aangezien alyss weer vrolijk rondhuppelt gaan we zo maar eens richting AH lekker warme choco voor mij halen MET slagroom jammieeeee
ze word tegenwoordig wel even wakker als wij naar bed gaan om 11 uur ofzo of nu ben er niet is om 12/12.30 maar dan gaat ze meestal gewoon weer lekker slapen na een kus en knuffel
ja ik ben een zeikerd ik haat regen. maar goed ga toch ff. dus ik ga afsluiten ff wandelen en daarna naar me schoonmoeder lotte weg brengen ik heb vanavond de laatste zwangerschapscursus dus ik ben er morgen weer. tot morgen
Ben ik weer! terug van de kapper: heb inderdaad bob gedaan met achter een stuk korter als aan de voorkant...Heb geprobeerd foto te maken, maar aangezien de voorkant er zo goed als hetzelfde uit ziet lukt me dat dus niet in mijn uppie @chilleke: leuk alles regelen voor nieuwe huis!! Spannend hoor...Wat een mooie foto van Gijs: wat worden ze al groot he! En wat goed van dat potje: daar zijn we hier echt nog niet mee bezig...Loop ik zo achter daarmee? @mermaid: ja inderdaad: zelfde verjaardag!! We hadden het er een tijd terug nog over op wiens verjaardag ze geboren zou worden omdat er op forum zoveel in september jarig waren: maar is dus jouw verjaardag geworden @mermaid nog een keer: morgen pakketje op de post doen is ook prima hoor Wil het niet op mijn geweten hebben dat Ayla helemaal nat regent @peuterpubertijd: heerlijk he, dat gedram en gekrijs! Tomas kan er ook wat van hoor! @pamsie: veel plezier vanavond! Daarna kun je gaan bevallen
ja wij gaan ook even de hort op! pams, veel plezier vanavond!! franka, nee hoor je loopt niet achter, ze geven het zelf aan en tot die tijd niet naar om kijken, waarom zou je ze op het potje zetten als ze er zelf geen behoefte aan hebben, en daarbij zijn ze nog erg jong dus ik zeg lekker op zijn beloop laten, alyss ging met mij mee naar de wc elke keer als ik moest plassen, niet omdat ik dat wilde maar zij moest elke keer mee nu roept ze ppsssssstttt en wijst naar het potje, eerder zou ik niet begonnen zijn..
@nonnie: Tomas vindt de WC wel interessant om naar te kijken en met zijn handen in te zitten ( Mag niet! Deksel dicht!) en om met mij mee naar de WC te gaan. Maar nog niet ecth zo dat ik het idee zou krijgen om een potje te halen...Misschien toch maar eens doen, want een luier verschonen is echt drama bij hem...
@ potje/zindelijk: Da's hier echt nog niet aan de orde. Laat Ayla eerst maar eens gaan lopen, hahaha. Ayla is toch nog redelijk vrolijk. Ze heeft net lekker een peer gegeten en het restant van haar Roosvicee gedronken en zit nu weer op haar koe. Ik betwijfel of ze nog wakker kan blijven tot het avondeten, want ze was nog hartstikke moe toen ze wakker werd. Maar ja, slapen wilde ze echt niet meer...
kan iemand even tegen alyssa zeggen dat als ze zo stoer wil doen om overdag niet te slapen dat ze dan ook niet onderweg naar de AH moet gaan slapen om vervolgens slapend in de wagen op de gang te staan??????
Alyssa als je niet wil slapen doe het dan ook niet overdag en slaap s'avonds dan alleen! je bent toch een grote meid
Balen meis! Maar kan dit dan niet je eerste ongi zijn ofzo? Wel fijn dat je morgen al terecht kunt. Dan weet je in ieder geval hopelijk meer. Knuf!
Fijn dat het goed ging! Is toch wel weer even vreemd he, alleen in huis! Op zich natuurlijk wel fijn dat je straks wel nog werk hebt. Hopelijk vindt je snel iets met betere uren!
Hier terug van het sintshoppen voor school. Echt supergoed geslaagd met een heel klein budget. We hebben 3,50 per kind ex btw. Omdat we bij een groothandel zijn geweest is het echt nog goed gelukt. We hebben voor de meisjeskleuters prinsessenverkleedjurken (kosten 20 euro in de winkel! Was een restpartij!) Voor de jongenskleuters van Tonka van de monstertrucks waarbij je zelf de wielen kunt verwisselen en uit elkaar kunt halen enzo. Voor de jongens van groep 3/4 een soort racebaan waar een auto uitschiet en voor de meisjes groep 3/4 een speelsetje van Strawberry Shortcake met een zwembadje en een glijbaan. Ik denk dat alles in de winkel minstens 15 euro kost!
@cm goed gelukt dus! @hier gegeten, laetitia hobbeld al lekker in dr pyama rond, manlief is nog ff naar de winkel, straks laetitia naar bed en avond