Goedemiddag! L.aetitia nog steeds ziek? Arm schaap! Nou wat een rust inderdaad! Vanochtend gezwommen, J. ligt net op bed, klusjesman is al druk bezig en tuinmannen zijn onderweg..
ahhh is ze nog steeds ziek ?? @ Akoya Vandaag de finishing touch ? Leuk hoor ! Hier zometeen in de tuin spelen, maar wacht eigenlijk nog ff op het zonnetje. Want wil met mike zijn nieuwe waterspeelgoed spelen, tis wel 22 graden..maar zonder zonnetje ben ik toch bang dat hij misschien ziek word ??
Ohhh das gaaf Kleintje. Hier is het best warm, maar geen zon. J. slaapt net, dus ik ga vanmiddag niks meer met water doen, ik loop ff richting de speeltuin straks. Tja ik weet niet wat je moet doen..
Ja ze blijft maar hoesten en niezen dus toch ff naar de ha om zeker te weten dat er geen otnsteking ofzo zit @Akoya lekker ff rust dus @Kleintje ziet er leuk uit!
@ Spikkel Ik zou ook voor de zekerheid gaan hoor, zeker als ze zo blijft hoesten. Het zonnetje begint weer te komen, du smisschien dat het toch nog waterpret word hier Anders misschien even naar de kinderboerderij
Ja ik zou het ff aankijken Kleintje wat het weer verder doet. En desnoods water totdat je denkt dat het echt te koud wordt. Och arme L.aetitia! Hopelijk hebben ze iets van een kuurtje waarmee het snel over is.
Kleintje van koud water wordt ie niet ziek hoor zou het gewoon proberen, als hij er niets meer aan vindt geeft ie het wel aan. Ziek word je alleen van virussen en bacterieen. Spikkel, hopelijk kan de HA wat betekenen voor L. Akoya, have fun in de speeltuin straks Hier net terug van het CB met I.rem, ze is 11 kilo precies en 84 cm. Klein en tenger maar verder prima, aldus de arts, ook wat ze eet was allemaal perfect dus gewoon zo doorgaan. I.rem vond alleen hart en longen luisteren niet zo geslaagd haha, maar voor de rest ging het prima. Nu weer thuis en allebei de meiden op bed dus even rust, hoop ik.
Zo lekker een uurtje met het water gespeeld buiten. Hij vond het in het begin niks aan, maar later des te leuker! Vooral toen hij die slangetjes pakte en mama nat spoot... Wat een dikke pret haha ! Nu weer droog binnen, en precies optijd, want het zonnetje is alweer verdwenen...
@ Spikkel: Wat zielig dat L. nog steeds ziek is. Goed dat je even naar de ha gaat. @ Eylem: Klein maar fijn! @ Akoya: En...is de tuin al bijna klaar? Hier een gezellig ochtendje gehad met Franka en de kids. De taart is weer mooi . Foto volgt na zaterdag nog. Nu liggen de kids op bed en zit ik voor het eerst vandaag even op de bank. Ik moet eigenlijk nog een wasje draaien, maar dat doe ik later vanmiddag wel even.
Even vluchtig doorgelezen...kom gewoon tijd te kort. Kraamhulp komt ook nog maar halve dagen vanwege enorme drukte. Morgen komt ze nog van 9 tot 13 uur en zaterdag komt ze 's middags 13;30 tot 16.30 en dan zit het er weer op. Gelukkig heeft Jeroen vanaf morgen 2 weken vakantie dus dan kunnen we rustig met z'n 4tjes aankeuvelen. Heb er nu al zin in. @Am, ben benieuwd naar de taart voor T. Zal vast weer een prachtige taart geworden zijn. Wel grappig met die gitaar en een swingend pamper kontje. @Eylem, I.rem ook weer goed gekeurd. Fijn. @Kleintje, hier is Tygo al heel de ochtend aan het spelen met zijn watertafel. Heerlijk weer om met water te spelen. @Spikkel, gewoon lekker naar de ha gaan als je het niet vertrouwd. Misschien dat ze iets kunnen geven dat ze snel weer op knapt. @Veel plezier in de speeltuin. Begint het al op te schieten in de tuin? Jens beegint te huilen duss ben er ook meteen weer vandoor.
Hahahah die M.ike! Am: fijn de taart in huis. Eylem: weer goedgekeurd dus. Fijn. Tuin is betegeld, gras ligt erin.. nu moet het vanavond gaan regenen, dan kan al het zand er mooi tussen. Een zooitje hier dus. Over een week alles verven en aankleden en dan volgen foto's.
Am oeh wat irritant zeg van A! Daar zou ik ook not amused van zijn... Haha en wat leuk van T! Ben benieuwd naar de taart! Akoya ben benieuwd naar de tuin! Lekker dat het zo mooi op schiet. Kleintje leuk waterspeelgoed! Spikkel inderdaad maar even langs de ha dan. Beterschap! Eylem fijn dat I.rem weer is goedgekeurd! E was niet eens zo heel veel zwaarder als I.rem. Ze woog 11.6 kg en was 89 cm. Ze zat ook op de onderste lijn terwijl je dat niet zou zeggen als je haar ziet. Jewe balen dat het zo druk is! Gelukkig heeft Jeroen bijna vakantie. Lekker met z'n 4en genieten!! Vanmorgen met E naar de dokter geweest. Die heeft een vervelend hoestje en is wat benauwd. Nu een puffer ventolin en hopen dat ze snel weer opknapt! L die schuift nu lekker achteruit de hele kamer door en rolt nog steeds 1 kant op. De andere kant lukt nog niet en de vooruit van het tijgeren moet ze ook nog even vinden. En... ze kan mama en papa zeggen En bah als ik haar neus af veeg en hammmm als ze een hap neemt haha. Dat deed E pas veeeeeel later. Grappig hoe dat zo verschilt want E was motorisch juist weer snel. Verder vanavond bruiloft en morgen nog een bruiloft. Feestweek! Ik hoor L huilen dus ik ga haar maar even uit bed halen.
Leuk he Ka ! Vooral als ze mama en papa gaan zeggen Beterschap voor E. @Akoya ben benieuwd naar de foto's volgende week @Jewe Wat fijn dat manlief 2 weken vrij is. hier neemt manlief ook een week vrij. Wel erg fijn, dat je niet meteen alleen bent in zo'n nieuwe hectische situatie. Gaat alles goed met J.ens ? @
Zo hier ligt dametje op bed G. is zijn pak op halen :d man ik dachtdat ik nerveus was.. pfff hij is helemaal nerveus haha was er gewoon chagerijnig van.. whahaha ff kijken wat ik onthouden heb.. @kleintje had een leuke foto :d @Akoya is de tuin bijna af :d @Am had een leuke meeting met franka gehad @Ka hopelijk knapt E. snel op! haha die L. @jewe lekker hoor straks met zijn viertjes..
wil ik net stofzuigen... Begint ie herrie te maken... te vonken, en te stinken.. Maar gauw uitgezet ! Binnenkort maar heel snel een nieuwe halen, want zonder stofzuiger kan je toch niet, zeker niet met kids !
Hier liggen de kindjes lekker op bed inmiddels. Wij hebben lekker simpel salade met stokbrood en snoeptomaatjes (die vinden de kids zo lekker) gegeten. Tijdens het eten begon het een beetje te regenen, maar we hadden het zonnescherm uit (wat klinkt dat toch gezellig...de regen op het zonnescherm, precies of je op de camping bent ), dus we zaten lekker droog. Nu ben ik echt zo gaar als een aap, dus hoop ik dat de huiltjes van T. die ik hoor niet doorzetten zodat ik lekker op de bank kan blijven hangen .