April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen hier als 2de

vandaag adviesgesprek van noa
    ab is thuis en die gaat de kamer van de kids verven
    hier riep noa weer om 07.30 gaat echt goed:D

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Oei Mermaid da's wel heel vroeg! Succes vanmiddag bij de fysio

TM leuk schilderen!

Pfff ben me helemaal lam geschrokken vanochtend. Irem had tot 7.15 geslapen dus ik zat nog even met haar wakker te worden op ons bed, had haar slaapzak uitgetrokken, ze ging staan en begon te lopen over ons bed, ik wil haar vastpakken aan haar pyama om te voorkomen dat ze verder loopt en op dat moment neemt ze een reuzenstap (ofzo, ik weet echt niet wat er gebeurde, of ze ging ineens supersnel, of ik was supertraag) en kukelt zo van het bed af SHOCK op haar hoofd gevallen, soort salto maakte ze. Gelukkig begon ze meteen te huilen en was ze eigenlijk alweer binnen een minuutje gekalmeerd toen we haar afleiden, maar jeetje, mijn hart zit nog in mijn keel. Zie nu ook geen blauwe of rode plekken ofzo dus geloof dat het erg meevalt allemaal maar brrrrrrr. Hoorde een paar minuten daarna ook de ambulance, nou, daar moet je toch niet aan denken......Beter opletten dus maar weer!!

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemorgen meiden,

Zag dat ik Jewe mag feliciteren!! Wat leuk voor jullie zeg! Lekker van gaan genieten! Heb je de VK al gebeld en heb je een idee hoe ver je bent aangezien je niet verwachtte zwanger te zijn?

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: SHIT! Wat schrikken zeg. Gelukkig dat ze gelijk ging huilen, dat is altijd een goed teken. Tja, en wat er dan gebeurt op zo'n moment is altijd moeilijk terug te halen idd.

Ik ben gewoon al gedoucht en aangekleed, hahaha, zo vroeg ben ik sinds Tobins geboorte niet meer klaar geweest geloof ik. Da's dan weer een voordeeltje van errug vroeg wakker zijn :cool:. Ik hoorde net Tobin wat piepen, maar het geloof ik een stuiptrekking, want het is nu weer stil.

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Vanmiddad trouwens de nacontrole bij de VK: even lekker bijkletsen met mijn favouriete VK dus....Ook kan ik vanmiddag naar de HA bellen voor een doorverwijzing voor Guusje: omdat ze veel in stuit heeft gelegen moet er een echo gemaakt worden van haar heupjes om te kijken of daar geen afwijking zit.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ook stom trouwens -> hebben ze een actie bij kleertjes.com is de website sinds gisteravond al offline ivm onderhoudswerkzaamheden...

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja, dat vond ik ook altijd leuk, die nacontrole bij de vk. Veel plezier!
    Zo'n echo is standaard toch als ze in stuit hebben gelegen? Suc6, hopen dat alles goed is.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Er zijn ook voordelen aan vroeg opstaan ;) alleen meestal vind ik die erg moeilijk te bedenken op zo'n vroeg tijdstip :).

Ik merk helemaal niets aan Irem, maar zit even op internet te lezen en daar staat wel dat je kinderen die op hun hoofd gevallen zijn sowieso tot 24 uur na de val elke 2 uur moet wakker maken als ze gevallen zijn....Zou dat nu echt nodig zijn? Als het nodig is doe ik het natuurlijk met alle liefde maar ik vraag me het af.....

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @mermaid: ja, zo'n echo is standaard ja...Moet er wel zelf om vragen omdat ze in hoofdligging is geboren en er dus nergens geregistreerd staat dat ze veel in stuit heeft gelegen...Maar maak me er niet zo druk om: vindt het belangrijker dat het gevonden wordt als het wel zo zou zijn: dan kunnen we er ook iets aan doen.

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @eylem: lastig inderdaad: kan me voorstellen dat je twijfelt. Ik weet niet goed wat ik zou doen, aangezien ik niet heb gezien hoe ze viel. Maar Tomas valt ook wel eens op zijn hoofd, als hij bijvoorbeeld onder de douche uitstapt en niet op mij wacht met afdrogen. Maar dan is het al snel weer goed. Knan me voorstellen als ze van grotere hoogte afvallen dat je het dan wel zou doen..

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee hoor, ik denk niet dat dat nodig is. Toen Tobin gevallen was hoefde dat van de arts ook niet. Omdat hij gelijk geen huilen, niet had gebraakt, goed alert was en alweer dronk was er niets wat duidde op hersenletsel. Dus dan geldt het wekadvies niet.

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ben even naar de stad: wat dingetjes ruilen...tot straks!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Mermaid, dat was weer vroeg dus maar wel al helemaal klaar das dan wel weer lekker!

Eylem, das schrikken maar wakker maken lijkt me niet nodig. Zolangbze idd meteen huilen, goed alert zijn en niet misselijk/braken enz is er niks aan de hand.

Tm, leuk schilderen!

Franka, leuk nacontrole bij vk! Hier dit x niet gehad, mocht zelf kiezen maar vond het niet zo nodig dit x. Groot gelijk dat je een afspraak maakt voor een echo, ze heeft natuurlijk de grootste tijd in stuit gelegen.

Hier was het kwart voor acht toen Noah wakker werd en Julian dus ook, Milan slaapt nog dus die ga ik zo wakker maken. Vanmiddag naar het cb en moet lopen want Roeland heeft de auto met de stoeltjes mee. Niet zo handig met dit weer.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    uit mijn hoofd
    mermaid vroeg dag,succes bij fysio
    eylem, poeh das schrikken! maar zolang ze niet suf is, actief en levendig/vrolijk, en idd dat ze gelijk huilde, is er niets aan de hand.dus dnek niet dat het nodig is. als je twijfelt de ha bellen.
    huisdieren: vind huisdieren weg doen omdat het te veel meoite is als je een kind heb, onzin, je kind doe je ook niet zomaar weg als het veel moeite is ;) allergie is een ander verhaal en als het echt niet samen gaat en er is geen andere oplossing voor dan ook.
    we hebben 1 kat, meer dan genoeg. was een zwerfkat, thomas heeft die in huis gehaald...dus ben licht gedwongen, maar vond het zo zielig voor het beestje.
    zou geen 2 de kat nemen.... eerder een hondje
    caro leuk dat het leuk was, ben benieuwd naar de fotos!

hier vandaag werken...en heb gijs op potje gezet (meer na aanleiding hij altijd begint te poepen en plassen als hij is zijn nakie is, als hij op de douche moet wachten bijv.) en .... hij heeft bij de 2 keer dat hij erop zat...gewoon GEPOEPT! ik is TROTS :)
    alleen denk ik wel dat het eenmalig is hahaha..maar hij snapt ehet wel :)

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    succes bij het cb en met zijn prikjes :(

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, poeh dat is chrikken idd e dit soort dingen gebeuren in een oogwenk. En als ze gewoon alert is lijkt het wel mee te vallen. ewoon even goed in de gaten houden.

@Mermaid, iemand moet de eerst zijn hier ;)

@Franka, 31 aug was ik voor ht laatst ongi. Maar mijn cyclus was niet echt constant dus denk dat ik nu een week of 4 a 5 ben. Binnenkort de VK maar eens bellen.
    Nacontrole heb ik toen niet gehad volgens mij had ik dar toen geen zin in aangezien ik toch nenrgens last van had gehad maar onze vk's waren ook nit zo geweldig leuk.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Zo! Wat knap van Gijs. Applaus!!!

@ Ingrid: Succes bij het cb. Balen dat je moet lopen, hopen dat het iig droog blijft.

Tjezus zeg, ik vind het koud. Ik heb gewoon even de verwarming aangedaan. Brrrrr....

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen!

@Mermaid lekker toch zovroeg klaar zijn

@franka succes bij de nacontrole.

@chilleke Whoehoeeeeee wat goed van gijs!

@Eylem Aii das schrikken!Maar wakker maken is niet nodig hoor denk ik.

@tm jeej gaat goed he met die wekker

@ingrid Ahh das balen lopen met dit weer.

@hier kwart over 10 wakker, vandaag lekker binnendagje denk ik maar straks wel even een rondje lopen zodat we wel lekker frisse lucht krijgen :d

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hey meiden, lees af en toe wel mee hoor, maar reageer niet altijd ;).

Jewe, gefeliciteerd :D

Hier: vandaag 37wk :D
    Moet vanmiddag naar de gyn voor een gesprek over de bevalling, dan wordt ook besloten of ik ingeleid ga worden ipv spontaan bevallen. Dit ivm de 2x groot bloedverlies en zo hopen ze dat het met gelijdelijker bevallen minder erg is. Tsja, die luie baarmoeder hè.

Hier rommelt het wel zo af en toe... nu ook alweer een ochtendje flinke harde buiken. Zal zo ook wel weer overgaan.

Ik heb vrijdag alwéér een crematie. Afgelopen vrijdag is mijn oma overleden... Dat is al nummer 4 dit jaar. Raar jaar hoor... eerst dochtertje van een vriendin met leukemie, daarna een vriendin met borstkanker, vervolgens mijn moeder weer ziek... dan horen dat 2 kennissen en vrienden van mijn ouders ook kanker hebben. Vervolgens een 2tal collega's die de diagnose krijgen en snel overlijden. Dan mijn moeder die overlijd, de vader van een leerlinge... en nu mijn oma... Hopelijk wordt dit alles afgesloten met gewoon een mooie baby en verder geen ziektes en sterfgevallen meer...

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: 37 weken al joh, is hard gegaan zeg.
    Nou meid, wat een ellende allemaal dit jaar. En idd, laat jullie meisje maar helemaal gezond en wel ter wereld komen. Dat zal licht brengen in deze donkere periode! KNUF!!!

Deel Deze Pagina