Zoet er lekker en gezellig uit Am! Eylem: nog geen ervaring mee, maar zodra wij een 2e hebben ga ik er ook maar eens serieus naar kijken. Ja ik ga naar huuuuuus, eerst ff boodschappen doen en dan aanschuiven bij schoonmoeder en dan J. naar mijn ouders brengen. Fijne avond meisjes
Goedemiddag! @Am welcome back :d @eylem toch ff lekker geslapen! @Jewe fijn dat je zo'n fijne kraamhulp hebt! @hier zo dat was effe nodig zeg.. pfff Maar goed tis nu weer goed dus hopelijk gaat het nou beter zo lekker eten en daarna l.aetitia lekker in bad en naar bed.. hopelijk gaat ze toch nog wat beter op knappen want tis echt zielig zo....
Zo! De kindjes liggen lekker al 20 minuten op bed. Allebei gedoucht, haren gewassen en in bed gelegd en niet meer gehoord. A. gaat zo sporten en dan kan ik even flink stofzuigen en dweilen, want dat is wel weer hard nodig. Over dweilen gesproken -> in het Landal-huisje mogen ze ook wel eens wat vaker dweilen. De mouwen van T.'s rompers en de onderkant van mijn sokken waren echt zo vies. BAH! Echt heel smerig. Ik vind eigenlijk dat ze gewoon bij elke schoonmaak moeten dweilen, maar ik geloof nooit dat ze dat ook echt doen.
Spikkel: fijn dat de lucht geklaard is! Hopelijk Is L weer snel de oude! Am: fijn dat beide kids al gewassen op bed liggen. Wij zitten in de auto richting T.ilburg. Boodschappen zijn binnen.
Ik zit ook aan de Mirena te denken, maar ga me nog even inlezen voor ik donderdag naar de HA gaan - ik vorm liever mijn eigen mening, die van de HA vertrouw ik niet zo erg
@ Eylem: Nee idd, ik wil ook altijd wel van te voren weten waar ik het over heb. Ik heb zelf eigenlijk de koperspiraal niet eens overwogen. Mede omdat je er dus vaak heftiger van gaat menstrueren.
@Akoya, ze maakt idd ook van die heerlijke fruitsalades ja. Geef geen bv heb er deze keer wel over getwijfeld maar toch weer voor de fles gegaan. @Eylem, gelukkig heb je toch nog even kunnen liggen vanmiddag al is het maar een half uurtje. @Pamsie, oh daar heb ik ook overheen gelezen. Wat goed zeg! @Spikkel, wat fijn dat de lucht geklaard is met je schoonouders. Hopen dat het goed blijft gaan. @Am, ziet er gezellig uit dat eettentje.
Was grote A. jarig? Nog van harte Am met je mannetje! Mèn, ik heb me toch steken in buik en vagina! Pfff.
later zei de verloskundige dat w.s. door hormoonveranderingen kwam dat je baarmoeder daarop reageert. Maak je je zorgen ?
ik kan dat ook niet wegnemen vrees ik.. is het continue pijn of af en toe ? Is het al langer of net begonnen?