heeft iemand al een goede site waar al die dingen op staan? wat er af gaat enzo. zit nu op rijksbegroting.nl maar daar wordt ik er niet wijzer van. bd ook niet en toeslagen.nl ook niet
Hier staat wel een duidelijk overzicht van de bel. dingen Koopkracht daalt met 1 procent | nu.nl/economie | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Watteh? Nee ik keek vroeger wel DWDD maar tegenwoordig leg ik Irem rond die tijd op bed of anders kijk ik Topchef, dus nee. Maar hij klinkt leuk
Na De TV draait door zeggen ze toch altijd dat je iets kan winnen als je een leuke inzending hebt. En nu zegt "de stem" dan zoiets van "dat is toch uitstekelbaars!". Ik vind 'm echt hilarisch, hahaha.
er werd net toch gesproken over kgb dat het voor het tweede kind nog maar 6 euro is? maar als ik deze zin goed begrijpt gaat het met 6 euro omhoog voor het tweede kind. of lees ik nou zo krom - Het kindgebonden budget gaat bij het eerste kind omhoog met 50 euro, bij het tweede met 6 euro en wordt vanaf het derde afgeschaft. komt van de site die eylem mij net gaf.
@ Wonder: Ola chica! @ Pamsie: Geen idee eigenlijk. Wij krijgen geen KGB, dus heb me daar nog niet in verdiept.
Pamsie, als het er zo staat, lijkt dat het inderdaad te zijn. Het nieuwsbericht wat ik eerder las beschreef het anders. Hmmm. Nou ja, dat is dan de tweede meevaller van vanavond Wonder, niet te hard vallen en nee het is geen feest Nog iemand die toevallig Ned 1 heeft aanstaan? Die Wibi Soerjadi is echt een eng ventje...met z'n zonnebril en z'n handschoenen in de AH, nou ja....en z'n hele huis (lees kasteel) staat vol met Disney knuffels. Echt een figuur.
@Eylem: KLABATSSSSSS....nee zal niet te hard vallen. Ja die Wibi vind ik ook eng hoor....en dat zenuwachtige lachje van hem kan ik ook slecht handelen...
@ Wibi: Nou wat een freak is dat zeg! Brrrr, ik krijg er behoorlijk de kriebels van dat hij zo'n Disney-fanaat is. Da's toch niet normaal als volwassen kerel.