hier waait het ook echt hard tot nu toe nog geen regen, maar laetitia was aan het lopen buiten die werd gewoon omver geblazen echt sneu.. en ergens ook wel grappig want ze ging zelf heel hard lachen
@lautjuh: haha leuk Lotte vind de wind echt prachtig lekker met d'r haren in de wind. maar idd ze wordt ook heel makkelijk omgeblazen!
grrr kan die vent van mij ook wel achter het behang plakken af en toe. hij heeft last van zijn keel maar wil geen hoestdrank nemen. maar loopt hier wel heel irritant te hoesten steeds, nou gaat hij zich boven omkleden omdat hij weg moet maar is al laat. lekker de deuren dicht laten slaan terwijl lotte slaapt. en ik wil zo eigenlijk nog een broodje ei eten. maar ben bang dat ik zo lekker met lotte zit en meneer weg is. pfff zo dat moest er ff uit.
@Pamsie nou t zal wel aan het weer liggen ofzo.. balen zeg! @hier ik heb geen zin meer door dat gedoe vandaag dus ik kijk wel hoeveel ikdoe vandaag. t scheelt dr moet niks alles mag wahah
@Napoleon, gecondoleerd mt je oma. Wat en nare periode heb je achtr de rug zeg. Hopelijk vanaf nu alleen nog maar fijne dingen te beginnen met de geboorte van jullie kleine spruit. @Lautjuhhh, MAnnen af en toe zou je ze achter het behang plakken. @Pamsie, jammer dat Lotte wakker is geworden. Kwam het door je man die met de deuren sloeg? Hier net naar de dermatoloog geweest heb en zalf gekregen voor hem. Een hormoonzalf met ontstekingsremmers erin die er voor moeten zorgen dat de plekken weer uitdrogen en de ontsteking weg gaat. Over 3 weken moeten we weer terug komen dan gaat ze kijken of we weer verder moeten behandelen. Ik hoop zo dat we niet weer met die teerbehandeling hoeven te beginnen. Dat is zo vies en stinkend en troep die je niet meer uit kleren kunt krijjgen. Bah maar goed al het helpt dan doen we het natuurlijk.
Lautjuh getverderrie, wat een gechagrijn van je vent. Terecht hoor dat je bent uitgevallen, hij is toch geen kind meer. Mermaid het is hier ook nog steeds droog en de wind valt erg mee, koud is het niet. Pamsie fijn dat je je mutsje hebt Hier een lekker ochtendje achter de rug, even naar de Hema geweest met mijn kortingsstickers winterslaapzak en velours pyama gekocht voor Irem. Zat me net te bedenken dat ik als het goed is nog ergens een dekbedovertrek op klein formaat moet hebben waar Irems deken dan dubbel in zou kunnen (las ik hier ergens op ZP), dat is toch ook weer een stuk warmer, straks als Irem wakker is even kijken of dat een beetje past.
@jewe hopelijk helpt het! @Eylem nou hopelijk helpt het! das inderdaad wel een stuk warmer @hier was opgehangen en nieuwe aangezet. jaja ben productief whaha.. laetitia ligt nog steeds op bed :O
ik kom me even melden maar excuus voor typfouten ik zit in de lak met me nagels heb snel gebladerd dus mijn excuus als ik iemand vergeet @eylem, alyss viel 2 weken gelede ook met een slato van het bed want ben was te laat of zij te snel idd ze begon te huilen maar ook na 2 minuutjes wel over was meer de schrik en daarna niets aan de hand, ben was overdonderd en voelde zich schuldig want ze maakte echt een salto hoor! ja ik geloof je ben maar wij hebben haar ook niet gewekt ze was de hele dag alert dus ben er van uit gegaan dat het wel goed zat oke dit advies heb je van iedereen gehad lees ik, sorry!! uhhmm pams, je vroeg hoe is het! ja goed hoezo?? en toen kapte de tv er mee lau lekker dan, is ie alweer terug? napo, sterkte was geen leuk jaar oh tv doet het weer ing, succes op cb pams, ik heb het zelfde grijze mutsje als mermaid alleen zitten er knalroze streepjes op denk niet dat je dat zocht uhhh dat was hem sorry!
Haha zul j altid zien. Is het zelfde als je je handen vol hebt en dat dan je neus gaat kriebelen. haha
@nonnie ja hij is al ff weer terug, is zelfs alweer weg maar nu om boodschappente doen haha.. @hier laetitia is nog steeds stil :O
@jewe: ja kwam door manlief, die liep gewoon sowieso herrie te maken. kraan open laten staan terwijl hij haren staat te kammen. hard hoesten, ach zullen wel een deel de hormonen zijn hoor, maar kan me er dan echt aan irriteren, meneer maakt met zijn herrie lotte wakker en ik zit er mee. ze heeft nu gegeten en ik heb haar zoals altijd op dinsdag naar het kdv gebracht alleen iets eerder dan normaal. balen van het stinkende zalfje, maar goed als het werkt @nonnie: zomaar meid, ff checken hoe het met je is? @eylem: goed geslaagd dus, en goede tip lotte lijkt het ook koud te hebben s'nachts dus missn ook maar eens proberen. @nonnie: balen dat je tv er mee kapte haha nee geen roze streepjes muts voor me mannetje hoor
en dan ga ik altijd al van tevoren naar de wc en krab vast op mijn hoofd want daar krijg ik altijd jeuk na het lakken, maar dat elpt dus voor geen kloot pams, ja gaat goed dus hahaha
@nonnie: altijd fijn om te horen. nou lotte is naar het kdv dus daar ga ik even gebruik van maken toch nog maar even me broodje ei maken
Nonnie bedankt voor je ervaring altijd fijn om te lezen hoor!! Ik ga haar inderdaad niet wakker maken vannacht. En rest ook bedankt natuurlijk alsnog, sorry, vergeten te zeggen
eet smakelijk pams!! eylem, graag gedaan weer, jeetje ziet er maar somber uit, krijg haast een december gevoel als ik me inbeeld dat het vriest buiten bijna de kerstboom opzetten joepie!! en dan ben ik dat &^^%$$#&** ding na een week alweer zat