Thanks moppies! Ik ga Jayden ff een pyjama aandoen en papfles geven en dan lekker bankhangen. Fijne avond meiden! xxx
Ayla ligt al op bed en Tobin ook, maar die hoor ik nog wat jammeren. Ik had hem in badje gedaan met van dat Natusan bedtime spul en toen gevoed, met de gedachte dat hij daar misschien lekkerder van kon slapen. Niet geschoten is altijd mis niet waar . Maar goed, ik geloof niet dat het het gewenste effect heeft, hahaha. Ik ga Arco even naar boven sturen .
@mermaid haha groot gelijk laat arco maar lopen @miljoenennota wat een oneerlijke zooi echt waar. koninklijk huis maar lekker luxe leven met hun gezellige loontje en wij met zn allen mogen dr nog voor opdraaien ook.. @hier klaar voor gtst
Het experiment is vooralsnog jammerlijk mislukt, hahaha, hij ligt hartstikke te huilen in bed, dus ik ga hem zo maar weer in de kinderwagen leggen en heen en weer rollen in de woonkamer.
echt he....hoor je weer ...we gaan kijken of we volgend jaar er voor kunnen zorgen dat he niet uitlekt, de miljoenennota.....yeh sure...net of het volgend jaar wel lukt...
@ikheid: Sterkte meid!!! @miljoenen nota....Tis toch niet te geloven....alles gaat meer kosten en we krijgen minder!! Hoe doen ze dat in andere landen...waar men ieder maand kb krijgt.....geen hoge ziektekosten hebben en dergelijke!!!
@Quschke ja dat vraag ik me ook af, 35 euro van de kb af de toeslagen naar beneden, zorgpremie omhoog en niet te vergeten de eigen risico.. echt waar ik snap het echt niet..
ahhh laetitia word net gillend wakker, even getroost en ze lijkt weer te slapen. k denk dat ze een nachtmerrie had.
@ Miljoenennota: Ik heb er nog niks over gehoord, maar ik verbaas me er allang niet meer over dat alles duurder wordt, de toeslagen minder en de inkomens gelijk. Dat is immers zo ongeveer elk jaar zo en ze willen nog steeds bezuinigen. Dus ja... Wat uiteraard niet wegneemt dat ik het ook mooi klote vind :x.
ben ik weer was gezellig bij mama @miljoenenshit, ik lig er niet wakker van eerlijk gezegd en het interreseert me geen reet wat ze doen @ikheid, sterkte! @chill, beenham was lekker he haha, spannend he mop van het huis! @de rest sorry heb geen reageerzin
Hahahhaa, op het NOS Journaal over de miljoenennota "ondanks het onverwachts lekker van de miljoenennota". Hoezo onverwachts , het lekt toch echt elk jaar .
MY GOD! Die vrouw die net op het NOS Journaal was had echt een joekel van een puist bij haar wenkbrauw . Zo zou ik dus echt niet op tv willen en gaan.
@nonnie: leuke dag gehad vandaag?? kan je me vertellen hoe je tm geholpen hebt met in kaart brengen van wat ze over gaat houden. wij zitten ook te kijken ( afhankelijk van prinsjesdag) of het ook niet voordeliger is om zelf thuis te zijn. @ikheid: dikkke knuf meid! ik duim voor je. @mermaid: wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. balen dat ayla slecht gehumeurd uit bed kwam. ben nog even verder bijlezen
@jewe: ik hoop dat jullie goed nieuws hebben gehad. ( ben nog niet helemaal bijgelezen) @chilleke: wat spannend!! en wat een leuk huis zeg! ik snap wel dat je daar verliefd op bent geworden. @smile: fijn dat de streepje donkerder was.