Ow ja.. wat ging ik ook alweer doen?! Juist ja! -> coderen en boeken (oeps, nòg geen fluit uitgevoerd!). Zo eerst maar ff pauzeren. What a day!
Lau veel plezier bij Nick en Simon! Leuk hoor! Mermaid wat balen dat Tobin slecht uit een flesje wilde drinken! Ikheid fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad bij de rally! Gaan jullie naar circuit zandvoort? Vriendin van mij haar vriend is daar fotograaf. Ben ook weleens mee geweest. Jewe wat zielig van Tygo zijn eczeem... Hopelijk hebben ze morgen wat voor hem dat helpt. CM succes met je kleding! Middagslaapje, hier als ze slaapt vaak van 13 tot 14.30, maar ze slaat regelmatig over. Lyanne heeft vannacht van 12 tot 6.30 geslapen!!! Yes yes yes!! Hopelijk houdt ze dat nu vol! Vanavond zwemmen met een vriendin. Baantjes zwemmen. Deden we vorig jaar ook maar toen mee gestopt. Dit is poging twee. En week 1 van Evy zit er alweer op. Eens even wat aan de conditie doen en de laatste 4 kilo eraf. Ik ga manlief nog maar even helpen met het aftimmeren van de zolder en dan zo Elisa bij de oppas ophalen en nog boodschappen doen.
@ Ka: Wat heerlijk dat Lyanne zo goed geslapen heeft. En al begonnen met Evi?! Respect!!! Ik heb mezelf er nog steeds niet toe kunnen zetten, alhoewel ik nog 3,5 kilo eraf moet... Nou zeg, wat is die Tobin toch heerlijk aan het slapen vandaag. Geen drama's als ik hem op bed leg en hij slaapt zo'n 1,5 à 2 uur per keer. Heerlijk! Ik heb eens even een beetje Ayla's kledingkast georganiseerd. Alle setjes bij elkaar gehangen, zodat het makkelijk pakken is en eens even gekeken hoeveel ze nou eigenlijk heeft. En dat is toch wel meer dan ik dacht, hahaha. Ik kwam nu uit op ca. 13 setjes. Maar ik wil toch nog wel wat van Bakkaboe halen, die hebben zulke leuke kleding...
Hm, zei ik niet net dat ik eigenlijk wel genoeg voor Ayla heb... Toch nog even wat besteld bij kleertjes.com en ook een shirt voor Tobin. Kreeg dus 20% korting en ik had nog een waardecheque van bijna 9,--. Dus uiteindelijk een shirt voor Tobin (was al 50% afgeprijsd) en een legging en tuniek voor Ayla (alle3 van Noppies) voor 28,-- .
Ka wat fijn, zo lang geslapen! Goed bezig Mermaid Ik werd net bijna afgezet bij de AH door een stomme-doos-cassiere (die ik al ken uit de tijd dat ik er nog werkte en ze is er nog steeds grrr), maar goed dat ik de bon even nakeek (2 35% artikelen had ze niet met korting aangeslagen). Toen zag ik ook dat ze me Ben & Jerry's had meegegeven voor 1 euro ipv 4 dus uiteindelijk ben ik er niet op achteruit gegaan, haha. Ook nog even 3 pakken luiers gehaald bij de Etos. Zometeen zal mijn zusje wel komen en dan ga ik aan het eten beginnen.
zozo mermaid, goed bezig met shoppen!! is de kb nog niet op hahaha (grapje ) eylem, lekker dan, maar gelukkig centjes terug..jamm ben en jerry's lekkuuuurrr hier, alyss al even wakker en loopt nu rond met mijn kolsjaal haha tijd voor boodschapjes, lekker makkelijk kant en klaar want ben is alweer weg
@ Nonnie: LOL , nou ik denk dat het wel aardig opschiet inmiddels . Dat Bakkaboe laat ik ook maar even zitten. Misschien alleen nog kijken voor wat shirtjes voor Tobin.
Ik ga eten koken: heb de opdracht gekregen om een recept uit de Allerhande te koken ( iets met varkensfilet, rauwkost en druiven: geen idee, laat me verrassen haha)... Hoor Guusje ook wakker worden, dus is een race tegen de klok, wie eerder kan eten: wij of Guusje en wij daardoor niet
Hm, ik heb Tobin nog even op bed gelegd, want die was nog wel moe, maar hij is het er geloof ik niet helemaal mee eens...
Hahaha, nou hij was alleen maar HEEL woest aan het krijsen, dus ik heb hem nu op zijn rug gelegd met een knuffeltje erbij. Gaat hij waarschijnlijk niet slapen, maar kan hij toch even rustig liggen.
@mermaid haha die tobin. Zo ayla heeft weer genoeg kleding @nonnie ben weer weg @franka eetsmakelijk! @hier gegeten, opgeruimd, ze zijn al voor de kitten geweest waren helemaal verkocht. dus dat zit wel goed, nou ff rustig zitten en strakslaetitia naar bed en avond
@ Franka: Een recept met druiven? Was het een beetje te eten? @ Lautjuh: Zijn alle kittens nu dan weg? Nou, snappen jullie dat nou? De hele dag gaat Tobin hartstikke lief slapen. Hij is al vanaf 16.30 uur wakker, heeft zojuist gedronken en is doodmoe, maar als ik hem dan in bed leg zet hij het op een gillen. Ik snap er dus echt helemaal niks van . Wat is dat toch elke keer 's avonds? Ayla heeft dat ook wel gehad, maar dat was met 3,5 maand echt al lang en breed over...
@mermaid We hebben nu nog 1 kitten die nog een huisje moet vinden en dan zijn ze allemaal vergeven.. Misschien omdat papa er dan is ? dat die ff met arco wil knuffelen ofzo? ja k noem maar wat hoor. doet hij het ook als arco hem in bed legt?
Mermaid wat vervelend zeg ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten hier gegeten kids op bed !(woehoee en dat allemaal in me eentje ) nu nog op ab wachten die is nog niet thuis van het werk
@ Lautjuh: Het maakt helaas niet uit wie hem in bed legt, anders was het idd makkelijk op te lossen... Nou ja, uiteindelijk is hij toch redelijk snel gaan slapen. Hij heeft 10 minuten liggen gillen, Arco was er na 5 min al heen gegaan en heeft 'm een beetje over zijn rugje gewreven, totdat zijn ogen wat dicht vielen. Hij schrok toen af en toe nog wel wat wakker en ging dan weer even huilen, maar inmiddels ligt hij al 25 minuten te slapen.