April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Als ik even voor mezelf mag spreken....ik ga mijn tijd en energie niet verdoen aan geroddel....Ik heb me altijd zuiver opgesteld, maar om nu dan inderdaad de dupe te worden van een discussie en dan ook nog een portie achterdocht aan mijn broek te krijgen.....daar kan ik me dus echt onwijs kwaad om maken.

2. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ pams, nee heb het via skype kunnen vertellen, dus zag haar reactie gelukkig wel!

@ wonder, sorry als het zo overkwam alsof ik je in een hoekje duwde, dat was niet mijn bedoeling.
    Maar voor mijn gevoel (en ik kan alleen voor mezelf praten) komt het nogal raar over dat alles besloten moet worden besproken. en dat hier (minimaal) 1 keer per dag een gast komt kijken en ik en wat andere hebben al enkele keren gezien op eylem's profiel dat ze april mamas 2010 aan het bekijken is. Terwijl daar alles 'geheim'moet blijven.
    Dat gedoe en gezeur heeft niemand van ons om gevraagd in mijn ogen en er worden op deze manier wel bewust mensen buitengesloten (ook die er NIETS mee te maken hadden).

Het geeft mij gewoon een nare nasmaak om hier vanalles te vertellen, terwijl het dus blijkbaar door iedereen nog gelezen kan worden!

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

zoals ik in een aantal vorige post zelf ook uitgelegd heb, hier ben ik het dus wel mee eens.
    er zijn zat meiden die geen kant willen kiezen, maar zo voelt het nu wel.

Ik ( en andere zoals wonder) willen gewoon met beide groepen om kunnen blijven gaan.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

kijk onderin wonder, dat is wat chill bedoelt, 10 leden! waarvan er maar 6 zichtbaar zijn, 2 leden die op prive staan en 2 gasten dan snap je nu hoop ik de achterdocht waar chill op doeld, hun wel bij ons, wij niet bij hun ;)

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb geprobeerd me niets van de ruzie aan te trekken, maar als er gesuggereert wordt dat ik hier niet mee mee zou mogen kletsen vind ik dat toch wel erg persoonlijk worden. Ik klets al ruim 2 jaar met sommige meiden van hier en heb dat altijd met veel plezier gedaan. Ik vind het inderdaad heel jammer dat deze hechte club uit elkaar is gevallen. Maar ik heb geen zin om te moeten kiezen met wie ik verder wil praten. Want als ik het dus goed begrijp zou ik er dus voor moeten kiezen of hier te blijven kletsen of daar. Of dat nou wel of geen besloten club is dat interesseert mij verder niet. Er wordt onderling door verschillende groepen ook veel ge-sms't en whats-apped enzo waar in de posts ook naar wort verwezen. Daar stoor ik me verder ook niet aan, ook al kan ik dan ook niet meelezen!

Laten we proberen het hier alsnog leuk en gezellig te houden en iedereen in zijn waarde te laten!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mij hoor je ook niet zeggen dat je roddelt ;) maar.....ik weet niet wat er wel besproken word... dus dan ben je geneigd om maar slecht denken toch ;) (terwijl ik een positief mens ben) In mijn ogen had anders een gewoon topic geopend, als je niets te verbergen hebt. ik was er op verzoek echt wel uit gebleven hoor ;)

Ik snap dat je kwaad ben, en ik denk gewoon dat er veel verdriet achter zit....

7. MamaX

MamaX Niet meer actief

Er word (altans door mij) niet gesuggereert dat je hier niet mee mag kletsen. Wat wij aangaven is dat Eylem, Ikheid en Mermaid, duidelijk hun keuze hebben gemaakt om hier niet meer mee te kletsen, maar wel nog blijven lezen, komt best vreemd over...

8. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mamax: fijn dat je in elk geval haar reactie dan hebt kunnen zien. al had het natuurlijk wel leuker geweest om het real life te kunnen vertellen.

@achterdocht: sorry lieverds, maar ik denk echt dat je dat moet los laten. normaal komen er ook zat mensen kijken. trek je er niks van aan dat eventuele andere aprilmama's nog mee lezen en wij niet kunnen zien wat hun zeggen.
    als je je daar al druk om gaat maken.
    het is gewoon jammer dat ze dan niet hier komen kletsen, maar goed als dat hun keuze is, dan is dat hun keuze!!

ik kan alleen voor me zelf spreken dat het mij niet uitmaakt dat ze lezen wat ik post. dat zijn geen super bijzondere dingen.

en als iemand hier wel iets wil posten waar van je wilt dat hun het niet weten, kan je altijd een pb sturen naar mensen waarvan je graag wil dat die het weten.
    ( dat zal toch niet zo vaak zijn, dat je continu pb aan het sturen bent naar iedereen.)

ik hoop niet dat ik hier iemand mee voor het hoofd stoot want dat is niet me bedoeling.

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Het is een discussie die tussen jullie meiden speelt....ik denk dat wanneer julie denken dat de discussie nu achter gesloten deuren besproken wordt, je het volledig bij het verkeerde eind hebt.
    Hoe de selectie is gegaan hou ik me ook niet mee bezig....wil ik me niet mee bezig houden. Het enige wat ik wilde was een gezellig forum waar we lief en leed met elkaar delen....en dat deden we ook al bijna 2.5 jaar.....ik ben dus ook boos, verdrietig en zwaar teleurgesteld dat dit nu op de klippen is gelopen. Maar daar zal ik mee moeten dealen. Waar ik dus niet mee kan dealen zijn mensen die het mij ineens kwalijk gaan nemen dat ik gewoon met iedereen wil blijven praten ZONDER partij te kiezen.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heb je ook gelijk in!

en ik denk, althans ik probeer iedereen ook in zijn waarde te laten (hoop dat dit ook lukt), maar wou wel effe laten weten hoe ik er over denk en waar ik denk dat reacties vandaan komen (verdriet en onmacht vooral)

11. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    nee, maar jullie zijn wel bang dat dat achter gesloten deuren gebeurd. En ik stel dus bij deze dat ik mijn tijd daar niet aan ga verdoen. Ik klets al 2.5 jaar met deze meiden en meld me dus wel aan omdat ik met ze wil blijven kletsen net als ik dat met alle andere meiden hier wil doen.

12. MamaX

MamaX Niet meer actief

Vind het zo vreemd, omdat ik 1 keer aangeef dat ik het niet meer gezellig vind, er meteen een hele discussie ontstaat. en ik ga er niet omheen draaien, maar een tijdje geleden was het ikheid die het aangaf dat ze het niet leuk vond dat er niemand reageerde, en toen was het ineens sorry lieverd, slijm slijm slijm. Ik krijg ineens de reactie dat het kinderachtig is.... En omdat ik een keer voor Nonnie opkom? omdat ik de reacties onredelijk vond...
    En zoals ik al zei, wij weten niet wat er achter gesloten deuren plaatsvind. Ik weet alleen dat ze hier heel veel meiden pijn mee hebben gedaan... Ik kwam hier voor de gezelligheid, echt niet om ruzie te zoeken!

13. MamaX

MamaX Niet meer actief

Maar goed, ik zit me weer kwaad te maken en dat kan ik (zeker nu) niet gebruiken...
    Jammer dat het zo loopt.....

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mamax GEFELICITEERD:D wou ik nog effe zeggen

15. MamaX

MamaX Niet meer actief

Thanks meis!!!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ mamax, ik geef jou ook niet de schuld! Ik ben het met je eens dat het niet leuk is als er niet op je gereageerd wordt!

Meiden, ik ga slapen. Ik hoop morgen gewoon weer gezellig mee te kunnen kletsen! Weltrusten!

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    nogmaals ik ga me niet in de discussie mengen.....wie wat gezegd heeft en wanneer....ik laat het in het midden.

Wat ik wel duidelijk wil maken is dat ik met iedereen wil blijven kletsen....en om dan op deze manier het gevoel te krijgen dat ik partij kies vind ik heel erg oneerlijk. Wij hebben hier niet om gevraagd en hebben het volste recht om in beide topics mee te kletsen, zonder dat daar vraagtekens bij gezet worden.

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    trouwens effe wat anders (wil niet gefrustreerd naar bed gaan ;))

onze verkopers hebben een mail terug gedaan over ons bod op de gordijnen en pliches (overname)

we hadden 500 geboden, voor 1 groot lang grodijn over hele schuifpui (heel mooi) en pliches op maat gemaakt in erker en keuken . hun hadden er 3000 voor betaald (3 jaar oud) maar goed ze willen er eignelijk 1000 voor hebben maar wouden ons tegemoet komen...750 maar ja is dat het waard...nieuw maken is ook duur.... lastig....

thomas vind dat we het moeten doen...

19. MamaX

MamaX Niet meer actief

Je hebt inderdaad het volste recht om in beide topics mee te kletsen, maar de achterdocht is een gevoel die bij sommige van ons speelt en die niet zomaar weg te nemen is helaas.

Het ergste is denk ik gewoon, dat niemand van ons precies weet wat de reden is waarom er nu ineens mensen buitengesloten moeten worden.

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    dan denk ik dat je met die achterdocht naar de beheerder van het topic moet stappen ipv het te projecteren op de meiden die wel mee willen blijven kletsen. Denk dat je met het laatste niet veel bereikt....

Deel Deze Pagina