Nee maar dan heb je het over overmacht net zoals allergie dus dan kan je beter zoeken naar goede baasjes.
Hahahahaa, bij mij wel . Niet dat hier eerst een zwijnenstal was ofzo (dat geloven jullie nu natuurlijk niet meer ), maar toen dweilde ik echt niet elke week en soms sloeg ik het stofzuigen ook wel eens over. Nou, nu dus echt niet meer met een dreumes die lekker over de vloer zwemt en alles in haar mond stopt .
Ja, toen wij nog twee katten hadden was ik ook minimaal een keer per dag met swiffer of stofzuiger aan de gang. En nu met twee kids weer. Niet dat die zoveel verharen als de katten deden, maar het likkt wel of er zand en kruimels uit hun porieen komen of zo!
ja, idd. Die hond werd er zelf ook helemaal gestrest van dat hij elke keer heen en weer moest verhuizen.
Hahahaha, nou idd. Hier is maandag en dinsdag de vloer altijd nog wel goed schoon na mijn dweilbeurt van maandag. Maar als Ayla een hele dag thuis is plakt de vloer 's avonds soms gewoon. BLEGH! Dan haal ik er altijd nog maar even snel een dweil over heen.
Hahaha komt idd niet meer geloofwaardig over nu Wij hadden drie harige honden, nu nog twee, dus niet stofzuigen was meteen te zien en dus geen optie. Is wel zo dat als ik 's ochtends moet werken ik niet eerst de stofzuiger door het huis haal want dan is er toch niemand in huis.
Oh nee joh, dat heb ik ook nooit gedaan op werkdagen. Alsof ik daar überhaupt tijd voor heb. 's Morgens is het altijd al een race tegen de klok .
@ Caro: Slaap lekker. Ik moet eigenlijk ook gaan afsluiten enzo, want ik moet Tobin nog voeden. Zal blij zijn als die 5e voeding er definitief af is, maar na die productiedip heb ik 'm toch maar weer in ere hersteld.
Volgens mij is dat ook zo hoor want zelfs als ze niet in de zandbak zijn geweest nemen ze zand mee naar binnen
Ik heb laatst al zitten kijken wanneer bij Milan de vijfde voeding er af was maar eerst maar eens zorgen dat Noah echt goed gaat groeien.
Wanneer moet je weer naar het cb? Of ga je tussendoor nog een keer wegen. Ayla zat met 3 maanden op 4 voedingen. Bij Tobin hebben we het ook een tijdje gedaan. Ging op zich goed, hij sliep gewoon de hele nacht, maar ik kreeg daarna dus echt een flinke dip, dus nu geef ik 'm toch maar weer.
Ben afgelopen woensdag geweest en toen woog hij 4775gram en moet nu morgen weer dus hoop dat hij wel iets gegroeid is al zal het niet veel zijn in een kleine week. Hij is natuurlijk nog erg jong dus hoop als hij drie maand is we wel over kunnen naar vier voedingen want dat hadden we idd ook bij Milan en Julian. Productiedip is idd niet handig, wel jammer maar miss over een poosje.
Goedemorgen! Ik heb weer de twijfelachtige eer de eerste te zijn zie ik . Tobin ligt er gewoon alweer in voor zijn 1e slaapje, hahaha. Die was vanmorgen om 06.20 uur al wakker . Hij was een beetje verkeerd wakker geworden, want hij was helemaal overstuur. Normaal gesproken draai ik hem op zijn rug als hij wakker is en ga ik eerst nog even naar de wc voor ik hem verschoon en ga voeden, maar nu bleef hij maar huilen. Hij werd alleen rustig als ik hem bij me hield. Dan klemde hij zich helemaal aan me vast, net een aapje. Nou ja, lekker boeiend verhaal zo op de vroege ochtend, hahaha. Hier vandaag nog wat in huis doen en vanmiddag met Tobin naar de fysio en dan gelijk een afspraak maken voor Ayla.