Ik weet niet hie je in moet stellen dat hij dat tijdens het typen automatisch aanpast, maar anders zou je na het typen van het stuk bij het menupad Bewerken kunnen kiezen voor Vervangen (of misschien is het soeken en vervangen, dat weet ik even niet uit mijn hoofd). Dan vul je client in bij zoeken en cliënt in bij vervangen. Dan worden alle woorden client in het hele document in één keer vervangen door cliënt.
Net een beetje een vage film zitten kijken. Abducted. Het vreemdst was wel de ondertiteling. Volgens mij was het per ongeluk de versie van een niet goed oplettende Belg, want sommige uitdrukkingen waren duidelijk Belgisch, maar er zaten ook hele foute vertalingen tussen. Zo zei de hoofdpersoon "these flowers are fresh" en dat werd vertaald als "deze bloemen zijn oud"! Echt superstom! Maar ja, we hebben er ook wel om kunnen lachen!
Smile: spannend! Heeft het doorgezet?? Jewe: ik heb vorige week bij babyhuys.nl die Newborn set voor 67 euries gekocht, afgeprijsd van 119... Mssn geldt de aanbieding nog. Had m de volgende dag in huis! Am: is het niet iets met autocorrector? Weet het niet precies, ik gebruikte bij een Windows computer altijd de tekencode alt 132 ofzoiets, weet t niet meer precies... Hier heeft vriendlief gistermiddag het geboortekaartje gemaakt, gisteravond samen naar gekeken en afgemaakt, joepie! Daarna vroeg naar bed, want dat feestje had er wel ingehakt bij me
Goedemorgen! Surf, leuk het geboortekaartje klaar! Weer iets van het lijstje af! Ik ga zo gezellig ontbijten met een vriendin bij een restaurantje. Het is voor ons altijd lastig wat af te spreken, omdat zij veel wisselende diensten werkt, dus we vonden dit wel een leuk alternatief! Fijne zondag allemaal!
Wat een leuk idee CM om te gaan ontbijten! Am, ik dacht ook aan zoeken en vervangen... Smile, en heeft het doorgezet? Spannend! Hier een drukke dag in het vooruitzicht, vanochtend komen mijn opa en oma en mijn oom met familie voor I.rems verjaardag nog, en vanmiddag gaan we naar een Turkse dag hier in de buurt....geen idee wat ik me erbij moet voorstellen maar collega's van mijn man hadden gevraagd of we kwamen. Is weer eens wat anders en vast leuk.
kwam ook even kijken of of het doorgezet heeft bij Smile... ik hoop het voor haar. hier net uit ons bedje gerold.. heerlijk.. Eylem ook wat later dan anders ?
@Surf, heb jij ook meteen de stoel erbij besteld? @Caro, oh gezellig lekker ontbijten. @Eylem, Veel plezier vandaag met de verjaardag van I.rem. @Smile, hopelijk heeft het doorgezet meid en ben je aan het bevallen of al bevallen.
@ Smile: Spannend! Ik hoop dat het heeft doorgezet. @ caro: Leuk lekker ontbijten! Ja, vervangen doe ik nu idd. @ Surf: Leuk het geb.kaartje klaar. @ Eylem: Veel plezier vandaag. Pfff, ik heb net de vragenlijst voor de afspraak dinsdag bij het AC ingevuld, maar dat was nog best lastig. Verder geen plannen vandaag.
jewe: nee nog niet, die krijgen we van onze vriendengroep, dus die bestel ik in mn kraamweek gewoon, lijkt m vroeg genoeg... am: moet je dinsdag voor A' tje heen? als ik je nog ergens mee kan helpen, laat maar weten hoor!
Ohh spannend van smile!! @am sorry aan mij heb je niks Wat word betreft @surf fijn weer wat klaar @ka ja dat geknuffel was wel heel lief. Lotte heeft het ook steeds over de kindjes en weet iedereen bij naam zo schattig. @kris leuk jazz festival @eylem veel plezier vandaag
Zo, weer terug van mijn ontbijtje. Was heerlijk! Lekkere broodjes, verse aardbeien, verse jus d'orange en beleg te over. Glaasje muntthee erna. Echt genieten dus! En toen ik thuis kwam bleek S.teef beneden te hebben schoongemaakt. Alles gestofzuigd en gedweild! Wat een luxe! Straks komen vrienden van ons even langs. Weet alleen niet of ze met z'n tweetjes komen of met z'n zessen! (het ene weekend hebben ze alle kinderen, het andere weekend zijn haar kids naar hun vader en zijn kids naar hun moeder). Ik hoop eerlijk gezegd dat ze saampjes komen, want anders ben ik bang dat we weer opnieuw kunnen stofzuigen en dweilen! Haha! Vanavond bij sm eten. @ am, heb je nog die link bekeken? Had je daar missschien wat aan? Kan me voorstellen dat zo'n vragenlijst lastig is. Vind het bij het cb al lastig invullen!