alyss weet nu al hoe ze mijn samsung galaxy van vergrendeling af moet schuiven om vervolgens 1 pagina door te sliden naar haar eigen babyapps om een speeltje te doen, hoe erg is dat!! oh ja ik weet het lekker pedagogisch onverantwoord een 1,5 jarige met een smartphone maar ze krijgt daarentegen geen chips dus dat maakt het weer oke
Stop de tijd! Ik zet 3 jokers in! Ikke is blonT en snap niks van alle discussies (waarom staan de smiley's weer anders???) Iig mooie buiken, kamertje en foto's van Noa!
pff zo dom ben ik ook nog niet, Jeroen krijgt dat mail gedoe ook niet terug veranderd. Van de week maar eens aan me zwager vragen die weet alles van pc's. @Nonnie, ach je moet wel met je tijd mee gaan toch? Wij verkopen al loopstoelen en schommelstoelen met aansluiting voor de ipod, ik bedoel als je bij je geboorte nog geen ipod krijgt ben je zo uit!!!
hihi ja, dat doet femke ook inderdaad, met de afstandsbediening of de kaartlezer van de abn. als je nu tegen femke zegt: waar is papa? dan zegt ze: werken! hahaha! Die is nu ineens heel erg aan het praten geslagen, versta de helft niet maar goed . en ze speelt nu ook met de potjes en pannetjes en dan moet je ook een hapje van haar koekje enz. kopje thee inschenken enz. Ze vonden het op de creche erg vroeg, maar ja, meike doet dat natuurlijk de hele dag dus daar ziet ze het ook van
Hier Julian de ipad en Roeland z'n telefoon en Milan is hard bezig met de ipad alleen heeft hij daar niet veel tijd voor want dan komt Julian er weer aan