Hier ook de kids op bed en Arco gaat zo sporten, dus het rijk voor me alleen. Oh, en ik heb het kledingpakket maat 68 verkocht . Geld is al binnen, dus die gaat morgen ook op de post. Ik ga de spullen nu even inpakken.
effe uit mijn hoofd hoor cm wooow goed geshopt joh! franka nee hoor, tis dat gijs altijd deed poepen en plassen als hij geen luier aan had, vadnaar dat ik het eenkeer probeerde...tis helemaal niet mijn intentie om hem al zindelijk te hebben, maar goed, heb liever dat hij een potje poept dan in zijn luier das minder schoonmaken ingrid fijn dat he wennen goed ging! toch een geruststelling! en ja laat het je zeker weten over de gordijnen, maar hoop dat je het dan zelf kan lezen nonnie lekker choco met slagroom geniet ervan! euhmmm.... thomas is weg dus de avond voor mezelf! gijs was vermoeiend vandaag pffff....maar goed die ligt nu op bed. hopelijk slaapt hij goed door, want hij heeft een lelijke hoest te pakken! verder zelf peeenstamp gemaakt, voor het eerst sinds ik op mezelf woon maar was eigenlijk best lekker
@Chil avondje voor jezelf @mermaid jij ook lekker! @Cm leuke foto's trouwens van jullie :d had ik nog niet gezegt geloof ik @hier zo gtst :d
@ Chilleke: Lekker een avond voor jezelf. Peenstamp...is dat hutspot? Of dan zonder ui? Zo zeg, ik heb de smaak van het Marktplaats-verkopen te pakken. Morgen nog even de Lodger Shelter die ik voor Ayla heb gebruikt erop zetten.
heerlijk hoor !! ik heb hier allemaal nichtjes waar het heen gaat zo ab is gewoon nog niet thuis morgen moet ie nog een ochtendje en dan heeft ie weekend!!
tis hutspot ja! maar wij noemen dat altijd peeenstamp vraag me niet waarom haha Fijn om zo van je spulletjes af te komen!
Hm, Tobin presteert het echt altijd om 's avonds wakker te worden als Arco er niet is. Best jammer.... Nou ja, maar eens even aanhoren wat hij gaat doen.
haah brabanders raar volk ben zelf een halve branbander en ben idd raar ahahah pff morgen naar de psycholoog
Hello, Zoooo even een aantal pagina's bijgelezen, even denken hoor... Chilleke, hutspot best lekker af en toe! Mermaid balen dat Tobin weer aan het spoken is Ikheid getverderrie KNUFFEL meis! Nonnie hihi die Alyssa. Hoe was je chocolademelk? Lautjuh klinkt leuk de markt! Hier weinig nieuws...lekker gezwommen vanochtend, vanmiddag bij mijn moeder thee gedronken en lekker boerenkool met worst gegeten MJAMMMM. Nu weer thuis, zo Het Blok
@Chil lekker!! @mermaid he balen dat tobin wakker is. @eylem klinkt als een fijn dagje! @hier foto's naar de kitteneigenaren gestuurd, over anderhalve week gaan de eerste al weg. nu lekker gtst kijken
@quschke, limburgers niet he @eylem, choco nog niet op, alyss ligt net op bed @chill, lekkerrrrr ik ook hutspot net als jou alleen had ik de gelderlandse versie @mermaid, jij bent goed bezig met je verkoop!! @tm, succes morgen! zal je goed doen!! @hier, net alyss naar bed, dus strakjes chocomel met slagroom en heb gelijk stuk gevulde speculaas meegenomen als we dan toch bezig zijn
tja, dat heb je wel meer bij provincies die in het zuiden liggen, hoe zuidelijker hoe... tm, haha het zijn jou woorden he niet de mijne eylem, boerenkool, hmm niet mijn favoriet..maar worst, jullie aten dat toch niet? of heeft je man avonddienst? lau lekker hoor nonnie, geniet ervan meis! slaapt ze al ? hier net koffie op met een koek jammm...nog geen gevulde speculaas...ben heel traditioneel, dat komt pas in huis als sinterklaas in het land is loop ook zonder moeite voorbij de pepernoten
is ook, maar sommige mensen hebben het nodig en als ik je af en toe zo hoor kan je het volgens mij goed gebruiken! ps, niet verkeerd opvatten ik bedoel het op de goede manier