@ Ik heid; Oh bah... lees nu dat het w.s. toch echt helemaal niet goed is... sterkte meis !! * Knuf *
hey tm, je bent er weer, je zei dat je ging stoppen met werken per 1 december wat goed!! stoer hoor! maar kan je niet beter wachten tot het nieuwe jaar? dan hoef je tenminste niet te bezuinigen op sint en kerst of zit dat wel goed??
ik zeg me baan op per 1 december heb een maand opzeg termijn dus overnagedacht hahah jaa je zei wel dat je me niet hebt geholpen wel hoor door jou inzien zie ik gewoon dat we het gaan redden dan niet 3 weken op vakantie en eens in de 3 maanden (KBS ) kleren kopen voor de kids enzz ennzz
heb er met ab gewoon nog goed over gesproken beter voor mij,(rust in me hoofd) beter voor de kids en beter dat ik geen oppas meer nodig heb ! ik weet gewoon dat ik spijt ga krijgen als ik het niet doe en kan het nooit meer over doen
haha nee tuurlijk niet dat zou wat zijn klaag ik je aan voor x bedrag aan geld hahaha grapje hoe de berekeningen er nu voor staan moet het goed komen zal flink in moeten dimmen met shoppen maar als ik het zo graag wil moet het me lukken het moet!!
alle internetwinkels worden geblokt en ga me zo druk storten op de kids en huishouden dat ik geen tijd heb om naar de winkels te kunnen haahhaahaa
nee alle gekkigheid op een stokje maar heb dit altijd zo graag gewild toen ik zwanger was van thobias al
lukt ook wel alleen je moet eerst 20x nadenken of je het echt echt echt wel nodig hebt dat ene shirtje hangt er aan het eind van de maand ook nog wel en anders maar niet jammer de bammer!! eerst leven en aan het eind van de maand kan je als je het goed doet iets leuks kopen maar beperk jezelf dan tot 50 euro ook al heb je 200 over, misschien heb je die maand erna die 150 wel hard nodig
maar ik ga naar bedje toe morgen komt me groepsbegeleider van babylon en wil even fris voor de dag komen niet met wallen onder me ogen die hangen tot aan me knieen manlief is zo lief geweest om alles al netjes te maken ben ik toch weer super blij mee tot morgen !!
Goedemorgen Brrr, wat is het koud!! Maar wel mooi weer. Irem gaat vanochtend even bij mijn moeder spelen, ik heb verder nog geen plannen. We hebben wel een probleempje, want vanaf vanavond 18.00 uur wordt hier de weg afgesloten omdat er morgen braderie is. Maar mijn man moet vanavond om 22.00 uur nog naar zijn werk en morgenochtend ook weer terugkomen...met de auto........dus we moeten nog even bedenken hoe we dat gaan doen!
goedemorgen, ff snel, de loodgieters zijn er. ik hoop dat ze een beetje bekwaam zijn want ik heb er nog niet echt vertrouwen in. het zijn twee jochies van net 20 ofzo:S slap handje geven ect. maar goed mag eigenlijk niet behoordelen op uiterlijk he! maar had meer vertrouwen gehad als er 1 wat ouder was.
goedemorgen! eylem, lekker de ochtend voor jezelf! uhm op de fiets? zover is dat niet of is dat geen optie?? wel leuk weer braderie misschien gaan wij ook nog even. @de rest, waar is de rest haha hier, net wakker, zo even douchen en dan huisvrouwendingen, moet nodig aan de bak..
hoeft niet perse hoor pams, papa heeft 30 loodgieters in dienst waarvan er 10 ouder zijn en de rest is ook jong maar die doen hun werk net zo goed dus ik hoop dat dat bij jullie bedrijf ook zo is! hebben ze lang werk of valt dat mee??
@ Pamsie: JEUJ! Verlof. Geniet ervan meisje. @ Eylem: Parkeer anders de auto een paar straten verderop. Of is dat ook afgesloten? Lekker even de ochtend voor jezelf. Tobin heeft weer heerlijk geslapen tot 07.00 uur en Ayla tot 08.20 uur. Ik had geen brood meer in huis (oepsie ), dus Ayla zit nu aan 2 mini-krentebolletjes. Het is hier mooi weer, hopen dat het zo blijft, dan gaan we vandaag even lekker wandelen met z'n 4-en.