@ Caro: Dit vind ik trouwens ook leuke laarsjes voor onder "onze" outfit die we voor de meiden hebben Leren babyslofjes | Babyschoenen
nou precies ( mits ze de kinderopvang dus net zo willen bezuinigen als ze eerder zeiden, alleen vergoeden van de minst werkende ouder) dan zouden we namelijk als ik stop met werken weer meer recht op toeslagen hebben waardoor we eigenlijk mijn salaris weer zouden op vangen. maar ja nu nog maar een keer eerst alles goed uitzoeken met alles wat nu weer omlaag gaat
Beetje hetzelfde. Ze krijgt nu wel meer thuishulp en d'r zoon komt nu elke avond voor d'r koken, want ze eet ook heel slecht.
Ook leuk, maar dan vond ik die eerste link leuker! Maar nu ga ik echt strijken anders heeft steef niks aan te trekken op zijn weekendje weg!
Miljoenennota, ik wacht gewoon rustig af en dan zie ik het wel. Weet wel dat de mensen die nu miner hebben niet nog minder gaan krijgen alleen de middenmoot en hogere inkomens gaan het wel merken. Ikheid, sterkte. Cm, veel plezier met de mojito's en de strijk.
Ik lees trouwens net in een ander topic dat die - 35,-- KBS per jaar is en niet per kwartaal (wat ik dus dacht).
Als ze nou die mojito's in het (stoom)strijkijzer giet, dat scheelt alweer 1 handeling, kan ze gewoon mojito inhaleren ipv opdrinken