goeiemorgen hier ook een goeie nacht kon eindelijk is meteen slapen na me avonddienst hier hadden we nog maar 3 boterhammen maak vanmiddag wel croissantjes en dan als ab thuis is vanaaf dan even boodschappen doen
@Eylem, kun je de auto niet een paar straten verder op zetten? Weet niet hoe het bij jullie is met parkeervergunningen en dat soort dingen. @Mermaid, een krentenbolletje is ook wel eens lekker. @Ikheid, hey meisie hoe gaat het met je? @Pamsie, Hopelijk wordt je lekkage goed en netjes gerepareerd en zijn je kosten niet al te hoog. Zometeen weer even lekker werken maar eerst nog even snel langs de supermarkt voor wat lekkers op m'n brood helemaal vergeten gisteren. Fijne dag allemaal
Pamsie: verlof.. Joepie! Hopelijk snel van de lekkage af! Eylem: das fijn.. NOT! Paar blokken verderop parkeren? Mermaid: fijne nacht weer mop! Heerlijk. Hier alles goed.. nou ja goed, heb alleen bruinverlies, gisteren viel achteraf wel mee, niet zo veel verloren, hooguit wat bloed en 1 inieminie stolseltje. Vandaag weer enorm misselijk en zere borsten. Raar lichaam. Heb vanochtend mama gebeld en het haar verteld, moest het gewoon ff kwijt. Mama vertelde dat ze dit precies heeft meegemaakt bij mijn jongste zusje, dus mama heeft nog hoop. Ik wacht maar gewoon de 2 weken af. Ik weet het allemaal ff niet. Ik ga zo Jayden fruit geven, op bed leggen en dan de was ff doen. Vanmiddag ff de stad in en rond 16.00 uur ga ik manlief ophalen op zijn werk en rijden we door naar mijn ouders. Daar eten we mee en gaan we feestje bouwen! x
Ondanks dat het ene slaapje gisteren toch niet echt een succes was ga ik het vandaag weer doen, hahaha. Komt net even wat beter uit vandaag. En we gaan vanmiddag naar mijn vader en stiefmoeder, die vinden het toch niet erg om Ayla aan 1 stuk door te entertainen, hahaha, dus kunnen zij die taak mooi op zich nemen .
@ Ikheid: Hm, nu zit je dus in nog meer onzekerheid. Fijn hè die eigenwijze lichamen . Oh, en logisch toch dat je je moeder gebeld hebt! Had ik ook echt gedaan hoor.
Ideaal hè Mermaid? Als ik bij mijn ouders ben heb ik geen omkijken naar Jayden, mijn ouders zijn constant met hem in de weer.
ikheid wat raar maar wat je al zegt je kan niks anders doen dan afwachten maar vind het wel enorm klote voor je!
Ja, echt wel ideaal idd, LOL . Met dat weekendje weg ook joh. Als ik even niet de energie had om Ayla te vermaken ga ik haar gewoon aan iemand anders. Mensen zat, hahaha, opa/oma/omi/tantes/ooms . En allemaal vinden ze het even leuk.
Met het weekendje weg heb ik trouwens voor het eerst ge-Wii'd. Ik vond het echt hilarisch en was niet eens zo heel slecht, hahaha.
Stuur die stok ook even naar mij door als je 'm gevonden hebt . Ik heb nu nog als excuus dat ik geen mp3-spelertje heb...
Moguh! Niet zo best geslapen... veel pijn in mijn buik, maar een beetje vaag... maar goed, vannacht weer een nieuwe nacht en nu: YEAH! VERLOF
Napo: balen van je nacht, maar wel verlof! Heerlijk! Aftellen is begonnen! Mermaid: stok? Ik weet niet waar ik die een jaar geleden gelaten heb..
Goedemorgen! Allemaal lekker geslapen. Het wordt wel koud 's nachts zeg.... brrr Pamsie en Napoleon: geniet lekker van jullie verlof!! Ik ga Gerodi zo naar mn ouders brengen en dan ga ik met een vriendinnetje even naar Kelder kleding outlet store | Op zoek naar kleding? Kom dan langs onze kelder outlet store!!!! Kelder BV | kinderkleding | dameskleding | herenkleding | mode | merkkleding | riemen | tassen | sieraden | handel | monster collecties | almere buiten Echt een aanrader als je in de buurt bent! Vooral voor meiden hebben ze echt hele leuke dingen.
Thanx meis, hoe gaat ie?? Wij kennen dat vrouwtje van wie dat is, en elke keer staan we weer bij de kassa te knipperen vanwege de prijs, dus dat is heel leuk (maar sowieso is het heel goedkoop)