April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    deel 21 alweer.. heb wel veel gemist haha

werk nu voor de klas en als hostess bij de mac... beide erg leuk.. wel vermoeiende combi coms.
    deze week ma hele dag school, di morgen en in de avond ouderavond, woe mo school, en van 6-11 in avond mac , vandaag vrij en morgenvroeg school...
    hoop zo wat extra te verdienen voor verbouwing.

cm super die laarsjes zeg... altijd leuk he!!

ikheid veel succes met de echo... spannend hoor!!! laat je het weten?? ...ik hoop nog wel een x een echo van mijzelf mee te maken haha.. maar nu eerst niet.

pamsie: met ladder is vast veiliger dan uit het raam.. hier gebeurd het ook altijd met een ladder hoor...
    houden zelf de goot leeg.. helaas de buren niet altijd

vandaag naar de stad.. 2 paar laarsen ophalen die ik heb laten maken en foto's

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    eylem: voed je nog steeds.. knap hoor.. en lukt dat met zwanger zijn???

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

O ow die mannen ook!
    Wendy: pff 2 banen, drukke combinatie! Gaat alles goed met de kindjes?

Hier gisteravond wat bruinverlies en vanochtend ook, heb verder nergens last van, maar dat ben ik dan.. ik vrees het ergste! Zucht.

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid dikke knuf meissie !!
    hopelijk krijg je straks goed nieuws

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ikheid... spannend heel veel sterkte denk aan je
    xxx

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjulliewel!
    Lees op internet wel dat als het bruin is en minimaal blijft je totaal geen zorgen hoeft te maken. Ik hoop het zo!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik voed nog steeds, op het moment nog 1 keer per dag maar het wordt nu best wel pijnlijk, dus denk dat die laatste voeding met een paar weken wel gaat vervallen. Maar ik ben heel blij dat we het zo lang hebben volgehouden :) . En jij, jeetje joh 2 banen wat zwaar!!

Ikheid oh meis KNUFFEL maar maak je echt niet teveel zorgen, bruinverlies is oud bloed, waarschijnlijk gewoon een vaatje wat is gesprongen, zoals je weet hier ook al 2 keer aan de orde geweest. Zolang het niet rood/meer wordt is er waarschijnlijk niets aan de hand. Maar gelukkig krijg je vandaag gewoon een prachtige echo met kloppend hartje te zien!! Hoe laat moet je? Gaat je man mee?

Zo, goedemorgen :). Ben vroeg naar bed gegaan maar Irem is 2 keer wakker geweest dus nog niet echt lekker geslapen. Nou ja. Nu eerst bedenken wat we vandaag gaan doen ;)

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Eylem: lief! Doet me goed dat te lezen. Moet om 11.00 uur en manlief en Jayden gaan mee. Net nog ff gekeken, maar op mijn nieuwe inlegkruisje van 07.00 uur zit niks.. Dat geeft weer hoop.
    Maar jij hebt dat dus ook 2 keer gehad?! Pfff, echt paniek hier gisterenavond!

Knuffel!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oh en balen van je nacht!

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morge

hier een goed nachtje!!

eylem, balen zeg!

ikheid, succes!

hier, dagje naar mama dus tot vanavond!

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ikheid: veel succes..hopeklijk zie je een mooi kloppend hartje!Gewoon van het beste uitgaan!!

Hier lekker mogen uitslapen tot half 9....ennu even huishoud rondje doen!!

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Mermaid grrrr mannen!!

@ikheid succes met de echo! hopelijk heb je een mooi kloppend hartje :d

@Quschke huishoudse!

@Rest uhhhhh

@hier net wakker, vandaag huishouden doen..

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid wat fijn hè mannen...

Wendy Jeetje wat druk twee banen.

Ikheid dat was vast schrikken vanmorgen. Nog even en dan kunnen jullie naar jullie wondertje kijken.

Hier een slechte nacht. Lyanne heeft van half één tot half drie en van half zes tot half zeven gehuild met nog een voeding tussendoor. Vanmorgen had ze een gigantische dunne luier dus dat verklaard het één en ander.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahaha, Jayden is alvast sinterklaascadeautjes aan het uitzoeken in het boek van Intertoys, daar bladert ie nu al een kwartier doorheen.

Balen Ka v/d nacht!

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ikheid, haha ik zou zeggen geef hem een potlood dan is zijn lijstje voor sinterklaas ook gelijk klaar ;)
    Veel plezier straks.

@Nonnie, veel plezier vandaag bij je moeder.

@Mermaid, mannen! af en toe....:cool: Soms is het dan zo leuk om te zeggen: Ik zei het toch...:D

@wendysunny: volgens mij ken ik jou nog uit een ander topic of niet? 2 banen zo dat is niet misselijk.

Ik ga nu maar even naar me moeder. Ze heeft om 9 uur die afspraak bij de Oncoloog dus wil even horen wat ze gezegd hebben en waar we aan toe zijn.

Fijne dag vandaag allemaal.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Sterkte vandaag Jewe!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wendy: Mijn god, 2 banen en 2 kinderen...hoe houd je het vol?!

@ Ikheid: Geen zorgen maken schatje, ik heb toen bij Ayla ook bruinverlies gehad en zoals Eylem ook al zei, is dat oud bloed en niks om je zorgen om te maken. KNUF!

@ Ka: Balen van je nacht zeg.

Hier tegen de verwachting in een goede nacht gehad. Tobin werd vanmorgen tussen 07.00 en 07.15 uur wakker. Over ca. een half uurtje komt mijn moeder even een bakkie doen en Arco gaat, nu het eindelijk weer eens even goed weer is als hij vrij heeft, nog wat laatste dingetjes verven.

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks Mermaid moppie!
    Fijn jullie goede nacht, veel plezier met je moeder en fijn dat Arco wat dingen gaat afverven! Het weer is er mooi voor!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

WHOEI! Ayla is met het verkeerde been uit bed gekomen volgens mij ;). Ik zeg: Gezelliiiiiiig :cool:.

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jammer-de-Bammer!

Deel Deze Pagina