Goeiemorgen!! @Akoya: wat een mooie testen!!! Woehoe!!!!!! @Am: ja ik kan me best voorstellen dat het best heftig was op het kdc...maar wel fijn dat ieder kind zijn eigen behandelplan heeft. En ja die indicatie van het CAK....daar kun je ook je eigen bijdrage berekenen.....wel balen dat alles zo lang moet duren joh.... @Jewe: ooooooooh spannend...ik ga ook wel ff dansen voor je! @Eylem: brrrrrr wat een nacht! @CM: oh joh spannende tijden omtrent het werk van S. Ik ga duimen dat hij gewoon kan blijven. @Ingrid: R. moet idd een trap onder zijn of een peper in zijn reet krijgen! Respect hoor hoe je de boel draaiende houdt thuis. @WW en UWV: blug breek me de bek niet open. Wat een vreselijke instantie is dat zeg. @Franka: ooh tandarts......gelukkig weer achter de rug. @AM: ooooooo die T.!!!!! Ik kan me voorstellen dat je uber trots bent! @Schoonvader: nou niks meer gehoord van die zielepoot! Kan wel lekker de gastenlijst weer gaan aanpassen . R. is helemaal klaar met die man.
Goeiemorgen meiden ! Het is weer lekker zonnig buiten.. Heerlijk !!! Oh eylem wat een nacht zeg, lastig als ze omstebeurt slapen haha daar zal ik hier ook wel last van krijgen straks.. hihi
@Eylem arggg wat een nacht zeg! @Wonder kan me voorstellen dat R. niks meer met hem te maken wil hebben @Kleintje Goeiemorgen! @hier vandaag komt mn zus mn schoenen brengen voor bij mn jurk.. En voor de rest fftjes naar buiten met laetitia en de rest lekker binnen..
Goedemorgen!! jewe, balen maar het kan nog! eylem, wat een nacht, pfff... wonder, die sv van jou spoort echt niet! vanacht heeft julian weer bij ons gelegen. voelde hem in bed klimmen, auwww, maar had de puf niet om hem terug te leggen.
Goedemiddag! Waarom kan regen niet gewoon eens op zijn! GROM! AM: veel plezier!! Jewe: spannend... een dezer dagen zal het toch wel gaan gebeuren..! WW: gelukkig geen verstand van. Wonder: -STREEP- en -1. Waar ben je nou steeds?? Ik wilde, heel sportief, G op de fiets van de psz halen, maar het regende gelukkig... gatver. Nu druk weekend met 2 verjaardagen. Kom af en toe wel even spieken. DOEIIIIII
@Wonder, Nou weer iemand minder op de gastenlijst. Is die man alleen of heeft hij nog een vrouw? @LZ, haha safed by the rain. Vanmorgen even samen met me moeder naar het winkelcentrum gewandeld. Even flesjes gehaald en voor Tygo even bij de We gewinkeld. Daar was heel veel afgeprijsd voor 50%. Aantal leuke vesten gescoord die hij van het najaar ook nog aan kan en een hoop uni shirts makkelijk voor ergens onder. Mooie dikke kwaliteit en nu maar 1,95. Nu weer lekker thuis even eten achter de laptop. n zometeen kruip ik lekker op de bank met m'n nieuwe tijdschrift van kinderen. Lekker even tijd voor mezelf aangezien Tygo op het kdv is.
Goedemiddag, Ff bij mijn ouders op de laptop bijlezen.. Ingrid: das lief van je oude werkgever! Jewe: hopelijk is een 2e keer strippen niet nodig meis. Ahh die M.ike, die wilde ook blauwe nageltjes, haha! Ow Caro, dat is spannend zeg op S.teef zijn werk. Nou die R.oeland vindt het wel best zo Ingrid. Heeft ie nog lang ww? Wow, wat goed van T.obin! Dat duurt ook niet lang meer dan voordat ie zijn eerste stapjes gaat zetten! Ohhh Eylem, wat een nacht zeg.. heb je vanmiddag zelf nog ff een dutje kunnen doen? Of lieten de dametjes dat niet toe? LZ: balen van die regen steeds he! Veel plezier op de verjaardagen komend weekend. Jewe: hmm lekker ff languit op de bank relaxen. En goed geslaagd bij de We lees ik, leuke winkel is dat!
Durf ht bijna niet hardop meer te zeggen, maar volgens mij gaat het nu toch doorzetten. Vanaf vanmiddag echt weeen die nog steeds niet regelmatig komen maar wel steeds pijnlijker worden. Hoop zo dat het deze keer door gaat zetten....
grrrmmbbbl we hadden voor de bruiloft 40 cupcakes besteld bij iemand hier in het dorp.. belt ze af dat ze er toch van af ziet grmbbl. wij alle bakkwers afgebeld niemand die of nog tijd heett of op vakantie is.. pff dus druk op zoek naar iemand anders die cupcakes kan maken pfff
Nee in de buurt toch niet.. heb ik idd ook aan zitten denken nu nog ff iemand vinden die het eventueel op kan halen dan ga ik zeker haar contacteren
spikkel: Taarten, cupcakes en decoraties in winkel Utrecht | detafelvan18.nl Taart van Tirs Workshops taarten en cupcakes,taarten bestellen,bruidstaarten Utrecht
Jaaaaaa Jewe! Ik duim hard voor je dat het nu doorzet! Spikkel: nou lekker dat ze afzegt! En al helemaal op het laatste moment!