APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    jewe ik hoop voor je dat de kleine zich snel aan dient!!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Heel vreemd, want op allerlei websites kom ik alleen de wekeneis (26 weken gewerkt in de laatste 36 weken) tegen. Nergens wordt gezegd dat dat bij 1 werkgever moet zijn geweest.

Wanneer heb ik recht op een WW-uitkering? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl
    Voorwaarden voor een WW-uitkering
    Artikel: Wanneer heb ik recht op een WW-uitkering?

3. Amethist

@ Ingrid: Wat leuk zeg dat ze je zo graag als secretaresse wil hebben. Goed voor je ego :D.

@ Jewe: Nou, hopen dat het strippen wat op gang gaat brengen.

Wij hebben de kindjes inmiddels op bed. A.'tje is gewoon stil, als altijd, maar T. ligt nu wat te piepen. Ik hoop dat hij zo lekker gaat slapen, want wij gaan zo eten en ik moet nog een berg macaroni maken voor morgen.

4. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    oh spannend jewe !
    Nu hopen dat het op gang komt !

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hier was ik ff lekker mijn teennagels blauw aan het lakken,
    komt mike naast me staan en zegt: Mama ik blauw !

Haha gekkie ! :p

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Wat een gedoe was het zeg, om nog fatsoenlijk mijn teennagels te kunnen lakken... Kan er echt nog maar net bij, dus heel netjes is het niet vrees ik haha !

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha daar begin ik niet eens meer aan. Heb van de week nog een poging gedaan om m'n bikinilijn bij te werken op de tast haha dat was al een attractie op zich. :D

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    whahahaha dat zijn indd van die dingen die je nog even wil doen voor het zover is maar een ramp om te doen!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja ik had toen indd ook de wekeneis gelezen dus dacht dat zit wel goed maar toen ik het destijds aanvroeg was het om die reden afgewezen. Miss omdat ik bij een werkgever met vast contract weg ging naar werken via uitzendbureau zonder contract:( Ik weet het niet. Wel werd er toen gezegd dat ik wel ww zou krijgen als ik een contract had waarop de toezegging voor een half jaar werk was gedaan. Dus misschien dat het ook goed is als je maar elke x een contract krijgt aangeboden voor een half jaar ongeacht of je die dan elke x volmaakt:( WW blijft een vreemd verhaal! Ben blij dat het bestaat maar ze maken het zo ongelofelijk lastig en moeilijk en die werkcoaches heb je ook niks aan;)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow ja Franka, als je na die 8 maanden geen werk hebt dan houdt je ww inderdaad op en kun je bijstand aanvragen. Mocht dat ook niet mogelijk zijn dan heb je helemaal niks behalve dan het geld van de belastingdienst (wat ze huisvrouwengeld noemen). Die 3 maanden is waar iedereen recht op heeft die voldoet aan de eisen om ww te krijgen. Dus als je een half jaar hebt gewerkt maar verder nog nooit dan heb je sowieso recht op 3 maanden ww. Volgens mij krijg je helaas niet 3 maanden extra dus in jou geval zal het gewoon 8 maanden zijn.

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ wonder, jeetje wat heftig dat gesprek met R. z'n vader! Wat een achterlijke vent zeg! Het is te hopen dat hij zich ooit realiseert wat voor een geweldig iets het grootouderschap is en dat hij zich dan diep diep diep gaat zitten schamen voor zijn gedrag! Ongelooflijk!

@ eylem, ah, wat sneu van je schoonnichtje met d'r zoontje. Kan me goed voorstellen dat je erg meeleeft. Als je een kindje van dezelfde leeftijd hebt raakt het je ook meer heb ik het idee, omdat je heel erg de vergelijking trekt met je eigen kind. Dat had ik tenminste wel met het nichtje van mijn chef. Die was even oud als N.oa en is drie weken terug overleden. Heeft driekwart van haar leven in het ziekenhuis doorgebracht. Brrrr...

@ franka, HELD! Ik ben ook zoooo bang voor de tandarts!

@ am, had je vanmorgen een sms geprobeerd te sturen, maar kreeg elke keer een foutmeldimg, dus denk niet dat je hem hebt gehad. Kan me voorstellen dat het ook wel even schrikken was. Maar wat je zegt, ze kijken naar het kind zelf. Veel kindjes daar zullen misschien niet verder komen dan het kdc, terwijl A.tje hopelijk snel door kan naar een medisch kinderdagverblijf en uiteindelijk weer in de reguliere opvang/school.

@ ingrid, wat lief van je ex-werkgeeftster!

@ spikkel, beterschap voor L.!

@ jewe, oh, hopelijk doet het strippen zijn werk! Ik duim voor je! Bij ons laten ze je trouwens niet langer dan 1 week overtijd lopen. Raar dat dat overal zo verschilt eigenlijk!

@ ww, geen verstand van eigenlijk. Hoop er ook geen verstand van te krijgen eerlijk gezegd! Wat een gedoe allemaal als ik dat zo eens hoor. Maar laat ik niet te hard roepen. Eerst maar eens afwachten hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen bij mijn man op zijn werk...

12. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Haha, dat doe ik ook al op de tast...
    En dan maar hopen dat het er een beetje uitziet haha :p

13. Amethist

@ Caro: Wat is er dan op S.teef z'n werk?

Zo, de macaroni is klaar. Echt een hele braadpan vol, dus we zullen niet verhongeren morgenavond :D.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    S.teef werkt bij een bedrijf dat de laatste paar weken veelvuldig in het nieuws is geweest. Een woningcoorperatie. Weet je het dan?

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    die ene die begint met een w?

16. Amethist

Die met de V.?

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha zie dat ik niet de enige nieuwsgierige ben naar onze meelezer ;)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow ja die kan ook nog;)

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007