April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ikheid: ik had het ook in je eigen topic gevraagd, maar wanneer had je je posi test??

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Smile: Ik houd normaal helemaal niet van Uggs, maar deze vind ik wel heel schattig.

@ Ingrid: Fijn dat het al zoveel beter gaat met de spruw van Noah.

@ Schoenmaat: Ik 38 en Arco 44. Aangezien Arco bijna 2 meter lang is, heeft hij in verhouding eigenlijk best kleine voeten. En Ayla heeft dus zo te lezen ook redelijk bescheiden voetjes.

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden ik ga jullie verlaten
    aangezien de oppas ziek was kon iemand anders voor mij 3 uurtjes opvangen dus ga nu naar me werk haar aflossen

toedelsss!!!!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    idd kleine voeten...thomas is 1.96 en heeft maat 48 ;):cool: gijs is gedoemd voor grote voeten

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    effe een vraagje he...maar als je oppas zovaak afzegt....is het dan niet verstandiger om iets anders te zoeken...kdv of gastouder?

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    koppelen we hem gewoon aan elin...;)

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Heb het ff gegoogled, maar ziet er mooi uit die grindvloeren. Ben benieuwd hoe dat er in het echt uit ziet. Is wel prijzig denk ik?

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

*gaap* goedemorgen again :) heb even een uurtje geslapen en nu ligt manlief op de bank te slapen dus we wisselen elkaar mooi af, haha.

Zit nu ff op Ned 1 te kijken over de uitgelekte miljoenennota maar het wordt feest hoor volgend jaar :x TM de toeslagen gaan omlaag dus als het daarop hing of je kon stoppen met werken moet je even opnieuw gaan rekenen....

Schoenmaat: ik heb 40 en manlief 42/43....hij vindt mijn voeten dus enorm :$:) ik vind het wel meevallen. Irem heeft op het moment 19/20, maar die is over het geheel genomen gewoon klein.

Eten: hier even geimproviseerd omdat we dus in twee shifts eten....Irem en ik eten kipfilet die nog over was, met mais en pasta (voor Irem, ik zit nog vol van die 5 boterhammen hahaha). Manlief straks gehakt/ui/peper mengsel met brood en rauwkost.

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LZ: mijn eerste posi test was 19 augustus.

Mermaid: viel reuze mee in prijs vonden wij, zeker voor een vloer die een levenslange garantie heeft.
    Ik ken zelfs een echtpaar die er eentje hadden liggen, al 25 jaar, maar die wilden een ander kleurtje, vandaar een andere vloer, maar met de oude was niks mis.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Klinkt lekker dat eten Eylem!
    Hèhè, mannetje is thuis. Die gaat nu ff koken.

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Eylem echt gaan de toeslagen naar beneden? Lekker even geslapen!!

@hier gegeten, nu ff atwt afkijken. daarna gaat manlief met laetitia in bad en ga ik even de keuken opruimen en dr slaapspulletjes klaar leggen.. daarna ff wasje ophangen dan laetitia aan kleden van het badje

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ikheid: als eerste wil ik zeggen dat ik echt uit de grond van mn hart hoop dat het goed zit, maar ik heb natuurlijk ook heel veel gegoogled....

Als je 19 aug een posi test had, dan zou je op dat moment op zn korst 3w4d kunnen zijn (ervan uitgaand dat je snel HCG aanmaakt), dat is 4 weken geleden, dus zou je nu 7w4d kunnen zijn, en dus een week minder. Een innesteling kan heel lang duren, een diapauze, maar als er een diapauze optreedt, dan kan je geen posi test krijgen, omdat er pas HCG aangemaakt wordt op het moment dat de embryo ingenesteld is.
    Toen ik mn echo kreeg, had ik 7w2d moeten zijn, de grote was ook 6w2d (net als bij jou) en de hartslag had toen al 140-150 moeten zijn en was bij mij 105. Uitgaande dat je een week korter zwanger bent, door zeer vroeg posi test, dan ben ik bang dat het hartje wel had moeten kloppen...
    Ik heb bij Gerodi met 6w3d een echo gehad, dit wist ik natuurlijk heel nauwkeurig ivm IVF. Dit was ook de dag dat volgens hun berekeningen het hartje MOET kloppen....
    Nogmaals ik hoop echt dat mijn berekeningen niet kloppen, maar wil ook niet zeggen: komt goed, als ik er niet 100% achter sta. Meis, ik hoop voor een wondertje, want die zijn de wereld nog niet uit!!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja echt balen, zorg- en huurtoeslag gaan omlaag, premie van de zorgverzekering en eigen risico gaan omhoog....groot feest. Weet niet precies met hoeveel allemaal hoor, maar we zullen er weer niet op vooruit gaan als het aan ons geweldige kabinet ligt

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks LZ..

Maar tis foute boel. Verlies bloed en stolsels. Heb buikpijn, rugpijn en enorme koppijn.

Wij gaan eten, dan Jayden fles en op bed leggen.

Kus!

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @LZ: vind dat je het heel duidelijk en eerlijk hebt beschreven....ik hoop ook voor een megawonder Ikheid...maar vrees ook wel voor het ergste...:(. Mijn duimen blijven wel draaien....

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Shit.... sterkte meis... (En pcm mag, alleen ibuprofen of diclofenac niet, want dat remt je baarmoeder.... niet dat je dat wilt horen, maar wil je ook behoeden voor zo'n slepende situatie als bij mij...)
    KNUF

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh Ikheid meissie :( ik weet niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg voor je!! Knuffel!!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

heb net 2 pcm op, hopelijk helpt het snel. Thanks wijffie!

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    oooooooh meis lees nu net je reactie!!! aaaaaaaaah wat afschuwelijk!!!:(:( dikke digi knuff!!

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid ohh meis toch! :( knuffel!

@hier keuken opgeruimd was hangt wc in de chloor, laetitia gebadderd die wandeld hier nog even en gaat zo lekker naar bed.

Deel Deze Pagina