April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Oh Mermaid, dat is wel balen ! Fijn dat de film leuk was..

TM; Klinkt als een lekkere avond samen....

Jewe; ookal een lekkere dag achter de rug

Lautjuhh; nat maar leuk...

Hier drukke maar leuke dag.. vanochtend vrienden met hun zoontje op bezoek en daarna wes zijn vader die kwam lunchen en bijkletsen. het ging wonderbaarlijk goed met Sanne en het bezoek. Lijkt voorzichtig wat verbetering in te zitten.. ( OK klop ik even snel af.. )

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning, hier goed geslapen vannacht. Arco en Ayla zijn de deur al uit en Tobin was ook al om 06.50 uur wakker, dus die zal zo wel weer naar bed kunnen. Ik hoop echt dat hij vandaag wel een beetje wil slapen, want gisteren heeft ie overdag echt maar een uurtje geslapen ofzo.

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen
    gelukkig werkt de slaaptrainer van noa!!

dus hier is het weer 07.30
    betere tijd al half 6 of 6 uur

hier belt om 08.30 me leidinggevende hoe het nou gaat en wat we de laatste 2 weekjes gaan doen

trouwens hier zijn we nog in het nieuws geweest
    eind van de straat stond er een kerk in de fik
    die stond gelukkig al leeg maar hij moest nog gesloopt worden
    we moesten op een gegevende momen ramen en deuren dichthouden ivm mogelijk asbest

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TM: Wat fijn dat de slaaptrainer werkt, 07.30 uur is een iets betere tijd idd.
    Ja, ik las het van die brand idd.

5. Trotsemama1

ja het was een lekker brandje
    en ab die was t laat op de kazerne hij baalde vreselijk omdat ie zo goed brandde
    kon hem van me flat goed zien de brand

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Mermaid hopelijk slaapt tobin wat meer vandaag

@Tm fijn dat de slaaptrainer wekker helpt! haha sensatie haha

@hier ik ben al wakker als enige, dochtr en man slapen nog whha

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Mermaid hmmm da's wel balen dat Tobin niet uit de fles wil drinken. Toen je thuiskwam sliep hij zeker nog niet dan?

TM fijn dat het werkt, en heftig die brand!

Lautjuh lekker rustig ;)

Hier was Irem on 5.45 wakker *shock* ik vind dat dus echt geen tijd maar na een half uur heen en weer lopen sliep ze nog steeds niet....toen is mijn man eruit gegaan en kon ik nog even verder slapen, dat was wel lief. Vraag me af waarom ze zo vroeg wakker wordt. Ze had wel een beetje een verstopte neus maar zodra ze rechtop zit is dat weg.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goedemorgen!

@Mermaid, hopelijk heeft Tobin vandaag meer zin om te slapen.

@Tm, 7.30 is idd een wat betere tijd om wakker te worden. haha. Heb je het aapje wekker?

@Lautjuhhh, haha ik zit hier ook nog in mijn eentje. Tygo ligt in diepe slaap nog en jeroen zit al in Den Haag.

Hier net even weer een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor Tygo bij Dermatologie. Hij heeft eczeem is een hele tijd super goed gegaan na al die teerbehandelingen maar nu is het weer in alle hevigheid terug zo zielig. Vooral omdat het zo jeukt bij hem. Gelukkig mogen we morgen meteen komen.

9. Trotsemama1

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Mijn god, ja dat is wel heel vroeg zeg. Lekker dat je zelf nog even kon blijven liggen.
    Tobin sliep gelukkig wel toen ik thuis kwam, maar het was echt een chaos, hahaha. Van ellende had Arco allerlei verschillende flesjes uitgeprobeerd. Uiteindelijk heeft hij geloof ik iets van 60cc gedronken ofzo. En geen BV. Voor ik weg ging had ik tegen Arco gezegd dat hij ook wel kon proberen om de melk op kamertemp te geven en erbij gezegd dat ontdooide melk buiten de koelkast een uurtje goed blijft. Dus hij had keurig om 18.30 uur de melk uit de koelkast gehaald, zodat hij het om 19.30 uur kon geven. Nou ja, Tobin wilde het dus echt niet, dus toen heeft hij het nog au bain marie opgewarmd. Maar dat wilde hij ook niet drinken. Toen heeft hij het na een tijdje proberen weggegooid, want hij was bang dat de melk anders niet meer goed zou zijn. Er was immers al ruim een uur verstreken inmiddels. Uiteindelijk dus een flesje kv gemaakt. Arco heeft met hem rondgelopen en uiteindelijk heeft ie dus ca. 60cc gedronken. Maar Arco zei dat hij echt heeeeel langzaam dronk. Hij is daarna dus wel in slaap gevallen, maar ja, hij had overdag ook bijna niet geslapen, dus hij zal wel hartstikke moe geweest zijn.

OEI! Hele lap tekst zie ik :).

@ Jewe: Heb je wel eens aan homeopathie gedacht voor Tygo's eczeem?

Ik heb al gezogen en gedweild, de vaatwasser gedaan en gedoucht enzo. Nu even op de bank met koffie en een lekker koekje.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid, jeetje wat sneu, ik zie Arco al heel druk in de weer zijn.

Wat voor flessen heb je nu in huis? Ik had Difrax en daarna zo'n breastflow fles, veel kinderen die niet uit de fles drinken, drinken daar wel uit. Of heb je niet het idee dat het aan de speen/fles ligt, maar gewoon aan niet uit de fles willen drinken? Voor dingen als een rietjesbeker is ie ook nog net te klein natuurlijk. Lastig!!

Jewe jeetje wat vervelend dat Tygo zoveel last heeft van eczeem, hebben ze wel een idee waardoor het komt? Ik heb nu 1 plekje eczeem op mijn vinger en daar word ik al gek van soms, laat staan als het op meer plekken zou zitten. Arme Tygo!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

Vandaag is de bruiloft van mijn sm. Lukas is nu nog naar school, steef is heel de dag vrij.

Ben alleen een beetje lomp geweest. Heb gezorgd dat man en kids helemaal in het nieuw lopen vanmiddag. Zelf was ik van plan een nieuw zomerjurkje aan te doen met een zwart jasje en een zware legging. Alleen heb ik het niet uitgeprobeerd. Nou, gister dus aangepast en het staat voor geen meter. Dus nu moet ik op stel en sprong wat anders zoeken! Gister van een vriendin wat rokken van haar meegekregen, dua kijken of daar wat tussen zit. Echt een handige actie dus, maar niet heus!;)

@ mermaid, balen dat tobin niet uit de fles wilde drinken. Ik weet er alles van!:( succes en in ieder geval regelmatig blijven proberen!

13. Trotsemama1

jewe
    wat ik gebruikte bij noa was dode zeezout
    werkt ook heel goed

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ jewe, balen dat tygo zo' last van eczeem heeft. Wij hebben er met lukas ook voor bij de dematoloog gelopen. Inmiddels heeft hij er niet zo heel erg veel last meer van. We smeren hem nog wel regelmatig in met een hele vette cetamacrogol creme. Die hebben we inmiddels ook voor noa, want die heeft ook last van eczeem plekjes. Vooral op haar arm. In het voorjaar waren een paar plekjes ook heel de tijd ontstoken. Zo zielig!
    Hopelijk heeft De dermatoloog een goede oplossing voor tygo.

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@jewe fijn dat je morgen al langs mag komen!

@cm oei oei hopelijk past 1 van de rokken van je vriendin drbij..

@hier, vaatwasser gedaan, keuken gelijk ff opgeruimd, zo ff laetitia omkleden

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

CM oei dat is nog even stress dus!

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn moeder en zusje eten vanavond hier en ik wilde een maaltijdsalade met gerookte kip maken....even een receptje opzoeken. Of heeft iemand hier nog goede tips? GEEN pastasalade, want ik hou niet van koude pasta ;)

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

CM: help, hopelijk zit er wat bij!

Jewe: gelukkig kan je morgen al terecht! Jayden heeft nu ook een soort van eczeem (rode en schrale plekken) bij zijn neus en mond..

Mermaid: jeetje wat een dag gisteren zeg! Hopelijk gaat het vandaag beter met Tobin!

TM: fijn dat die wekker werkt bij Noa!

Hoe is het hier dames?

Wij hebben een top-weekend gehad! Zaterdag hele dag rally en gisteren heerlijk niks gedaan en lekker bij kunnen tanken. Nu weer aan het werk.. Tis hier kouddddd en heel erg saai. Mgoed, kan ik lekker koffie drinken, sigaretje doen, internetten.. :D

x

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ikheid, lekker rustig aan dus ;).

Nou ik heb wel zo ongeveer in mijn hoofd wat het wordt, een lekkere slamix met rucola ofzo, dan gerookte kip, tomaatjes, augurk, pijnboompitjes, mais en een bosuitje, en dan een lekkere dressing erbij. Haal ook nog wat stokbrood en kruidenboter en/of een paar lekkere kaasjes, HEERLIJK. Lekker toetje erbij verzinnen en klaar :)

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gisteravond hadden we dus trouwens die knoflookgarnalen uit de wok, nou ze waren lekker maar de hele avond kwam die knoflook nog naar boven....dat was minder lekker.

Deel Deze Pagina