@Ikheid jeetje dat klinkt niet goed al die stolsels. Wel heel raar dat die ene dan is gegroeid of misschien een nieuwe? Nou in ieder geval goed dat je bent gegaan en ze je in de gaten houden. Wel even rustig aan doen en op jezelf letten he! @Mamax fijn dat Xayla ook weer goed is gekeurd. Verder alles goed met jouw? @Pamsie 39 weken 2e komt meestal iets eerder dus okay nou nog 2 weken te gaan dan hihi
Ikheid: Oh jakkie, ook al zo'n groot stolsel... die voel je echt als ie eruit komt (eet u smakelijk), echt heel raar. Is jouw buik ook nog zo dik/ opgezet?? Ik lijk dus echt nog wel 20 weken zwanger..... Smile: nee wij zijn beide niet enorm groot. Ik ben 1.68 en mn vriend 1.87
@Lz hoe is het met jou dan? is het bij jou nu wel afgelopen? @ikheid fijn to do lijst bijna af lekker is dat he? @hier manlief gaat zo met laetitia boodschappen doen dus ik heb ff vrijaf lekker!!
Brrrr... ik hoop eigenlijk dat ie in stukjes afkomt. Jep, lijk wel 16 weken zwanger, zo'n beginnende buik. Wordt ook echt niet minder. Bij jou dus ook al. En heb jij nu nog stolsels/vruchtje? Nog niet helemaal afgekomen bij jou? Wat is nu het plan de campagne bij jou? Binnenkort weer controle? Ow en lekkende borsten, mensenkinderen!
Smile: thanks meis! Ik zal goed opletten Lief van je. Lau: inderdaad! Heel fijn als je al die afgevinkte dingen ziet staan.. dat werkt bij mij echt goed!
Met mij verder ook alles goed, lief dat je het vraagt! Mijn ouders zijn sinds bijna 2 weken weer weg. Xayla heeft er deze keer wel moeite mee gehad! Steeds naar de slaapkamer toe lopen en opa en oma roepen. Verder heerlijk aan het genieten van mijn meisje en veel extra werken. (bedrijf waar ik werkte toen ik 15 was hebben personeelstekort, dus ik spring af en toe ik). Buiten de misselijkheid en vermoeidheid, voel je je verder goed? Spannend die echo!
Haha, wil niet perse wat zeggen: Tomas zit ook al in maat 92 en die is krap 11 kilo...Weet niet hoe lang hij is eigenlijk: moeten maandag naar cb...
@ Napoleon: Balen dat ze niet willen inleiden. @ LadyZ: Zo zeg, Gerodi is echt lang idd. @ Eylem: Fijn dat alles weer goed was bij het cb. En heel veel kindjes lopen op hun tenen hoor, is niks raars aan volgens mij. @ Pamsie: Irritant zeg dat die deur nou nog niet hangt. @ Ikheid: Hm, niet echt heel goed nieuws dus. Klote :x! Ik zie trouwens nu net je sms pas, dus vandaar niet gereageerd. Solly! Ik heb geen idee hoe lang Ayla nu is. Laatste keer met 14 maanden was ze 77 cm, dat was precies op de middenlijn. We moeten 28 oktober weer. Nou zeg, het blijft lekker gaan hier . Ik wilde een gedeelte van mijn bestelling van kleertjes.com ruilen, dus ik naar het Postkantoor met dat pakketje zegt die vrouw daar dat dat antwoordnummer niet meer geldig is. Terwijl ik het mailtje met dat antwoordnummer erin vanmorgen kreeg. Dus nou ja, maar weer een mailtje gestuurd. Verder zit Ayla nu aan het fruit en als dat op is ga ik haar eens even op bed gooien. En Tobin ook, want die heeft maar weer een uurtje ofzo geslapen. Kleine draak ! Oh, en mijn moeder is vandaag aan haar knie geopereerd, dus die belde net even.
@ Ikheid, balen joh, maar fijn dat ze je in de gaten houden! @ TM, mooie foto's van Noa! @mermaid: sterkte voor je moeder! Nou, vanochtend uiteindelijk maar even naar mijn schoonzusje gereden want er was echt niets te beginnen met Tomas. Nou wilde hij daar natuurlijk weer niet slapen, dus ik om 2 uur weer naar huis gereden: in de auto in slaap gevallen, dus kon hem thuis meteen in bed leggen. Hopen dat hij nu even goed slaapt, want hij was echt moe...
Mermaid: alles goed gegaan met je moeder? Maakt niet uit meis.. hier kan ook hè. Ja, Jayden is wakker, aangekleed, haartjes gedaan, we gaan ff stuk fietsen! Later! xxx
Oh lekker fietsen Ikheid! Vind het wel jammer dat dat nu met Guusje erbij niet meer kan...Even wachten op het voorjaar
Ja hoor, met mijn moeder alles ok. Ze had een scheur(tje) in haar meniscus en een cyste in haar knie. Die hebben ze met een kijkoperatie weg gehaald. Ze was nu aan het wachten tot de ruggenprik was uitgewerkt, dan krijgt ze nog "krukken-les" van de fysio en dan mag ze naar huis.
Dames, Bedankt dat jullie me er even aan herinneren waarom ik nooit meer tijd maak om op zp te komen. (sorry voor degene die wel normaal kunnen reageren natuurlijk!)
@mamaX jeeej xayla ook goed gekeurd! @hier zo ik heb mn stoute schoenen aangetrokken.. bah bah ik heb mn schoonoudes een berichtje gestuurd. Ze hebben weer een cadeautje door de bus gegooid voor laetitia, en heb gesmsd dat ze ook gewoon aan kunnen bellen en het af kunnen geven.. BAH wat word ik die mensen beu.
Nou, goed van je dat je er nu iets van zegt. Idd zeg, ze kunnen toch ook gewoon aanbellen, even binnenkomen en het persoonlijk aan Laetitia geven.