morge!! ik spring hier weer in, was gezellig gisteren in kleve! las iets over cm, balen zeg heb je inmiddels al wat gevonden? arme tygo! fijn dat je morgen terecht kan! tobin niet uit een flesje drinken, balen! hier werd mij geadviseerd om voor de 8e week een keer uit flesje te proberen omdat ze daarna makelijker de fels kunnen weigeren... ik ga alyss uit bed halen, tot zoo
@nonnie ja kreeg vant weekend van dinnetje te horen dat ze mee meeneemt naar nick en simon volgende week, we aan in totaal met 4 man.. Manlief blijft lekker met laetitia thuis en ik heb een dagje uit
@ Eylem: Ik heb zon speciale tiet-fles zeg maar van Nuby in huis, Difrax, Avent . Ik weet nu eigenlijk niet waar hij nu die 60cc uit gedronken heeft. Ik zal idd ook al te denken aan zon breastflowfles. Anders weet ik het ook niet Mjammie, klinkt lekker, je maaltijdsalade. @ Caro: Oh balen! Dat heb ik ook wel eens, dat ik een outfit bedenk in mijn hoofd en dan staat het heel leuk. Maar als ik het dan aan heb .geeeeeeeen gezicht . Succes met je speurtocht naar een wel geslaagde outfit. Enne .wanneer komt nou die foto van je nieuwe coupe? @ Ikheid: JEUJ! Daar ben je weer. Ik miste je al van het weekend *SMAK*! Leuk dat het zo leuk was. En vandaag een dagje relaxed opstarten is ook niet verkeerd lijkt me . @ Nonnie: Leuke dag gehad, fijn! Wat waren jullie doen eigenlijk? Heb ik even gemist denk ik. @ Lautjuh: Wat leuk zeg naar Nick & Simon. Ik ben niet zo van hun muziek, maar het is natuurlijk altijd gezellig om naar zoiets te gaan. En wat lief van je vriendin dat ze je meeneemt! Volgens mij heeft Tobin wat slaap in te halen, die ligt al 2 uur te knorren. Oh, hahaha, ik hoor hem, zal je altijd zien natuurlijk. LOL . Nou ik ga dus even een klein mannetje wassen en in een outfit hijsen.
lau, wat lief!! scheelt een hoop centjes denk ik want die kaartjes zijn niet goedkoop denk ik! mermaid, winkelen met papa en mama
Tygo heeft een aangeboren eczeem. Er komen bij hem hele grote dikke plekken op zijn lijfje die heel erg gaan jeuken echt heel zielig om te zien. Vaak komt er ook vocht uit die plekken omdat ze heel snel ontstoken raken. Hij heeft een paar weken een teer behandeling gehad. Moesten we hem helemaal inzalven met die troep en dan een zijden romper er overheen. Dat heeft toen wel geholpen en na die behandeling kreeg hij zilver rompers die anti bacterieel werken. Dus ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
@nonnie ja een heeeleboel, k vind het ook echt tof, tis al 5 jaar geleden dat ik naar een concert ben geweest, en zij wou heel graag wat met mij doen en had dus kaartjes besteld
@ Nonnie: Shoppen = altijd goed . Nog wat gekocht? @ Jewe: Jeetje zeg, dat klinkt wel heftig. Arm ventje .
Lau: leuk zeg dat je vriendin je een dagje mee uit neemt! Ff lekker Lau-Time. Afgelopen zaterdag met de rally heb ik Jayden wel heel erg gemist, maar wat was het fijn er een dagje uit te zijn samen met mijn grote vent en vrienden. Heb er dubbel-en-dik van genoten! Jewe: gerrum.. arme Tygo! Ben ook erg benieuwd wat ze nu willen gaan doen dan. Mermaid: nou dan is Tobin bezig met een inhaalslag! Lekker dat ie ff 2 uur heeft liggen slapen.. Waar was jij gisteren heen dat Arco een hele dag met Tobin was? Ook ff lekker er-op-uit geweest? Lief van je.. HUG 4 YOU!!! MIJN NUMMER OP Q-MUSIC! Heerlijk nummer vind ik het..
@Lautjuhh, Oh leuk man naar nick en simon. Lekker er even tussenuit. @Mermaid, de medela calma fles daar kunnen alleen bv kindjes uit drinken misscchien dat hij die fles wel wil.
@ikheid het lijkt me ook wel lkker. en idd laetitia zal ik vast missen maar k zie dr s'avonds weer en anders de volgende dag :d idd ff lau time @hier laetitia zit alvast aan een broodje die gaat zo lekker naar bed. Daarna manlief en ik nog een kopje koffie en daarna ga ik maar eens wasje afhalen en aanzetten.. vanaaf, komen ze voor 1 van de oudste kittens kijken endna over 2 weekjes gaan er 2 kittens weg, die zijn dan oud genoeg, dan nog 4 weekjes daarna en dan zijn we kitten vrij whoehoe
@ Ikheid: Ik was alleen 's avonds weg. Ben met mijn zusje, stiefmoeder en schoonzusje naar The Lion King 3D geweest in Pathé Arena. @ Jewe: Dank voor de tip. Die kunnen we dus ook nog proberen als hij de andere flesjes echt niet wil. Zo, ik zit al lekker aan een tosti met salami en geitenkaas. Mjammie! Jammer alleen dat ik geen pesto in huis had.
Tobin probeer echt van alles te pakken en als het dan niet helemaal lukt slaakt ie echt zo'n gefrustreerde kreet.
Nou, volgens mij is de crisis over. Ik had zo strak het idee van een legging en pumps en dat stond dus niet. Maar nu heb ik wel die jurk aan maar dan met een panty en mijn lange zwarte laarzen. En dat staat dan weer beter. Phieuw! Verder net nog wat reparatiewerkzaamheden aan de taart verricht. Hij is niet zo super gelukt als ik had gehoopt, maar ach, hij wordt straks toch stuk gesneden en opgegeten, dus ik probeer me er maar niet druk over te maken. @ jewe, jeetje hij heet wel heftig eczeem dan zeg! Dat ontsteken vond ik echt zielig bij noa. Schrok daar ook best van. Lukas had het over heel zijn lichaam, maar dan in mindere mate. Noa heeft het voornamelijk op haar arm, maar dan wel heftife plekken. @ nonnie, lekker weekendje gehad dus! Fijn! @ ikheid, jij ook een leuk weekendje gehad bij de rally. Wat is dan jouw nummer? @ lau, wat lief van je vriendin! @ mermaid, ik had ook de breastflow fles gekocht, maar die pakte ze ook niet. Uiteindelijk dronk ze alleen uit de fles van tommee tippee. Maar dat zal voor ieder kind anders zijn. En weet je nog welk zeer nuttig advies ik van he cb kreeg! Degene die de fles moet met blote borsten!!! Hahaha!
Hmmmm Mermaid klinkt heerlijk! Ik ga zo ook een broodje maken voor iedereen hier in huis. Je zou denken dat Irem wel moe is aangezien ze al vanaf 5.45 wakker is maar ik merk er niets van. Hoop niet dat ze nu al af moet van het middagslaapje....
@ Caro: Oh jaaaa, hahahahaha, ik kan me nog herinneren dat je dat toen vertelde. Toen moest ik er ook al zo om lachen. Nou, ik zal je zeggen, ik zie mezelf hier wel zitten met blote bombonella's in de woonkamer. En mijn moeder ook hoor als ze eens de fles moet geven. Of mijn nicht als hij straks daarheen gaat als ik weer werk heb. Hahahaha, echt hilarisch! Fijn dat de outfit-crisis is opgelost. @ Eylem: Jeetje, nee niet te hopen dat ze nu al helemaal zonder slaapje kan . Zo, Tobin is echt met een inhaalslag bezig. Hij ligt nu alweer te slapen. In de kinderwagen wel, want ik wil zo nog even naar de stad en dan kan ik hem gewoon lekker laten liggen.