@lautjuh: ik wilde alleen even zeggen dat ik je heks wou meppen maar dat ze weg was. maar zie dat er snel weer nieuwe zijn fijne avond verder
was ik weer ben trouwens jaloers op me buurman die gaat morgen gewoon naar disney met zijn vriendin en kind
heeeeele goede vraag!!! heb echt geen flauw idee!! zal ze wel gehoord hebben in een tekenfilmpje ofzo denk ik, dus nee lau niet van mij hahaha, maar ik doe wel met der mee
Sorry Daar heb ik soms ook last van maar jullie kletsen soms ook zoveel over 'niks' waar ik ook iets over kan zeggen. En ik heb ook geen tijd om alles terug te lezen. Maar dat vind ik niet zo'n ramp, maar dan krijg ik ook niet alles mee. Dat zij dan zo... ik stel ook wel eens een vraag, maar vergeet dan te kijken naar het antwoord. Jullie zijn allemaal leuke lieve meiden maar ik heb gewoon niet altijd tijd voor jullie
oh leuk Disney. Afgelopen juni voor het laatst geweest mochten we met het werk van mijn man een heel weekend gratis mee dat was echt super leuk! Voel me eigen altijd net zo'n klein kind als je daar rondloopt, steeds dat Ah! gevoel
Iemand van jullie meer verstand van computers als ik? Ik heb van de week perongeluk windows live mail gekoppeld aan live messenger. Dus als ik nu elke keer een mail open kom ik ergens halverwege een topic uit en moet ik gaan zoeken naar de pagina waar we gebleven waren. Wie weet hoe ik dit weer ongedaan kan maken? Of kan dat niet? Het is echt heel irritant.
Sorry Jewe, geen idee... Ik heb laatst ook iets raars gedaan met windows live (omdat ik windows movie maker wilde). Maar wat jij schrijft herken ik niet... Hoe is het met je moeder trouwens?
uhmmmm.... ontkoppelen Nee sorry ik zou het je niet kunnen zeggen. Het zal vast wel ongedaan kunnen worden gemaakt hoor en kan me voorstellen dat het irritant is!
TM, echt supermooie foto's van je meisje! Kwam er gewoon een fotograaf op de psz? @lautje, ik kijk het regelmatig maar nu hebben we 24kitchen opstaan (slecht idee trouwens als je trek hebt in lekkere dingen...) daar kijkt matthijs naar, ik wilde ff tijd voor zp dus kijk met half oog Maar waarin freaked hij door dan?
hahaha daar hoef je geen sorry voor te zeggen, denk dat iedereen dat trouwens wel eens doet hoor. Ik heb soms ook heel simpel gewoon geen zin om terug te lezen en spring dan gewoon weer in