Dat is fijn! Ach, kan ik een avondje lekker laptoppen.. Al ga ik vroeg naar bed, want ben gebroken. Ga eens een ochtendje in een zh zitten met een dreumes die niet meer in zn kinderwagen wil zitten Pfffffffffffffft
Haha lag maar het werkt meestal wel tegen de hik. Want je kunt niet nadenken en hikken tegelijk. Haha.
Waarom moest je vanochtend in het ziekenhuis zitten dan? Voor zijn voetje?? Hoe is het nu eigenlijk met z'n voetje?
Jewe: ja heb al een jas, donkerblauwe met capuchon met randje bruin bont. Heb nu een bruin setje gevonden. Wilde geen blauw erbij, want dat wordt dan tè. Pffff... ik ga naar bed. Fijne avond dames! xxx
Nee, zn voetje gaat goed, helemaal geen last meer. Dit was gewoon weer controle die we al krijgen vanaf zn operatie. Spugen is helemaal over, dus dat kon ik zeggen vandaag. Hebben alleen bloed geprikt, omdat ie zo snel bloeduitstortingen krijgt. Maar dat hebben mn vader en ik ook.... Waarschijnlijk dus de laatste controle.
Gelukkig dat zijn voetje goed gaat en nog beter dat het spugen ook helemaal over is!!! Ga duimen dat het de laatste controle is!
Zucht....soms kan ik die vent van me wel achter het behang plakken . Zoals zo ongeveer alle kleine babies slaapt ook Tobin slecht in de avond. Nu doen we/ik het zo dat ik hem in de kinderwagen leg en hem heen en weer rijd. Soms duurt het even, maar hij valt uiteindelijk altijd in slaap. Rond 23.00 uur verschoon en voed ik hem dan nog een keer en dan slaapt hij gewoon lekker verder. Gisteravond heb ik de halve avond met hem zitten rollen (vaak duurt het een tijd voor je kan stoppen met rollen, als je te vroeg stopt gaat hij weer huilen), dus nu vond ik het Arco's beurt. Maar hij is dan zoooo ongeduldig. Tijdens het wandelen met Tobin was hij in slaap gevallen (Tobin dus hè ), dus Arco komt thuis en parkeert Tobin in de gang. Dom, want je moet de kinderwagen bij de hand houden zodat je gelijk weer even kan rollen als hij begint te piepen. Dat zei ik ook tegen Arco, maar dat was niet zo volgens hem . Nou ja, toen begon Tobin natuurlijk wat te piepen/huilen en was Arco te laat met rollen. Maar goed, toen duurde het hem allemaal te lang en haalt hij Tobin weer uit de wagen. Nog veel dommer, want als je met hem gaat slepen gaat hij natuurlijk helemaal niet slapen. Uiteindelijk komt het er op neer dat hij dus van 18.30 tot 22.30 bij elkaar misschien een uurtje geslapen heeft (en dan reken ik ruim) en hij net dus zo overstuur was dat hij voor geen kont heeft gedronken en alleen nog maar kon huilen, waardoor ik weer ruim 20 minuten bezig ben geweest om hem in slaap te krijgen. FIJN :x! Dus nou ja, dat zal wel een nachtvoeding worden.... Zo, sorry voor het hele verhaal hoor, maar ik moest even mijn ei kwijt.
goede avond meiden, @cm: leuke laarsjes, sterkte met steef zijn oma het klinkt niet echt goed. hopelijk kan de ha meer duidelijkheid geven. @voetbal: ben blij dat ik hier geen voetbal vent heb zitten. @ikheid: als ik hier niet meer ben voor je de echo hebt. veel plezier morgen. geniet van je kleine wondertje. @lz: suc6 morgen, hopelijk is gerodi een beetje te genieten uhh ff denken, oh ja nog wat over spencers voor bij zien komen. ik vond die rode wel heel leuk. @mermaid: grr mannen, soms denk ik echt dat ze dat inzicht gewoon niet hebben. @hier: ook zo'n lekkere discussie. meneer wil morgen in de dakgoot gaan kijken omdat die missn met dit weer verstopt kan raken. en wij hebben aan huis nog een uitbouw zitten daar zou hij dus op kunnen klimmen door simpelweg uit het van de slaapkamer te klimmen en dan staat hij gelijk op het dakje op hoogte van de dakgoot. nee meneer wil met een trappetje vanaf de grond op de uitbouw klimmen!! want dat werkt volgens hem makkelijker dan uit het raam!!
en natuurlijk terwijl ik net zeg dat ik hier geen voetbal vent op de bank heb zitten gaat ie op de ps3 een voetbal spel spelen