@mermaid nee geen ervaring mee, @hier zo laetitia ligt op bed senseo staat in de ontkalking, dus nu ff dogwisperer kijken daarna weer door
mermaid, heb in kleve een wasmand gehaald, hondenkoekjes en opzetstukje voor tandenborstel van alyss hahaha echt de moeite dus oh ja en snitzel gegeten haha, was zo giga mega druk alle mensen die in de H&M stonden daar stonden in de rij was te gek voor woorden cm, fijn dat het kleding probleem is opgelost! hier ga ik madam even op bed gooien alhowel ze de afgelopen 3 dagen al zonder middagdut doet maar hopelijk gaat ze nu even slapen
Zó.. pauze zit er weer op. Ga nu maar ff wat in- en verkoopfacturen coderen en boeken. En dat dan op een slakkentempo, ben ik er weer ff zoet mee..
Nou hopelijk gaat ze idd ff slapen.. Jayden is nu zo goed als over op 1 slaapje (van 11.00 tot +/- 13.30/14.00 uur), maar dat wil ik de komende weken een beetje zien te verschuiven naar 12.00, want dan kan ie mooi na zijn brood en melk naar bed en nu gaat ie naar bed na zijn fruit.. En als ik dat middagdutje kan verschuiven naar 12.00 uur dan houdt ie het ook veek makkelijker vol tot zijn papfles. Nu is ie rond etenstijd helemaal gaar.
@slaapjes hier 1 maar meestal geen 1 meer althans ze slaat hem steeds vaker over. Maar als ze slaapt dan ook vaak een uur of langer
goedemiddag meiden, al 36 weken alweer wordt spannend @middagslaapje: lotte slaapt van 11.30 tot 13.30 ongeveer. alleen nu ligt ze dus nog
Nou als ik dat zo lees slaapt Jayden dus best lang.. ach hij heeft het echt nodig, dus zal wel goed zitten. 36 weken alweer! Gaat haaaaard! Ben heel benieuwd Pamsie!
zo ik ga even boodschappe doen we gaan vanavond dit eten Snelle boerenkool uit de oven - recept - okoko recepten ben benieuwd
@ Nonnie: Ah, praktisch geshopt dus. @ slaapjes: Ayla slaap nog 2x per dag, van ca. 10.30 11.30 en van ca. 15.00 16.30. @ Pamsie: Jaja, nu gaat het echt opschieten! @ avondeten: wij eten vanavond boerenkool Ik denk dat ik toch maar geen Billy & Lilly ga kopen. Ik had een leuk setje gezien, maar ze hebben alleen combimaten en ik ben bang dat 74/80 al snel te klein zal zijn en 86/92 is natuurlijk nog veel te groot. Dan ga ik van de week ofzo nog wel even kijken bij de Brouwers Mode voor een Bakkaboe-setje en misschien nog wel wat voor Tobin. Ben al lekker naar de stad gelopen. Het waait hard, maar is absoluut niet koud. Ik kon het natuurlijk weer niet laten en heb bij de Hema nog een gebreid, grijs jurkje voor Ayla gekocht, een shirt voor bij haar nieuwe rokje en 2 leggings.
20% korting op alles (ook op al afgeprijsde artikelen) bij kleertjes.com met de actiecode vka101011. Van maandag 10 oktober 12.00 uur t/m vrijdag 14 oktober 2011.
Hallo, net ff bijgelezen maar is niet veel blijven hangen ben ik bang. Mermaid, balen dat hij niet uit een flesje wilde drinken. Idd maar vaak proberen om het te oefenen! Ikheid, rally was dus geslaagd! Eylem, das wel erg vroeg op vandaag! Nonnie, lekker geshopt in kleve Lau, leuk naar Nick & Simon! Veel plezier alvast! Pamsie, 36 weken!!!! Middagslaapje, de ene x wel de andere x niet. Ik ben al lang blij dat hij het zo lang al volhoudt. Julian is er met 11 maanden mee gestopt en sliep vanaf toen dus alleen nog maar ´s avonds/´s nachts.
Jewe, hij heeft wel erg last dus van zijn eczeem, zielig! Ik heb het ook (gehad) en mijn ouders moesten me altijd wassen in een zemelenbad ofzo. Is natuurlijk ook al 30 jaar geleden dus toen hadden ze nog niet zoveel mogelijkheden als nu. Hopelijk vinden ze snel iets wat blijvend helpt! CM, veel plezier bij de bruiloft en gelukkig is het nog goed gekomen met de kledingcrisis!
slaapje normaal dus van 13.30 tot 14.30 maar word steeds korter en afgelopen 3 dagen helemaal niet pams, schiet op he!!
zo hier even gestofzuigd, straks nog ff dweilen, manlief is met laetitia boodschappen wezen doen. wasje draait. dus nu weer ff lekker zitten