We gaan als een speer! Deel drie alweer... Op naar de volgende dagen met onze huilende/lachende/kruipende/pratende(?)/alles etende/slaapende/niet slaapende kleintjes! (Vergeet vooral niet de 8,5 maanden sprong en alle tandjes die nog moeten doorkomen)
Hmm dat klinkt lekker. Zit hier met een zak pepernoten voor mijn neus. Ook lekker, maar broodje shoarma is lekkerder
Jeuj deel 3 alweer! Wat zijn we goed bezig! Als. Je hier abbo neer zet heb je dan automatisch een abbo hier?
haai bloemm, Ja hoor op het werk na dan. Ik mocht vandaag, en mag morgen en zondag en maandag weer even invallen op mijn oude werk dus dat is wel fijn, maar nog geen vaste baan en vriendlief ook nog niet, maar we blijven doorzetten! Met Jelke gaat het ook goed. 3 tandjes, en de 4e is dus onderweg, maar wil niet echt vlotten. Ik ga de fles van 16.00 afbouwen, want ik merk dat hij bij de warme maaltijd nog vol zit van de fles van 16.00. Dus ga langzaam afbouwen en warme maaltijd opbouwen. Eten gaat verder heel erg goed. Hij verslikte zich eerst nog in de berenkoekjes, maar dat gaat nu ook goed. Het blijft een vrolijk mannetje. Hij draait nu ook terug van buik naar rug. Alleen soms is hij gewoon lui en gaat hij net zolang schreeuwen tot wij hem even omdraaien hahaha! Een echte driftkikker!! hmmm van wie zou hij dat nou hebben!! Meiden ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar desalniettemin wil ik jullie een hele fijne dag wensen zaterdag met elkaar!!!! Liefs
@Meimamma, ik heb bij mijn gebruikersinstellingen ingesteld dat als ik in een topic een bericht plaats ik daarna elke keer een mailtje krijg als er een nieuw bericht geplaatst wordt. Dus vandaar dat ik abbo zei. Als ik namelijk iets neer zet dan krijg ik voortaan weer mail als er hier weer wat neer gezet wordt. En het is een nieuw topic dus vandaar!!!
Meiden! Ik ben in SHOCK!! Een nieuw deel opgestart zonder mij?!?!?! Sjonge jonge deel 3 alweer, wat een gezelligheidddd Eens even bijlezen waar jullie allemaal over hebben gekletst zonder mij