April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Volgens mij wel hoor. Hopelijk heb je nog wat kunnen kolven.

Wij zijn net al lekker naar buiten geweest, Irem heeft het hele stuk naar de geitjes en weer terug zelf gelopen, toch wel een half uur alles bij elkaar. Die is nu een beetje gaar geloof ik ;)

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

pffff das allemaal wel erg vroeg!

Mermaid, veel plezier bij de film vanavond, komt vast goed!

Nonnie, veel plezier in Kleve!

Eylem, lekker gelopen!

Hier, het was negen uur toen Noah bedacht dat hij honger had dus das wel lekker. Nu alleen kijken hoe ik de overige 4 flessen ga doen en dat we niet om 1 uur nog een voeding hebben.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

K*T! Ik heb dus gewoon maar 70cc uit 2 borsten gehaald. Vooral rechts komt er zo goed als niks. Zucht....lekker dan, kan ik na elke voeding gaan kolven. Daar zit ik nou echt op te wachten zeg :x.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid anders laat je Arco toch gewoon een flesje kv geven, dat drinkt Tobin toch ook? Voor 1 keertje maakt dat toch niet uit.

Ingrid, lekker zeg, zo goed geslapen!

Zo ik heb ook mijn zegje gedaan in het nu al beruchte 'tofste Zp'er' topic, haha.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ging net Tobins bedje opmaken zodat hij even kon gaan slapen, kom ik beneden, is ie in de box in slaap gevallen. Nou, dat is echt een unicum. Hij is nu trouwens alweer wakker, dus het was een echt powernap van 20 minuten ofzo.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat kan ook nog idd. We hebben geloof ik nog wel kv, maar dat is nog van de kraamweek, ik weet niet of we dat nog kunnen gebruiken :(. Ik heb wat ik in de vriezer had nu in de koelkast gelegd om te ontdooien en ik probeer na de volgende voeding nog wel wat te kolven.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik zag net dat Ayla haar speen kapot gebeten heeft. Morgen dus maar even zo'n difrax halen waarvan de speen helemaal massief is zeg maar.

En nou ja....ik weet niet wat ik meemaak. Na Tobins powernap in de box begon hij natuurlijk al snel weer te jengelen, dus ik dacht ik leg hem maar even nog op bed. Ik heb hem eens een keer op zijn rug gelegd, met een knuffel erbij en hij ligt nu al ca. 3 kwartier in bed zonder te gillen :(. Hij slaapt volgens mij nog niet, want net ging ik even kijken, omdat hij een beetje lag te huilen en toen was hij dus nog wakker. Maar ik vind dit al een hele vooruit gang. Hij wil ineens niet meer op de buik slapen lijkt wel. Raar kind :cool:.

Nu ligt Ayla trouwens te keten in bed (ze wisselen elkaar mooi af....vast afgesproken zo ;)), dus die ga ik maar eens even vermanend toespreken.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla heeft het gillen trouwens weer helemaal ontdekt zeg. Mensenkinderen het tettert gewoon in mijn oren. Echt niet normaal ;).

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goedemiddag allemaal,

Tygo heeft vandag tot 9.30 op bed gelegen de klein slaapkop. Hoorde hem om 9 uur al een beetje spelen maar hij wilde er nog niet uit. Toen we wilden ontbijten kwamen we tot de conclusie dat we geen brood meer in huis hadden dus even snel snel langs de turkse bakker gereden voor allerlei lekkere broodjes, mmmm

@Nonnie, Veel plezier in Kleve.
    @Eylem, zo jullie hebben er al een hele wandeling op zitten dan zal ze idd wel een beetje moe zijn.
    @Mermaid, veel plezier bij de film met je man.

Wij heben vandaag afgesproken met vrienden. Dus zodra Tygo weer wakker is gaan we daar naar toe. Hun hebben 2 kindjes een van 5 en een van Tygo zijn leeftijd dus die kunnen lekker same spelen

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemiddag meiden!

Heb niet bijgelezen, dus ik val hier even in...

Is volgens mij wel rustig: iedereen is gezellig zondagse dingen aan het doen :D

Hier is het even rustig: Tomas en Guusje liggen te slapen: manlief ligt in bed na te kijken en zal ook wel in slaap zijn gevallen en ik ben even bezig om Tomas zijn kinderkleertjes e.d. op marktplaats te zetten ( geinspireerd door Mermaid :p)...Dus wie nog iemand weet voor kinderkleertjes van een jongetje van maat 50- 86: ik hou me aanbevolen :D

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Franka lekker dagje dus!

@jewe veel plezier!

@hier net gewandeld met een vriendin en haar hond en laetitia. was erg gezellig alleen erg nat haha dus nu lekker opwarmen.. En rustig aan doen..

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemiddag meiden

hier gister een onwijs leuke avond gehad!! we waren met vrienden gaan eten
    en we hebben gewoon geen dubbeltje uitgegeven !!
    terwijl we echt als een gek gezopen hebben
    en we nog een marsepein taart kregn met 4 jaar getrouwd erop
    echt super
    we zijn uiteindelijk om 3 uur naar bed gegaan
    en we hebben heerlijk geslapen tot kwart over 12
    toen naar me s.o gegaan en daar nog even geklets en weer met de kids gekroeld!!

zoo en ab die was dronken niet te geloven men men men
    hij heeft er nu nog last van hahahahaha
    maar echt een trouwdag om nooit te vergeten !!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een rust hier zeg, en dat terwijl het van dat waardeloze weer is. Of is het bij jullie allemaal heel mooi en regent het alleen hier :p?

Nou, ik ga om 17.30 uur nog een keer kolven en als ik dan weer iets van 60cc kolf zit ik totaal met wat ik vanmorgen gekolfd had en wat ik nog in de vriezer had op 200cc.

14. lautjuhhh

@Tm een geslaagde dag dus!

@Mermaid ohh das wel genoeg toch?

@hier zo lekker frietjes met shoarma eten mjamm

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TM: Leuk dat het zo geslaagd was.

@ Lautjuh: Ja, dat lijkt me ook wel genoeg idd.

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

TM, dat klinkt gezellig

Lautjuh, lekker!

Mermaid dat is zat toch :) . Veel plezier!

Wij zijn nog even weggeweest met de auto en nu ga ik zo aan het eten beginnen; lekker knoflookgarnalen en gekruide zalmfilet uit de wok, met salade

17. lautjuhhh

@Eylem klinkt goed!

@hier gegeten, opgeruimd en laetitia ligt al op bed, heeft vandaag niet geslapen pakte net dr leeuw en zij sape. haha dus avond voor ons

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, zo dat klinkt lekker. mmmm

@Lautjuhhh, ah wat lief dat ze zelf zegt dat ze wil gaan slapen. Tygo schud alleen maar nee als ik vraag of hij gaat slapen hoe moe hij ook is haha.

Het bezoekje aan vrienden was erg gezellig. De kindjes hebben heerlijk samen gespeeld. Het was een drukke boel. Gezellig daar blijven eten. De kindjes frietjes en de ouders een kapsalon doner een lekker callorie bommetje.

19. lautjuhhh

@Jewe klinkt als een leuk dagje!

@hier zitten we lekker aan een kopje thee. wegmisbruikers staat op ik zit ondertussen op zp straks undercover in nederland

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Rustig nog steeds hier...

Film was erg leuk en gezellig. Beetje jammer alleen dat Tobin dus echt niet wilde drinken uit de fles. Daar moeten we nu dus serieus mee aan de gang, anders heb ik mooi een probleem als ik straks werk heb..

Deel Deze Pagina