Hmmm, er bestaat een kans(je?) dat wij ongeveer 5000! euro terugkrijgen voor de inburgeringskosten buitenland die mijn man heeft gemaakt....moet het nog zien maar zou wel mooi zijn (wat zeg ik, dat zou fantastisch zijn)
pfff wat word ik trouwens toch moe van al het verjaardags gekte.. Allemachtig bij ons verdommen mensen het langs te komen en nu verwachten ze mooi dat we aankomende zondag wel komen. dus ik zeg sorry heb dan al wat dus kan niet. Krijg ik me toch een partij gezeur.. heb simpel gezegt dat ze maar moeten bellen als we ze niet teleurstellen ( gaat wel een hoop aan vooraf hoor maar bent beetje beu dat mn bloedeigen vader gaat voor zn stiefkinderen en zn eigen kinderen aan de kant pleurd en behandeld als oud vuil niet omkijkt naar zn kleindochter en vervolgens gaat lopen zeiken als wij niet komen op een verjaardag. Ben nou eenmaal geen verjaardagsmens.) zo dat moest er ff uit
Nou Lautjuh inderdaad erg raar dat mensen eisen dat jij wel komt terwijl ze ook niet naar jou komen....'t zit je niet echt mee met familie en schoonfamilie geloof ik
Ja Turken hoeven nu niet meer in te burgeren vanwege het associatieverdrag, maar omdat dat verdrag al uit de jaren '60 stamt wil een advocaat dat dus met terugwerkende kracht gaan terugeisen....moet alleen even kijken hoe we het gaan doen want ze willen geloof ik wel 250 euro inschrijfgeld dat vind ik best als wij die 5000 krijgen, maar niet als we uiteindelijk 0 euro terugkrijgen. Maar het is allemaal nog niet zo duidelijk.
jasses lau, das niet leuk! eylem, als je het terug krijgt is wel dubbel fijn, kan je misschien wel goed gebruiken voor de nieuwe auto??
Nou inderdaad, maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen als het gebeurt zal het nog wel even duren denk ik voor we het krijgen hoor.
@ Eylem: Ja, als je dat geld niet terugkrijgt is 250,-- wel veel. Is er geen no cure, no pay regeling? Of dat je iig een gedeelte terug krijgt als de zaak niet gewonnen wordt?
@lautjuh: kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt. @mermaid: ahh wat een droppie is het ook, volgens mij lijkt ze heel erg op papa? @eylem: dat zou wel lekker zijn zeg!!
Ik mag toch ook hopen dat het op basis van no cure no pay is, als ze van elke deelnemer 250 euro innen (nu al 2000 aanmeldingen) en ze krijgen vervolgens niets gedaan, dat kan toch ook niet lijkt me....maar dat staat niet duidelijk op de site (helpt ook niet dat de site vooralsnog alleen in het Turks is)