April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Napoleon jeeetje meid wat een rotjaar zeg! hopelijk brengt jullie meisje straks weer wat geluk en kunnen jullie lekker genieten zonder ellende ernaast..

@hier zo vaatwasser al gedaan doekje door de woonkamer gehaald.. Senseo klaar gezet voor zo en nu ff zitten

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    #2822 pamsie, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    hoi meiden,

@eylem: jeetje dat is schrikken zeg!! ik weet niet hoe hoog jullie bed is. maar goed ze was wel gelijk alert dus het zal wel mee vallen. toen lotte vorige week op het kdv gevallen was kregen we bij contact met de hap wel wekadvies maar goed ze was even suf geweest en had koorts gehad.

@huisdieren: ik sluit me bij de meeste van jullie aan. ik zou echt nooit zomaar me hond weg doen. het gaat hier trouwens ook super nu tussen lotte en kyra ( onze hond)

@franka: gezellig na controle bij de vk.

@quschke: spannend vandaag de echo!! ben benieuwd

@cm: fijn dat het leuk was. ben benieuwd naar foto's

@ingrid: suc6 op het cb

@nonnie: hoe is het mop??

@chilleke: wat goed van gijs zeg!! al was het mssn eenmalig hij snapt wel wat hij moet doen.

@napoleon: jaja 37 weken alweer meid, gaat echt snel he!

@tm: leuk kinderkamer schilderen, spannend gesprek voor noa.

@mermaid: wacht maar ik heb zomaar het gevoel dat de twijfelachtige eer om de eerste te zijn over een maand bij mij ligt:p

@hier: pff gisteren stad en land afgelopen ( nou ja hier in lelystad) voor een grijs babymutsje, ja ben een zeikerd, die kleur pas het beste bij het geboortepakje.

gewoon nergens een grijsmutsje kunnen vinden:(:(:(

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @napoleon: ik hoop idd voor jou dat de baby een mooie afsluiting van het jaar brengt en geen sterfgevallen dit jaar meer. dikke knuf

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Volgens mij heb ik nog wel een grijs mutsje wat Tobin nooit heeft opgehad. Ik zal als hij straks wakker is eens even voor je kijken. Als het idd een grijze is mag je hem zo van me hebben.

5. lautjuhhh

Zo jemig, mag ik ff klagen,
    Ik word maf van die vent van me ligt verdorie tot half 12 op zn nest en gaat daarna zeiken over het feit datik nog het traphekje vast moet zetten. en word stront chagerijnig. dus ben net maar een rondje gaan lopen is die weg :S nou ik snap dr geen reet van hoor.. Mannen

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gewoon zijn bed uit schoppen! En laat hem dat traphekje lekker zelf vastzetten. Waarom moet jij dat doen terwijl hij heel de ochtend in zijn bed ligt te rotten.

7. lautjuhhh

hij is dr al uit en zelfs weg :s iksnap geen hout van die kerel hij zal wel weer last hebben van zn bui.. jakkes. K mag hopen dat hij straks normaal doet want zelfs mijn bloed kookte even.. Maar goed ik ben gewoon lekker gaan wandelen met laetitia..

@hier zo lekker lunchen en dan laetitia naar bed..

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

ohh wat super thanks:p haha waar een mens zich niet druk om kan maken he:)

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    pff mannen, wat kunnen die erg zijn he!! ik had hem het lekker zelf laten doen.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ja, je wilt natuurlijk wel dat je beebje helemaal in stijl erbij ligt :D! Ik snap 'm hoor, hahaha.

11. lautjuhhh

Ja ze kunnen zeker erg zijn. nou was ik zelf misschien ook wel fout door dr gelijk fel op in te gaan maar goed. hij zal vast wel weer rustiger zijn..

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, Tobin heeft even een powernap gedaan. Hij is alweer wakker, terwijl hij er om 11.30 uur pas in lag. Dat gaat hij natuurlijk nooit volhouden tot ca. 14.30 uur. Maar goed, we gaan dan nog wel even wandelen straks.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    haha precies,:p hoe ik erbij lig ( in me pyjama maakt niet uit) als babyboy maar op en top is:p

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    dat is zeker een kort slaapje, hier valt er weinig te wandelen:( die wind is echt niet normaal en het regent hier ook steeds heel hard:(

16. lautjuhhh

zo hier gelunchd, laetitia ligt op bed, ff zitten en dan de was ophangen

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het waait hier ook behoorlijk idd, maar (nog) geen regen. Zal buienradar eens checken, want ik heb ook geen zin om door de regen overvallen te worden en zeiknat te regenen...

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gecheckt, en volgens Buienradar blijft het hier gewoon droog...

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

je hebt pb ;)

dat is dus gewoon precies de kleur die ik zoek. gisteren naar 2 babyzaken hier in leystad geweest, naar wibra,zeeman, h&m, c&a overal waar ze babykleding hebben en gewoon geen grijze muts:(

thanks meis

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ohh dan zou ik idd ff lekker gaan wandelen hoor!! dat binnen zitten gaat ook vervelend

Deel Deze Pagina