Wat ben ik blij dat Justin daar nog niet aankomt...ben nu al de hele dag aan het rennen om hem van alle tafels, stoelen en bureau's in huis af te halen...zucht
Ja die ipad was 1x 'voordoen' en toen wist hij het al, aanzetten, schuiven om te ontgrendelen, you tube en nu dus ook de smurfen. Het is dat hij nog niet kan schrijven anders kon hij ook alle nieuwe filmpjes zelf opzoeken ipv eerst naar de geschiedenis en af en toe wat hulp van mama als hij iets heel nieuws wil zien. Kleine wijsneus is het Dan is hij ook wel lang dat hij al bij de klinken kan Milan zou willen dat hij dat kon hahaha Dan is idd ook wel meteen het beetje rust wat er nog was voorbij omdat je hem dan de hele tijd in de gaten moet houden. Nu met de traphekjes is het denk ik voor jezelf ook weer wat rustiger omdat je niet bang hoeft te zijn dat hij de trap oploopt.
klopt ik moet dingen ook steeds hoger leggen, eerst alleen voor Julian en nu ook voor Milan. Julian gaat ook klimmen als hij iets wil hebben zoals een koekje enzo en Milan gaat er tegenwoordig naast staan op een stoeltje om aanwijzingen te geven
@Chilleke, Tygo was met 14 maanden 83 of 84 cm dus denk dat hij nu de 88 misschien 90 wel haalt. Het is een lange panlat. @Lautjuhhh, slaap lekker. @Ingrid, Hij kan zelfs uit de geschiedenis dingen terug vinden? Ongelooflijk dat wordt een wizzzkid. @Quschke, Dat rennen en klimmen krijg ik hier af en toe ook wat van. Hij heeft een glijbaan waar die zelf op en af kan. M'n hart slaat af en toe een paar slagen over als ik hem zo hoog boven de grond zie klauteren. Ach ja met vallen en opstaan worden ze groot toch?
He hoe is het met Lyanne en de nachten? Hoe is het nu trouwens met haar ontlasting? Rare vraag eigenlijk hahaha
Net als Tygo die met het kastje van Digitaal kpn een gedeelte van Private Spice aan het opnemen was...dat dat kind geen nachtmerries heeft gehad is me een raadsel
zij worden idd groot met vallen en opstaan en wij krijgen er grijze haren van en worden meteen 10 jaar ouder