APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Surf, dat uurtje heb ik als de dames tegelijk besluiten te gaan slapen....en dat geluk heb ik de afgelopen 10 weken nog maar een paar keer mogen meemaken, dus ik reken er maar niet op, haha!

Jij bent er ook alweer vroeg uit!

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goedemorgen,

@Eylem, pfff jeetje meid je treft het ook niet met 2 vroege vogels die je geen slaap gunnen. Fijn in elk geval dat je moeder zich vandaag even over ze ontfermt werkt toch wat makkelijker met je handen vrij.

@Surf, Jij bent ook weer vroeg uit veren na een feestje.

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Alles goed hier?
    Eylem: fijn dat je moeder je wat kan aflossen!
    Uhm verder niks gelezen, zit op mijn Iphone en dat leest niet makkelijk terug. Zit nu lekker in de tuin in de zon, net alles gesopr, gezogen en gedweild beneden en als J. dadelijk wakker wordt richting mijn zwager. Vanavond heerlijk thuis op de bank en morgeiddag gaan we met vrienden en kids naar Bosrust in Essen (België), dat is een hele grote speeltuin mèt terras voor de papa's en mama's :)! Goed geregeld dus en daarna gaan we met z'n allen een hapje eten. Heb er zin in!
    Ow en krijg aan het einde van de maand een knip- en kleurtbeurt bij de kapper van manlief en een nieuwe stofzuiger, want die ik mu heb is verschrikkelijk onhandig!
    Sooow wat een ego, haha!
    Jullie nog weekendplannen?

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Akoya: Gezellig weekend heb je voor de boeg. Leuk!

Hier een gezellig ochtend met Caro gehad. Koffie gedronken, naar de stad gelopen en zij en N.oa hebben gezellig meegegeten tussen de middag. A.'tje ligt nu in bed en T. schuift hier weer rond op zijn buik en is volgens mij onderweg naar buiten...

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zo, appeltaart en oreo brownies klaar en de keuken is weer schoon...pfff! Was blij dat mijn moeder er even bij was. Zit nu te wachten op mijn man die zo uit zijn werk komt en de dames liggen allebei te slapen zowaar.

Akoya, wat een leuke plannen allemaal!

Am, en is T. al buiten gekomen inmiddels? ;)

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Middag meiden,

Ik ben eerder weggegaan uit de dierentuin, waar we samen met pamsie, ka, ingrid en wonder waren ( was super gezellig, dus jammer dat ik weer moest gaan)....T.omas was echt aan het einde van zijn latijn en moest duidelijk slapen en ik zit nu op de bezorging van de nieuwe koelkast te wachten, ze zouden tussen 2 en 3 komen; ben benieuwd!

@surf: goed volgehouden op feestje zeg!

@eylem: poe wat een avond/nacht! Hoop dat je naast het taartbakken wat rust kunt nemen vandaag!

@akoya: dat klinkt als een heerlijk weekend!!!

@am: leuke schoenen! Fijn dat het gezellig was met caro!

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Oh ze bellen net dat ze er zo aan komen: fijn...Kan ik straks al t.omas wakker is weekboodschappen gaan doen ( jeeh, op zaterdag met 2 kids) The life of a single mum :)

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Franka: Jammer dat je eerder weg moest.
    Fijn dat de nieuwe koelkast bijna komt :D.
    Enne....suc6 met boodschappen doen ;).

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Poe, ja die boodschappen, not so much fun...Kan ik nou echt tegenop zien...Zo'n gedoe met 2 kids en een wagen vol boodschappen haha

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier net weer thuis... Vanochtend kindjes naar m'n broer gebracht, daarna huwelijkslocatie bekeken, koffie gedronken bij m'n broer, kindjes weer meegenomen en net geluncht...
    Locatie is mooi, maar qua zalen nog niet perfect en als we het wel perfect willen wordt het weer duurder... Weet niet of ik dat wel wil...
    Dilemma, dilemma!!

11. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @surf: ja lastig is dat dan he! Je wilt het wel perfect hebben natuurlijk!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oe franka, laat de boodschappen lekker bezorgen joh voor de komende week! Scheelt je n hoop gesjouw!

En fijn! De koelkast bijna bezorgd! (inmiddels al wel denk ik..)

Eylem: fijn dat de taartjes allemaal klaar zijn! En met de meiden in bed mssn even wat tijd voor jezelf...

Leuke dingen, dierentuinen speeltuinen! Ik hoop na m'n bevalling weer wat te kunnen... Als ik zoiets nu wil, moet ik in de rolstoel :(

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Franka: ja idd!
    We zijn nu sowieso in dubio of we wel in het groot willen trouwen of dat we voor de helft van de mensen gaan, kost dus ook ongeveer de helft en dan voor de rest van het geld lekker 6 weken met n camper door de VS volgende zomer... (is ons erg goed bevallen afgelopen oktober...)
    Hihi, allemaal luxe problemen natuurlijk, maar wel lastig hihi

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha, ik zou het dan wel weten: ik zou voor de combi met de camper gaan :D:D Heerlijk lekker op vakantie én trouwen :D

Kan me voorstellen dat het vervelend is dat je nu zo weinig meer kan...Nog een paar weken meis!

Koelkast is inderdaad net bezorgd: Jeeh!
    En ja, wat een idee om het te laten bezorgen!! Zal eens kijken of er handige bezorgmomenten bijzitten...Heb natuurlijk vandaag en morgen sowieso eten nodig...

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    ARRRHHHHGG, komt net de post zit er weer gedeun bij over een aanmaning van canaaldigitaal waar we in september zoveel gezeik mee hebben gehad ( ze moeten niet ons hebben, maar de eigenaar na ons)..aangetekende broef gestuurd en alles en nu moeten we alsnog binnen 5 dagen betalen anders krijgen we een fdeurwaarder op ons dak ( de volgende zullen we maar zeggen) Trekken we dit aan ofzo!?!?!

En natuurlijk is er nu niemand te bereiekn, moet ik weer tot maandag wachten: zucht en steun..Kan hier zo boos over worden!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Franka: wat irritant zeg! Kan me voorstellen dat je er gek van wordt als je er al veel gedoe mee hebt gehad!

17. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    ja, zeker irritant...Laatst was mijn man ten onrechte gedagvaard en nu dus dit gezeur weer terwijl ik dacht dat dit in september geregeld was...

Heb even voor de boodscahppen gekeken, maar de eerste bezorging is dinsdag pas, dus dan moet ik alsnog veel boodschappen doen ( de koelkast is tenslotte helemaal leeg haha...

Toch maar richting winkel straks vrees ik...

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Franka: o bah! Wat n gedoe zeg!
    En toch maar de boodschapjes halen dus, helaas!!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Eylem, fijn dat het gelukt is met de taarten. En nu even een momentje voor jezelf nu allebei de dames slapen.

@Franka, oh fijn de nieuwe koelkast weer geleverd. Succes met de boodschappen doen in je eentje.
    En wat een gezeik weer met die aanmaning...daar wordt je toch helemaal simpel van elke keer.

@Am, geezellige middag met Caro gehad, leuk!

@rest in de dierentuin, was het gezellig?

@Akoya, klinkt als een erg gezellig weekend. Die speeltuin in Essen is leuk. Wij reden dan ook altijd nog door naar het spoortreintje daar in de buurt is ook altijd leuk.

@Surf, huwelijklocaties bekeken leuk. En ik zou het ook wel weten ik zou ook voor de combi met de camper gaan....lijkt me heerlijk!

Hier heeft Jeroen vandaag heel de schuur opgeruimd en alle rotzooi naar de milieustraat gebracht dus dat is ook weer netjes. Heerlijk als alles weer netjes en geruimd is.
    Ik ben even met m'n moeder naar Babydump in Roosendaal gereden en even een klein rondje door het winkelcentrum gelopen.
    Tygo is heel de dag al huilerig en hangerig en niks is goed...volgens mij komen zijn laatste kiezen door ofzo hij heeft ook van die rode wangen en een kapotte kont. Of misschien waterpokken? Hing een brief op het kdv dat dat heerstte.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @franka fijn dat de koelkast er optijd was. Toch wel jammer dat ie niet vol bezorgd is.;)

Am ook een leuke dag gehad dus.

@mirjam ohh gespijbeld maar soms is dat ook nodig

@surf je trouwt maar 1 keer he! Dus zorg dat je geen spijt krijgt.

Deel Deze Pagina