APRIL-mama's 2010 deel....26!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief Kris.

Grmbl.. allebei wakker. Gelukkig schijnt de zon!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooow! Wat een rust hier!

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Idd rustig hier!

Vanavond is de box opgehaald. Dat ruimt op zeg! Mijn woonkamer lijkt gelijk 2x zo groot :$:D.

Nu ballonnen aan het opblazen en ophangen en dan straks de slingers nog, want morgen wordt mijn kleine mannetje gewoon alweer 1. UNREAL!!!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Morgen alweer Am? Jeetje wat is dat snel gegaan zeg! Gaan jullie nog wat doen morgen of vieren jullie het van het weekend echt?

Zeker rustig hier...ik heb ook niet veel te melden. Bij het CB was alles goed, prikjes zorgen voor een huiltje en toen was mijn stoere meid weer stil :D . Vanmiddag in het zonnetje even naar de eendjes gewandeld om brood te brengen en verder weinig spannends

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Am jeetje dat gaat snel zeg!!

@Eylem lekker dagje dus!

@Akoya Jeuj 2 dagen verder :d

@hier vandaag flink huishouden gedaan, het hele huis ff gesopt en geboend. wassen gedraaid. vanmorgen ff boodschappen gedaan.. En vanaaf kwamen schoonouders nog ff langs.. hadden kadootje voor l.aetitia.. Die ging daarna lekker naar bed. het lijkt weer ietsje beter te gaan laten we hopen dat ze helemaal op gaat knappen

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

@ Eylem: A. en ik hebben morgen allebei vrij genomen. We gaan een dagje met de kids naar de Apenheul :D. Zaterdag vieren we het echt.

7. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig Am!

SpIkkel: zo goed bezig geweest!

Eylem: dappere I.sra!

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jewe: alles goed met jou en je mannen? Al veel visite gehad?

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zo eindelijk weer even zp tijd. Best druk zo met 2 kleine ukkepukken. Maar ik genbiet er met volle teugen van.

@Am, 1 jaar alweer wat vliegt de tijd. Hele fijne dag morgen.

@Akoya, weer 2 dagen verder. En idd een 2e zwangerschap voeld heel anders dan een eerste. Ik vond alles al veel spannender als bij de eerste dus voor jou lijkt me helemaal spannend gezien je geschiedenis.

@Eylem, Een rustig dagje is ook wel eens lekker.

@Ingrid, zo dat scheelt wel veel met het kinderdagverblijf in kosten. Een goed kdv mag best wat meer kosten maar als de andere ook een goede is dan is het zonde van het geld.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Akoya, Nog niet veel visite gehad kaartjes gaan morgen ook pas de deur uit. Alleen ouders en broers en zussen enzo zijn geweest. Vind ik ook wel lekker eigelijk. Op me gemak weer een beetje op krachten komen want was best wel veel bloed verloren en dat merk je wel.

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Amethist
    1 jaar alweer.. Time flies !
    Alvast van harte ! En heel veel plezier morgen ! :)

@jewe
    je hebt helemaal gelijk, even rustig bijkomen, en genieten
    van elkaar, zonder gelijk al die drukte om je heen.
    Hoe doet de kleine man het ?
    En trotse broer ?

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    am gefeliciteerd met T!!!
    vorig jaar feliciteerde ik je vanuit het zonnige chaam!
    wiehoe morgen me nichtje jarig!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @AM: gefeliciteerd met T!!!! 1 jaar alweer.....mennn wat gaat de tijd snel!

@Akoya: las je berichtjes over die steken.....heeeeeeeel herkenbaar! Komt idd door de hormoonverandering...

@Verder: sorry niet veel onthouden....:)

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Am, van harte gefeliciteerd met die knappe, lieve, leuke T.! Maak er met je gezinnetje een leuke dag van @ Apenheul!

Jewe: groot gelijk, ff pas op de plaats en rustig aan doen! En vooral genieten van je mannen!

Nou, vanochtend om klokslag 7 uur meldde de tuinmannen zich en zijn meteen begonnen, straks als ik thuis kom vanuit het werk dan hebben we eindelijk weer een goed afgewaterde tuin, dan gaan manlief en ik nog alle muren verven en wat opleuken met accessoires :D. Dus foto's volgen nog..

15. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Leuk!!! Ben benieuwd naar het resultaat!

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Am; happy birthday to T ... happy birthday tooo T ... happy birthday happy birthday ... happy birthday toooooo TTTTTTTTTTT !
    Gefeliciteerd met je mannetje

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wonder: hoe staat het met de voorbereidingen voor jullie grote dag?

18. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wonder: ja ik ook! We houden gewoon dezelfde tegels, maar die draaien ze allemaal om, en dan achteraan 12 m2 speelgras. Dan willen we 1 muur oud-blauw verven en de rest vd muren muisgrijs en dan heb ik van de Action allemaal gekleurde ijzeren vlinders die ik tegen de muur aan wil hangen en ik moet nog opzoek naar felgekleurde plantenbakjes voor tegen de muur. Uhm en er komt dus nog een hoekbank van steigerhout, een poort van steigerhout, een nieuwe parasol (ook een felle kleur) en op 1 muur komt er een smalle lange spiegel in de breedte te hangen. Nog genoeg te doen dus en dit willen allemaal nog doen VOORDAT onze vakantie begint, we hebben nog 3 weken..
    De hoekbank laten we maar maken door onze klusjesman en de poort ook, want als manlief en ik dat samen moeten gaan doen.. dan wordt het alleen maar bonje, want we weten het allebei altijd beter ;).

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris: nog leuke plannen in de vakantie? Is al bijna weer om joh! Zeker voorbij gevlogen?

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Am, GEFELICITEERD MET T.!!!!!!! Maak er een leuke dag van met je aapjes tussen de aapjes ;)

Akoya, wauw, klinkt gaaf hoor, je plannen voor de tuin!

Hier: REGEN! Grrrr. Lang leve de Hollandse zomers....die niet bestaan. Nou ja I.rem was weer laat wakker dus we zitten net aan het ontbijt en dan zien we daarna wel weer.

Deel Deze Pagina