KNUFF!!! Balen hey! Dan zit er niks anders op dan morgen ff de pakketjes te posten.. Ja ik zag het net op i-net, zelfs een zonnetje zag ik
leuk chil morgen weer naar jullie huis hier heeft thobias dus echt maar nog geen uur geslapen hij is inmiddels benen maar eind van de middag gaat ie toch echt weer naar bed
Fijn dat T en A op bed liggen en het erop lijkt dat ze dadelijk allebei liggen te slapen. Mjam, pepernoten.. Heb ze thuis ook al liggen.
Ik zag ze gisteren bij de C1000 liggen en kon me natuurlijk weer niet inhouden .En ik heb ook nog gevuld speculaas meegenomen...SLECHT
Goedemiddag! @ikheid wat balen zeg dat het nog niet gestopt is! @ingrid wendag dus goed gegaan! @quschke leuk babykamer shoppen! @mermaid ach arme ayla.. gelukkig heeft ze dr niet zo'n last van. balen dat ze chagerijnig wakker werd! @rest uhhhhh @hier net lekker een paar uurtjes over de paardenmarkt gelopen. Blijft echt leuk. Hebben 2 puzzels gekocht voor laetitia, 2 termoleggings voor mij, wierrook, en lekker wat gedronken en gegeten, Laetitia hobbeld hier nog rond en denk niet dat ze gaat slapen. Die heeft lekker droge kleertjes aan want het miezerde wel en daar kun je toch goed nat van worden. Nu eerst koffie
Ayla was gistermiddag trouwens ook zo verkeerd toen ze wakker werd. Mijn hemel zeg, zo erg had ik het nog nooit meegemaakt. Woest was ze! Om alles janken, gillen, krijsen. Of nou ja...om alles...ik was haar alleen maar aan het aankleden . Ze was zo ontzettend bokkig dat het gewoon lachwekkend was. Ik ben toen maar even met haar naar de C1000 gelopen, binnen blijven was geen optie, dan was er echt geen land met haar te bezeilen.
zo ik ben bijgelezen, maar alyss wil niet slapen terwijl ik nou net eigenlijk wil douchen want was nat geregend buiten en wil dus een lekkere warme douche @ing, fijn dat de wendag goed ging! weggooien die bb en een nieuwe foon aanschaffen @lau, was dus gezellig!! @chill, spannend dagje morgen!! @cm, jullie zagen er geod uit!! @quschke, fijn dat alles goed was!! @potje, ik heb gewacht tot ze er zelf mee kwam en sindsdien al regelmatig plasjes en poepjes dus goed bezig gijs!!!!! @oh laat maar alyss zet het nu op een krijsen, WEER geen middagdut
Nonnie: dus de warme douche laat nog ff op zich wachten.. Mermaid: ik had vorige week ook al taai-taai in huis, ook erg lekker! Hmm fijn als ze zo hysterisch zijn.. dan kun je ze dus ècht niet aankleden hè. Ja of je moet armen en benen breken.. Sterk dat ze dan zijn!
@nonnie ze begint hem echt helemaal over te slaan he? @hier laetitia ligt toch op bed die ging op dr knuffel liggen slapen haha.
Klote! Volgens mij is ze nou wéér zo chagrijnig wakker geworden. Nou, ik laat haar maar even, misschien valt ze zo nog in slaap *sprak zij hoopvol* .
yep denk het wel, afgelopen 5 dagen heeft ze maar 1x tuassen de middag echt geod geslapen verder hooguit een 15/20 min of helemaal niet de laatste 3 dagen
@ingrid: fijn dat de wendag zo goed is gegaan @franka: leuk naar de kapper wel showen straks he!! @chilleke: spannend gesprek met fa. en dan komt het allemaal heel dichtbij he! wat goed van gijs zeg! @mermaid: nee daar heb je dan ook wel weer gelijk in. eerst maar eens kijken van de fysio zegt toch balen dat tobin zo onrustig slaapt. @chilleke: wat een mooie foto van gijs zeg! @hier: ook alleen maar regen net als gisteren, bah, ik wilde omdat ik gisteren niet weg geweest was vandaag even gaan wandelen maar geloof dat het er weer niet in zit