Lees hier net diarree luiers enzo...fijn bedankt op een weeeige misselijke maag. @Franka, Fijn dat het zo goed gaat op de fles en ze vrolijk en voldaan is. @CM balen van je wasmachine. Hopelijk is het maar een kleinigheidje en geen dure reparatie. Verder is er weinig blijven hangen. Ik was vanmorgen al vroeg op. Moest met mama naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en urine inleveren voordat ze morgen weer aan de chemo moet. Ze had ook een afspraak voor een borstonderzoek aangezien ze net 50 is geworden dus dat ook gelijk maar even gedaan. Vanmiddag weer werken dus als ik jullie niet meer zie fijne dag vandaag.
Julian is niet zo groot hoor dus denk dat het een combi is van Tomas lang en Julian klein en dan komen ze dicht bij elkaar in de buurt Op het kdv zijn er ook allemaal kindjes van een jaar jonger die gewoon net zo groot als hem zijn en in zijn eigen groep (3+) is hij volgens mij de kleinste.
voor de meiden die hier nog binnen komen vallen....we zijn verhuisd!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/309328-beginnen-opnieuw-april-2010-mamas.html#post11120154