@nonnie jeeej leuk! ik kijk ook al uit naar zondag :d @film k vond hem wel goed :d @hier en nu ga ik afsluiten en naar bed Slaap lekker dames
GOedemorgen! Das lang geleden dat ik de eerste was!! We hebben al ontbeten...alleen zometeen nog even aankleden. Voor de rest niet echt plannen vandaag!
Goedemorgen! Hier goed geslapen, Irem is zowaar niet wakker geworden vannacht (rest van de week wel). Had haar haar velours pyama aan gedaan dus denk toch dat ze het koud had de afgelopen nachten....maar goed dat we een warme pyama hebben gekocht. Straks naar het consultatiebureau, ben benieuwd hoe of wat maar het zal wel goed zijn allemaal.
Goedemorgen!! Een hoop chocomel gisteravond zag ik...Gelukkig maar dat ik het niet lust: scheelt me weer wat calorieen ( die ik op een andere manier ook wel naar binnen werk ) Hier de ochtend gestart met een drammende dreumes: Mensen, wat een drama...Niets is goed...Nu heeft hij de riem van de hond vast en loopt er het hele huis mee rond ( zonder hond ) en nu is het goed...( niet hardop zeggen!!!) Verder iemand nog plannen vandaag of ideeen wat te doen?? Zie trouwens dat Mermaid eens niet de eerste is
goeiemorgen ab is al weer onderweg naar huis athans vrachtwagen bij de zaak zetten en komt dan naar huis en dan gaat ie even in zijn brandweerpak naar de psz op de psz hebben ze nu thema brandweer vandaar en dan vanmiddag gaat ie lekker aan de klus ik ga nu even aan de schoonmaak het andere kamertje even leeg maken zodat thobias daar overdag kan slapen vandaag en vanmiddag om 13.00 naar de psych
@TM, oh wat leuk dat hij op de psz in zijn brandweer pak gaat. @Nonnie, Ook al wat leuks om naar uit te kijken. Hier hebben we lekker uitgeslapen vanmorgen. Manlief hoefde pas om 9 uur naar zijn werk dus lekker wat langer in bed blijven liggen. Tygo werd om 9 uur pas wakker en die zit nu lekker met een eierkoek op de bank babytv te kijken. Nog geen plannen verder eigelijk voor vandaag. Misschien dat ik vanmiddag nog wel even naarr de hertenwei loop, heb nog wel wat oud brood liggen.
@INgrid fijn dat alles weer goed was bij het CB @Lautjuh klinkt erg leuk die paardenmarkt @Pamsie leuk die bevallingsverhalen vind ik ook altijd leuk om te zien vergeet ze helaas vaak op te nemen. @Mermaid fijn dat Tobin helemaal is goedgekeurd. Hopelijk krijg je morgen ook goed nieuws over Ayla en inderdaad alle kindjes doen het op hun eigen tempo maar het is wel fijn als ze je even kunnen geruststellen. Wat een lieverd zeg die Ayla op de foto! @Eylem spannend de echo kan me voorstellen dat je liever een andere had als die vorige zo vervelend was. Zou wel erg lekker zijn zeg als jullie dat geld krijgen Ik ben behoorlijk misselijk heel de dag en erg moe maar ach het hoort erbij he. De echo is volgende week vrijdag de 21ste dus nog 1 lange week wachten @CM leuke foto's jullie zagen er prachtig uit. De taart is ook goed gelukt! Franka wat schattig dat eerste lachje @Ikheid jeetje nog steeds bloed en stolsel inderdaad goed dat je naar het zkh gaat laat ze je maar goed nakijken. Sterkte. @Chilleke mooie foto van Gijs. @Nonnie balen dat ze geen middagslaapje meer doet. Trekt ze het wel tot de avond dan zonder in te storten? Hmm jullie raden het al dnek dat ik vanmiddag even chocomel met slagroom ga kopen, dnak jullie wel Vorige week was ik trouwens weer naar het CB met Noëlle en alles was helemaal goed, ze loopt erg voor met haar spraak want maakt al veel korte zinnetjes en zegt echt alle woorden na en gebruikt er dus ook heel veel. Dus ikke was trots alleen toen werd ze gewogen en gemeten. Wat lengte weer wat voor op gemiddeld maar qua gewicht weer ver onder de lijn 9,1 kilo en dus wou ze met de arts overleggen. Was ik eindelijk niet meer zo bezig met haar gewicht en eten krijg ik dit weer. gelukkig belde ze me terug dat haar gewicht gewoon bij haar past en ze net als papa een slanke den is. Maar ja die paar uur er tussen zat ik weer eens flink in de stress en heb weer wat traantjes gelaten
Ik heb trouwens nog steeds geen bericht gehad van het cb terwijl Tygo toch al 18 maanden is. Nou ja wacht het nog wel even af en anders bel ik wel even.
jewe wat raar thobias is vorige week geweest hij was 81 cm en 11 kilo maar snap het echt niet hij eet zovveeeeeeeeel volgens mij klopt er iets niet of hij verbruikt gewoon meer
@Tm, Tygo is ook niet zo zwaar hoor maar wel lang en hij is constant in beweging dus gebruikt veel energie. Ach ja zolang ze vrolijk en happy zijn dan vind ik het allemaal wel best, toch?
@Nonnie veel plezier! @Jewe lekker lang op bed gelege n @tm leuk zeg ab naar de psz! @rest uhhhhh @hier vandaag rustig aan doen, ik denk straks ff naar de kermis met laetitia en verder boodschappen doen en huishoudentje
@ Smile: Balen dat ze je in eerste instantie zo onzeker hadden gemaakt bij het cb. @ Eylem: Succes bij het cb. Ben benieuwd wat Irem nu weegt en hoe lang ze is. Hebben jullie wel eens van die ochtenden/dagen dat alles fout gaat . Nou, ik heb vandaag zo'n ochtend. Eerst werd Tobin al om 05.45 uur wakker *GAAP* en die wilde echt niet meer slapen, dus die heb ik maar gevoed. Toen besloot Ayla om 07.00 uur dat het ook wel mooi geweest was. Vervolgens ga ik water pakken om Ayla te wassen sta ik met mijn sok in het nat...zucht...en toen ik beneden kwam en de katten wilde gaan voeren liet ik een bakje voer vallen. Dus alle brokjes door de hele keuken én het vlees natuurlijk ook op de grond, dus dat kon ik ook nog opdweilen. Voordat ik daar tijd voor had zette Tobin het op een brullen, dus die uit bed gehaald om tot de ontdekking te komen dat hij lekker melk gespuugd had in bed. En omdat hij op zijn buik slaapt heb ik geen hydrofiel onder zijn hoofdje en kon ik dus gelijk zijn bed verschonen. En net wil ik een wasje in de machine doen, knoei ik vreselijk met het wasmiddel... Dus ik hoop maar dat de middag wat minder chaotisch verloopt. Gelukkig ben ik in een goede bui verder en kan ik het hebben, hahaha.
@Tm hier hetzelfde NOëlle eet ook best veel maar zit geen seconde stil dus ik denk samen met aanleg dat kindjes dan gewoon licht blijven. @Jewe en al last van kwaaltjes? Ik zou amders het cb even bellen misschien zijn het gwoon vergeten. Al maakt het niet veel uit als het later is want ze krijgen geen prikjes ofzo. @Mermaid ja inderdaad echt zo vervelend om meteen weer onzeker te worden duurde wel weer een paar dagen om het weer los te laten. Jeetje klinkt als een lekker ochtendje (not). Hopelijk is de middag beter. Voordeel de zon schijnt @Nonnie veel plezier bij je moeder @Lautjuh veel plezier bij de kermis maar met dit weer geen probleem lijkt me
Mermaid oeiiii wat een ochtend! Smile we kunnen elkaar de hand schudden geloof ik Net terug van het CB met ons ukkepukkie. Ik dacht echt dat ze langer en vooral zwaarder zou zijn, maar Irem is nu 78 cm en maar 9,4 kilo! Jeetje. Ik dacht echt dat ze ruim over de 10 zat inmiddels, niet dus. Bij beide ook onder de lijnen, maar omdat ze het verder hartstikke goed doet geen probleem omdat ze nog wel groeit. Verder moest ze een torentje bouwen, wilden ze weten hoeveel woordjes ze nu zegt. Ze loopt wel veel op haar tenen, dat moeten we in de gaten houden maar voor nu is het nog niet erg.
@eylem weer goedgekeurd dus! @mermaid balen dat dr slaapjes korter worden. @hier laetitia ligt op bed straks ff naar de kermis, maar nu eerst koffie, en daarna was uithangen en afhalen..
heey meiden hier weer terug van de psz en de foto's van noa zijn echt gaaf geworden en totaalpakket is maar 11 euries dat wordt ze allemaal nemen hahah!! als ik tijd heb zal ik ze wel even scannen maar dat wordt straks pas als thobias op bed ligt
Ola! Na jullie gewicht/ lengtes te hebben gelezen, denk ik dat Gerodi 3.10m wordt Die weegt dus al bijna 14kg en draagt maatje 92 (hij is rond de 88cm....) HELP! Mermaid: succes verder vandaag. One of those days. Als het er dan ook maar bij one blijft