep die je gratis bij de kruidvat keeg bij twee eifen merk producten. Zucht.
@ LadyZ: Ja, dat legde de fysio ook uit idd. Ze is wel heel flexibel idd, maar ik heb geen idee of wat zij op dat gebied "kan" normaal is of niet. Maar goed, dat zal ik allemaal wel van de fysio horen. @ Caro: Heerlijk zeg zo'n dagje voor jezelf. Heb je een foto van je nieuwe coupe? Ben erg benieuwd. Ik ben het echt even helemaal spuugzat zeg. Ik zal blij zijn als ik weer kan gaan werken, want dat 7 dagen in de week thuis zijn met allebei de kids begint me echt op te breken. Mensenkinderen, een dagje werken is echt ontspanning. Nou moet ik wel zeggen dat het thuis zijn met hun op zich wel ok is, maar ik moest van alles deze week en dan is het wel echt vermoeiend. Zo...einde klaagmodus. Wij gaan zo lekker patatje eten. Mjammie, ik heb er zin in.
@mermaid logisch hoor dat je weer aant werk wilt! zeker als je eerst gewerkt hebt lijkt het me dat je het echt kan gaan missen.. Hopelijk vind je snel een baan @hier zo gestofzuigd, keuken gedaan, kattenbak gelijk ook maar ff meegepakt. nu nog ff lekker zitten met laetitia spelen en dan laetitia naar bed was ophangen en dan lekker avond!
@ mermaid, ja dat kan ik best begrijpen! Ik heb dat na de vakantie altijd. Dan vind ik het aan de ene kant jammer dat iknweer moet werken, maar aan de andere kant heerlijk om er even uit te zijn en even geen gejank, poepluiers, flessen, driftbuien etc te hebben! Ik denk niet dat ik er voor gemaakt ben thuismoeder te zijn. Ehm ik hou er niet zo van op de foto te gaan! Maar ik zal eens kijken of ik een fotootje kan maken vanavond.
Mermaid, goed idee om het even met de fysio te bespreken Lau, zou echt fijn zijn als hij weer aan het werk gaat Ka, wat super, een wintersport! Jeetje een week zonder je kindjes, weet niet of ik het zou doen Napoleon, las in je onderschrift dat de baby groot wordt, hoe groot? Heb ooit een foto gezien van een 10 ponder die was echt huge. Caro ben benieuwd
CM goed geslaagd in de stad! Lekker hè even een dagje voor jezelf. Ik heb dat ook wel tegenover Lyanne inderdaad. Ze krijgt veel minder aandacht dan dat Elisa kreeg. Ook logisch natuurlijk omdat ze nu met z'n 2en zijn, maar voor mijn gevoel dan wel oneerlijk tegenover Lyanne. Mijn man neemt een weekje vakantie op als ik met wintersport ga. Thuismama is ook zeker niet voor mij weggelegd. Ik geniet heel erg van mijn kindjes, maar ik moet wel mijn eigen dingen houden. Beetje uitdaging. Anders word ik er geen leukere moeder op. Eylem ik zat ook heel erg te twijfelen of ik een week wel zou willen. Maar goed, het is een week of helemaal niet en ik het altijd geroepen dat ik heeeel graag een keer wil skien. Dan overleef ik een weekje zonder de kids vast wel. Ik denk dat de dagen ook wel voorbij vliegen daar.
@Mermaid, Gewoon doen waar jij je fijn bij voeld. Tygo zit al op het kdv en dat vind ik genoeg. Anders had ik het mischien wel gedaan vind het wel een goede tussenstap voor de grote schol begint. Andes gewon idd ergens eens gaan kijken als je twijfelt je bent nergens toe verplicht. @Ikheid, zo dat is eind gefietst. @Nonnie, Leuk een nieuwe jas. Wat voor iets is het geworden? @Caromama, af en toe lekker shoppen voor jezelf is heerlijk. Heb allemaal bonnen van de Steps gehad dus ik ga van de week ook weer een keer los met shoppen haha. @Ka, zo wat luxe een week skieen op kosten van de baas. Leuk zeg geloof alleen niet dat ik een week weg zonder me kindje zou kunnen.
Zwaai! Ik heb net in 1 ruk het boek van Gerie Smit over de brand in Volendam uitgelezen. Wat ontzettend indrukwekkend.
Ik was bezig met het fotoalbum van Elisa haar eerste jaar. Heb alle foto's er al een tijdje in staan, maar ben nog bezig met achtergronden, teksten en dat soort dingen. Dat schiet niet zo op. Ik ga de honden even uitlaten en Lyanne zometeen een fles geven. Het is de eerste avond dat ze al slaapt in haar bed zonder huilen vanaf de vorige fles. Helemaal super!!! Hopelijk houdt ze dit nu vol.
Ik ben ook begonnen met een fotoboek van Ayla's eerste jaar. Ik zit alleen te twijfelen wat ik als laatste foto's zal doen. Ik denk van haar verjaardag en dan het fotoboek van haar 2e jaar beginnen met foto's van haar verjaardag...
Nou, mijn productie is weer op peil hoor. Tobin heeft rond 20.00 uur alleen links gedronken en nu is rechts dus hartstikke gestuwd .
nou op zich fijn Mermaid... maar ja... zit je wel met stuwing nu.. hopelijk drinkt hij gauw de andere kant ook nog even leeg..
Ja, ik ben wel blij dat het weer goed is. Ik ga hem zo maar even wakker maken. Zondag ga ik waarschijnlijk naar de bios, maar helemaal in A'dam, dus ik moet nog eens even gaan bedenken hoe laat ik dan ga voeden enzo. Ik wil ook extra afkolven voor het geval ik niet op tijd voor een voeding terug ben (die kans acht ik wel aanwezig). Maar eerlijk gezegd vind ik het doodeng. Wat nou als hij ineens niet goed uit het flesje wil drinken? Wat als ik te weinig heb afgekolfd en hij nog meer honger heeft? HELP!!