ik lig dus ook de hele dag dubbel, bord leeg, whoeppaaaaaa!! drinken op, whoeppaaaaaa!! iets laten vallen? whooeppaaaaaaa!!
Dankjewel voor het verwoorden! Het gevoel dat je hier constant op eieren loopt is dus niet iets wat ik alleen ervaar. En blijkbaar zijn vandaag mijn eieren gebarsten!
@Tm mooi geschreven @nonnie zit inderdaad veel waarheid in waar ik me in kan vinden.. @nonnie hahhahaha grappig :d is dat ook iets wat jij vaak zegt dat ze het overgenomen heeft? @ingrid tanx en opgelucht ?
@mamaX hihi grappige verwoording, wel zonde van de eieren oh sorry probeer dr effe een grap in te gooien.. Maar snap echt wat je bedoeld.. tis hier oppassen wat je zegt anders is dr weer een oorlog ontketend..
@Tm ja precies ik weet ook niet waardoor het gekomen is maar zowieso sinds de laatste discussie is de sfeer wel veranderd hier, maar vaak probeer ik daar overheen te lezen en lees ik de berichtjes en kijk ik dan waar ik op reageer..
Van mij mag iedereen gewoon zeggen wat ze vinden, als het normaal gaat dan is het prima. Je hoeft het niet altijd met iedereen eens te zijn, dat kan ook niet maar dan kan je dat lijkt me gewoon op een normale manier zeggen. Aangezien we allemaal oud genoeg zijn om kinderen te maken en op te voeden lijkt het me dat we ook allemaal oud genoeg zijn om normaal te reageren.