April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ja, het is wel extra, en het komt natuurlijk niet op die € 70,-- per kwartaal aan, maar als je bedenkt dat de kinderopvangtoeslag ook minder wordt, de salarissen niet veel zullen stijgen en de zorgpremie waarschijnlijk ook wel weer omhoog zal gaan, tikt dat toch wel aan.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

vergeet me vorige post.

sterkte meid, dikke knuff.

( weet niet wat ik moet zeggen)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Inderdaad maar ja, wie weet loop je ergens tegenaan....dan is het goed te weten dat dat ook nog een optie is in ieder geval qua inkomen.

Volgens mij bereikt het kabinet nu ook echt het omgekeerde van wat ze willen; ze willen dat moeders blijven werken zodat de economie blijft draaien maar ik lees nu overal dat mama's minder gaan werken of stoppen omdat dat meer oplevert dan blijven werken....dus ze snijden zichzelf ook in de vingers.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

+ het eigen risico gaat ook weer omhoog....en de zorg- en huurtoeslag gaan omlaag. Dus inderdaad alles bij elkaar is het toch wel een tik die de meesten wel zullen voelen.

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

dat bepaal ik zelf wel of ik me er wel of niet in verdiep en ik schreef er vaak genoeg over niet schrijf watn heb nergens geen last meer van sinds een half jaar maar buiten dat vind ik het onwijs irritant dat jij het blijkbaar beter denkt te weten hoe mijn financiele situatie is op DIT moment.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo!

Kom even snel zwaaien en dan ga ik aan de strijk.

@ ikheid, jeetje meid, wat ontzetten kl*te! Heel veel sterkte meis!

@ nota, gaat weer lekker! Heb afgezien van kinderbijslag geen toeslagen, maar van de zorgpremie en eigen risico gaan we toch ook wel wat voelen! Bah!

@ Tm, ik dacht dat jullie heel graag een ander huis wilden kopen als de cv was afbetaald? Als je nu je baan opzegt, zou je dan wel op alleen ab's salaris een hypotheek kunnen krijgen? Of zijn de verhuisplannen in de ijskast gezet?

@ chill, wat spannend van het huis! Succes meis, hopelijk komen jullie er snel uit met de verkoper voor een leuk prijsje.

Ehm, weet het verder even niet meer. Sorry!

Oja, smile, gave uggs!

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad

daar blijven wel onder. maar als het allemaal zoveel minder wordt dan denk ik niet dat het hem gaat worden.
    en dat is ook niet erg hoor! ik vind het werken wel lekker. maar het leek voordelig te worden om te stoppen aangezien mijn hele salaris zo'n beetje naar de kinderopvang van twee kinderen gaat als dat zo veranderd als het kabinet zou willen.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goh, ik zal je nog eens proberen te helpen ;) sorry hoor dat ik niet het fijne van al je posts onthoud!! Nogmaals IK vind het PERSOONLIJk prettig om te weten wat er na 1 januari gebeurd, dat is alles, wat jij doet zal me werkelijk niets interesseren. Het was slechts een opmerking.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee inderdaad, als je hele salaris naar het KDV gaat lijkt het me ook niet echt rendabel om te blijven werken, of tenminste, dan levert het niets op.

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik kan makkelijk leven zonder jouw hulp ;) maar iig bedankt eylem!!

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

here we go again.

@nonnie Jij weet hoe het zit das het belangrijkste!

@Eylem tips over financiele dingen is goed bedoeld maar je kan nooit in iemands portomonnee kijken ;)

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jeetje Lautjuh volgens mij kan Nonnie prima voor zichzelf spreken, je hoeft niet al haar uitspraken aan mij uit te leggen.

14. lautjuhhh

ik leg niks over nonnie uit ik geef een reactie naar nonnie en naar jou ;)
    Nonnie kan inderdaad heel goed voor zichzelf spreken dat weet ik ;)

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @jewe: ohh meid heftig zeg. heel veel sterkte, ik heb het van dichtbij met me opa mee gemaakt. ( totaal anders natuurlijk maar ik heb een jaar voor hem gezorgd, inc. ziekenhuisbezoekjes) en dat is echt heel pittig. je zal ook zien dat ze in de behandelweken het beroerd kan zijn maar in de rust week weer helemaal opleeft.
    maar ik duim voor je dat het allemaal goed aanslaat.

@mermaid: ja de fiets stond wel op slot. het erge is nog we hadden groot feest ( bedrijf bestaat 40 jaar) dus het was druk. en die fiets stond gewoon netjes in het fietsen rek naast de school. je kan hem zien vanaf het plein. maar niemand heeft iets gemerkt.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Tsss, hebben ze gewoon het slot geforceerd dus. Wat een aso's heb je toch op de wereld.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Eh, ok! Geloof dat ik niet echt op het beste moment kom binnen vallen!

Nou goed, ik ga strijken, dus misschien tot kater!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik bedoel natuurlijk: tot later!;)

19. lautjuhhh

@Cm strijkse meis ;) Hoest met steef zn oma trouwens?

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik kan daar altijd zo pislink van worden. Iedereen heeft gewoon met zijn poten van andermans spullen af te blijven.

Deel Deze Pagina