April mama's 2010.......deel 21!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja en bij mij begon het 2 keer met rood (klein beetje) en daarna bruin. Dat kan best nog lang aanhouden hoor, bij mij duurde het (heb het bij Irem ook gehad, vandaar dat ik niet zo'n grote paniek had ;) ) wel een week voor het bruinverlies helemaal over was. Maar als het nu alweer over is, is het dus echt maar heeeeel weinig geweest. Komt goed meis! Zal aan je denken zometeen!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Mermaid ahhh gezellig NOT.

@hier zo maar eens wat beginnen met huishouden en daarna bak koffie met manlief

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nonnie veel plezier!

Jewe sterkte meis!

Ka, ah balen van je nacht....straks misschien zelf ook even gaan liggen als beide dames slapen?

Mermaid, hmmmm, gezellig....maar Tobin maakt wel goede nachten zeg, lekker joh!

Irem vermaakt zich met de magneetjes in de keuken, ik heb net even ons rommel-keukenkastje uitgespit en schoongemaakt. Zometeen even een appeltje eten met Irem en dan gaan we maar eens van de zon genieten.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks Eylem!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Ja, ik durf nu toch wel echt te zeggen dat Tobin doorslaapt. HOERA :D!

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Joepie!!!!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als hij Irem dan nog even kan vertellen hoe dat moet ;):D

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mermaid joeppiee!!!!

hier gister met behulp van nonnie even zitten rekenen wat we overhouden als ik zou stoppen met werken
    eerst werd het helemaal niks
    maar de toeslagen maken het wel aantrekkelijk
    elke keer beld namelijk me oppass af en ben en spuig zat dan maar lekker huismama zijn en alle aandacht hebben voor me kids
    vind ik niet verkeerd
    waarschijnlijk dus dat ik eind dit jaar me baan opzeg
    en vanaf januari thuis ga zitten

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Tm als je het red waarom niet :) Lekke toch genieten van je kids :d

10. Trotsemama1

als we de belasting en cv afbetaald hebben zouden we 900 euro overhouden
    maar dat is nog niet afbetaald dus houden we 600 euro over
    vind ik nog netjes om te doen als we dan elke maand overhouden

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jewe, sterkte vandaag!!

Mermaid, mannen zijn ook overal hetzelfde he! Wel een goede nacht lees ik dus dat is super!!

Ikheid, ga nog even spuit 22 zijn maar hier ook wel bruinverlies gehad en is oud bloed dus jij gaat straks gewoon een mooi kloppend hartje zien!! Veel plezier!!!

Wendy, 2 banen pffff.... zwaar hoor! Alles goed met Dave en Jolene??

Eylem, balen van je nacht! Lekker appeltje eten en het weer is idd super!

Nonnie, veel plezier bij je mams!!

TM, als je het kan redden waarom niet?! Hier kan het ook maar dan moet ik de luxe dingen opgeven en daar ben ik niet zo goed in hahaha

Pamsie, ik zou ook kiezen voor het raam maar dat is omdat ik trapjes al helemaal niks vind (beetje gevalletje hoogtevrees)

Uhmmm... niemand vergeten?? Zowel sorry!!!

Hier een goede nacht gehad, vaatwasser staat aan en dan zo alles weer in de magnetron sterilisator. Julian en Milan zijn allebei met hun verkeerde been uit bed gestapt, zou ze haast terug leggen en een nieuwe poging doen met het andere been eerst pfffff. Zo maar eens even onder de douche gooien en naar het centrum hier lopen, even pakketje op de bus gooien en een nieuwe bol puzzel kopen voor Julian in de hoop dat hij er dit keer langer over doet dan 5 minuten.

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

TM: doen als het kan.. hier zou het wel kunnen, maar ik wil het niet.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Balen Ingrid dat Julian èn Milan met verkeerde been uit bed zijn gestapt! Lekker drukke planning jij.. succes en veel plezier!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Krijg net via de mail een afwijzing binnen op een sollicitatie waarvan ik al was vergeten dat ik het had gedaan maar dan beginnen ze met beste Ingrid. Vind dat niet netjes, ik begin mijn brief toch ook netjes met geachte mevrouw blablabla.

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dat is idd niet netjes nee.. toch jammer v/d afwijzing.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja wel jammer al zou ik niet meer weten wat voor baan het was:) Dus waarschijnlijk was ie niet geweldig leuk dus dat maakt het weer wat minder teleurstellend;)

17. Trotsemama1

weet je wat het is
    dan maar niet 3 weken op vakantie!
    en in feb sparen we gezamelijk met s.f voor 25 euro per maand dus valt allemaal mee
    en de auto vaker laten staan
    maar heb toch een prachtige fiets
    en zag dat vandaag de regen kleding bij de lidl komen voor de kids
    dus die even halen kunnen we ook door slecht weer met de fiets

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Ikheid veel succes vandaag met de echo! Kan me voorstellen dat je gecshrokken bent van het bruinverlies zou ik ook hebben. Hopelijk wordt je vandaag helemaal gerust gesteld.

@Quscke lastig he zit hier ook met het bedprobleem als de 2e er is (ja ben er vroeg mee bezig ;)) Maar wij hebben wel een wieg waar de baby zeker 4/5 maanden in kan. Dus denk dat wij wel voor een peuterkamer gaan voor Noëlle en de baby dus haar meubeltjes krijgt.

@Mermaid zag nog een leuk setje voor Ayla van welk merk is dat wnat hij is echt super leuk!
    Wat heerlijk dat Tobin doorslaapt.

@Jewe gezellig dta je hier nu ook meekletst ik ken je volgens mij nog van een ander topic. Weet niet wat je moeder precies heeft maar ik hoop op goed nieuws voor jullie!

@Eylem willen jullie eigenlijk het gelsacht van de baby weten? Wisten jullie het bij Irem ook?

Gisteren had ik nog even een kv test gedaan en de test streep was donkerder dan de controle streep dus ik was weer even helemaal blij.
    Gisteren hadden we het al tegen Noëlle vertelt en die geeft nu steeds kusjes. En toen mijn moeder er begon ze zoals zo vaak een rondje te maken met wijzen en zeggen, is mama, is oma, is baby en wijst naar buik. Dus ik zeg snel ja jij bent mama's baby en gelukkig had mijn moeder niks in de gaten. Uurtje later was mijn man er konden we het vertellen en natuurlijk was ze superblij

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben weg... tot straks! xxx

20. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    succes ikheid

Deel Deze Pagina